Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -

Data: 2010-12-13 18:13:39
Autor: Marek Czaplicki
Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 17:16, na grupie
pl.soc.polityka:

Niezależna.pl drukuje fragmenty przemówienia Jacka Snopkiewicza z okazji IX
Nadzwyczajnego Zjazdu PZPR, który odbył się w lipcu 1981 r.
ten kawałek jest niezły
,-- -- [  ]
| My nie możemy już sobie pozwolić na następny kryzys. Nie wiem, na ile wiarygodna
jest owa liczba obywateli kraju, którzy żywia zaufanie do partii. Nie wierzę
przesadnie w ankiety, wierzę w to, co mówią mi ludzie. A mówią oni, że uwierzą w
partię pod warunkiem, że ta partia się zmieni. W oczach ludzi zmienia się ona przede
wszystkim przez propagandę, przez pryzmat prasy, radia i telewizji. Zwłaszcza
telewizji. Więc muszą te środki przekazu przede wszystkim oddawać myśli i opinie
społeczeństwa. I rzecz jasna ? te opinie kształtować. `-- --
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-13 18:14:38
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie5k83$p26$1inews.gazeta.pl...
> [...]

telewizji. Więc muszą te środki przekazu przede wszystkim oddawać myśli i opinie
społeczeństwa. I rzecz jasna ? te opinie kształtować.
`-- --
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
-- 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Oni wszyscy z tej PO to komunisci!

Data: 2010-12-13 17:35:43
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Oni wszyscy z tej PO to komunisci!
 na pewno totalitarysci. Komunisci raczej nie - chociaz przez nich sa kierowani
z tylnego siedzenia. To dla nich jedyne wyjscie w sytuacji kiedy nie potrafia
 rzadzic w sposob demokratyczny. Boja sie wprowadzenia jakichkolwiek
zdecydowanych reform.

Jak sie zacznie motloch burzyc, to skorzystaja z metod juz dobrze
sprawdzonych, aby go uciszyc.

W tej chwili sa na etapie rozwalania opozycji, ktora nie ma prawa istniec w
systemie totalitarnym. A potem mysla sobie: sie zobaczy, jako to bedzie, bo
lud potulny i bojazliwy.  --

Data: 2010-12-13 18:29:15
Autor: Marek Czaplicki
Komunistyczne przemówienie obecnego Rzecznika TVP -
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 18:14, na grupie
pl.soc.polityka:
oddawać myśli społeczeństwa i jednocześnie kształtować. :)
Oni wszyscy z tej PO to komunisci!

wg byłego prezydenta pana Wojciecha Jaruzelskiego w Polsce nigdy nie było komunizmu.
było jakieś tam ustrojstwo, ale z komunizmem niewiele miało wspólnego.:)
http://www.tvn24.pl/-1,1603550,0,1,jaruzelski-w-polsce-nigdy-nie-bylo-komunizmu,wiadomosc.html