Komunistyczne standardy w nauce

Data: 2013-01-29 18:51:30
Autor: abc
Komunistyczne standardy w nauce
I znowu pod mocnymi słowami kryje się pogarda "postępowych uczonych" dla
prawdy. Niegodziwością jest bowiem udawanie, że Grodzka jest kobietą, gdy
każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

Ale w liście nie zabrakło, a jakże, złośliwości wobec prof. Pawłowicz,
którą - w odróżenieniu od posłanki Grodzkiej - można obrażać do woli. (...)

List podpisały takie tuzy polskiej nauki jak prof. Magdalena Środa, prof.
Stanisław Obirek, porof. Małgorzata Fuszara, prof. Monika Płatek, prof.
Marcin Król, czy dr Remigiusz Ryziński, a także kilkunastu magistrów i
doktorów, którzy wyraźnie na walce z homofobią pragną zrobić karierę
naukową.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/komunistyczne-standardy-w-nauce-wracaja-naukowcy-atakuja-prof-pawlowicz,25776.html

Data: 2013-01-29 19:00:15
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 18:51:

[...]

(...)

List podpisały takie tuzy polskiej nauki jak prof. Magdalena Środa, prof.
[...]

Pani prof. Pawłowicz obrażała na sali sejmowej. Czy można przez to rozumieć, że list naukowców też tam zostanie odczytany?

Data: 2013-01-29 19:06:01
Autor: abc
Komunistyczne standardy w nauce
Pani prof. Pawłowicz obrażała na sali sejmowej. Czy można przez to
rozumieć, że list naukowców też tam zostanie odczytany?

Pani prof. Pawłowicz nikogo nie obrażała.  Mówiła prawdę bez owijania w
bawełnę i nazywając dobitnie rzeczy po imieniu.

Data: 2013-01-29 10:16:56
Autor: Antenka
On 29 Sty, 19:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Pani prof. Paw owicz obra a a na sali sejmowej. Czy mo na przez to
> rozumie , e list naukowc w te tam zostanie odczytany?

Pani prof. Paw owicz nikogo nie obra a a.  M wi a prawd bez owijania w
bawe n i nazywaj c dobitnie rzeczy po imieniu

Jest niepoprawna i to przyczyna jej tragedii w tym sejmowym bagnie
tolerancji. Wielki szacunek dla jej odwagi
cywilnej, za to, że nazywa rzeczy po imieniu, nie ulegając presji
hedonistycznej, socliberalnej nowomowie!

Antenka

P.s. Nie wiem, czy Bóg by jej wybaczył, gdyby uparcie twierdziła wbrew
sobie samej, że "Grodzka"
jest kobietą. Gdyby głosiła, że p. Grodzki jest przebrany za kobietę,
nie mogłabym się z p. profesor
nie zgodzić :-P!

Data: 2013-02-03 09:43:37
Autor: pluton_
[...]

To ja sie tez zdobede na odwage i nazwe te stara paskudna babe,
ktorej nikt nigdy nie chcial bzyknac bezuzytecznym dla
spoleczenstwa odpadkiem.

Nullification

Data: 2013-01-29 19:18:27
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 19:06:

[...]

To trzeba poczekać na zgłoszenie przez panią posłankę stosownych projektów ustaw, np o zabranianiu ludziom w pewnym wieku, nieogolonych, niechlujnie ubranych, w ogóle feee, że wychodzą na ulicę. Bo według pewnych grup młodzieży obrażają jej standardy wyglądu, czyli  zamach na poczucie estetyki. Bo i takie słowa padły. Od kiedy to ustawodawca zajmuje się estetyką. Może powinien. Wiele budynków Polsce to zamach na poczucie estetyki, przynajmniej moje. Wyburzyć? Co, nieprawdę gadam?

Data: 2013-01-29 20:22:17
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-29 19:06, abc pisze:
[...]

Chrzescijanka?
Gdzie pokora? Gdzie miłosc do wroga? Gdzie skromnosc? Gdzie stonowanie? Czy kiedykolwiek jakikolwiek katolik w tym kraju nastwil drugi policzek? Ja raczej widze prewencyjne walenie blizniego po mordzie.

--
the_foe

Data: 2013-01-29 20:55:31
Autor: jr

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ke97h6$s64$1news.dialog.net.pl...

| Chrzescijanka?
| Gdzie pokora? Gdzie miłosc do wroga? Gdzie skromnosc? Gdzie stonowanie?
| Czy kiedykolwiek jakikolwiek katolik w tym kraju nastwil drugi policzek?

Alez przez caly PRL wiekszosc z nich nadstawiala nie tylko policzki, bo nawet dupy. Dzisiaj potrafia dzielnie wlaczyc z jakimis ulomkami.

Data: 2013-01-29 21:07:45
Autor: andal
On Tue, 29 Jan 2013 20:22:17 +0100, the_foe wrote:

[...]

a chuj ci do tego kim ona jest

nie powolcie parchom nauczac sie wlanego wyznania

na pohybel zbokom

Data: 2013-02-03 09:40:23
Autor: pluton_
Komunistyczne standardy w nauce
Pani prof. Pawłowicz nikogo nie obrażała.  Mówiła prawdę bez owijania w
bawełnę i nazywając dobitnie rzeczy po imieniu.

Czy ja, kiedy nazywam zdechla kaczke szambonurem tez mowie
prawde bez owijania w bawelne i dobitnie nazywam rzeczy po imieniu ?

Nullification

Data: 2013-02-03 09:56:54
Autor: u2
W dniu 2013-02-03 09:40, pluton_ pisze:
Czy ja, kiedy nazywam zdechla kaczke szambonurem tez mowie
prawde bez owijania w bawelne i dobitnie nazywam rzeczy po imieniu ?

Ty plutek od zawsze tarzasz sie w gwnie...-;)

Data: 2013-02-03 10:21:08
Autor: pluton_
Komunistyczne standardy w nauce
> Czy ja, kiedy nazywam zdechla kaczke szambonurem tez mowie
> prawde bez owijania w bawelne i dobitnie nazywam rzeczy po imieniu ?

Ty plutek od zawsze tarzasz sie w gwnie...-;)

Ja sie potarzam i wyjde, a ty bedziesz w nim siedzial po uszy do konca.

Nullification

Data: 2013-02-03 10:29:21
Autor: u2
W dniu 2013-02-03 10:21, pluton_ pisze:
Ty plutek od zawsze tarzasz sie w gwnie...-;)
Ja sie potarzam i wyjde

Z tego nigdy nie wyjdziesz...-;)

Data: 2013-02-03 14:39:32
Autor: Marek Woydak
On Sun, 03 Feb 2013 10:29:21 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-03 10:21, pluton_ pisze:
Ty plutek od zawsze tarzasz sie w gwnie...-;)
Ja sie potarzam i wyjde

Z tego nigdy nie wyjdziesz...-;)

Czy to prawda, że ciągle siedzisz w wychodku? ;-)

MW

Data: 2013-02-03 14:45:42
Autor: Marek Woydak
On Sun, 03 Feb 2013 09:56:54 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-03 09:40, pluton_ pisze:
Czy ja, kiedy nazywam zdechla kaczke szambonurem tez mowie
prawde bez owijania w bawelne i dobitnie nazywam rzeczy po imieniu ?

Ty plutek od zawsze tarzasz sie w gwnie...-;)

Czy to prawda, że mieszkasz w wychodku?

MW

Data: 2013-01-29 20:50:00
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:51080c8c$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
|I znowu pod mocnymi słowami kryje się pogarda "postępowych uczonych" dla
| prawdy. Niegodziwością jest bowiem udawanie, że Grodzka jest kobietą, gdy
| każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

A powiedz mi abc, co to kogo obchodzi, czy Grodzka jest / nie jest kobieta? Chcesz ja/jego posunac?

Data: 2013-01-29 21:13:48
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 20:50:

> [...]
| gdy każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

A powiedz mi abc, co to kogo obchodzi, czy Grodzka jest / nie jest

Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek czy aby od małpy pochodzą? :)

Data: 2013-01-29 21:16:13
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ke9ahv$77c$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek czy
| aby od małpy pochodzą? :)

Nie wiem o co im chodzi. W kraju jest feudalny gnoj, a oni robia jeszcze wiekszy.

Data: 2013-01-29 21:26:05
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 21:16:

| Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek
| czy aby od małpy pochodzą? :)

Nie wiem o co im chodzi. W kraju jest feudalny gnoj, a oni robia jeszcze
wiekszy.

Ja też zastanawiam się skąd się bierze takie "zafiksowanie" na tle seksu u niektórych. Zauważyli, że stracili w życiu okazję aby być szczęśliwi, spełnieni i w ogóle? To teraz próbują zaklajstrować to innym? Mnie tam ani ziębi ani grzeje. :)

Data: 2013-01-29 21:09:51
Autor: andal
On Tue, 29 Jan 2013 21:26:05 +0100, Marek Czaplicki wrote:

> [...]

u niektórych. Zauważyli, że stracili w życiu okazję aby być szczęśliwi,
spełnieni i w ogóle? To teraz próbują zaklajstrować to innym? Mnie tam

w bliskiej przyszlosci zaloza licznik na dupe i beda kasowac podatek

od kazdego uzycia

Data: 2013-01-30 08:23:27
Autor: T.
W dniu 2013-01-29 18:51, abc pisze:
[...]

List podpisały takie tuzy polskiej nauki jak prof. Magdalena Środa, prof.
[...]

Bo zawsze tak było, że najmniej tolerancyjni są ci, którzy walczą o tolerancję. Generalnie zwalczają inaczej myślących metodami mało tolerancyjnymi...
T.

Data: 2013-01-30 08:27:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5108ca71$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
Bo zawsze tak było, że najmniej tolerancyjni są ci, którzy walczą o tolerancję. Generalnie zwalczają inaczej myślących metodami mało tolerancyjnymi...
T.

Dajcie spokój Grodzkiej, nie mam zastrzeżeń że zmieniła płeć na zgodną z płcią mózgu

Data: 2013-01-30 09:18:45
Autor: xan
W dniu 29.01.2013 18:51, abc pisze:
I znowu pod mocnymi słowami kryje się pogarda "postępowych uczonych" dla
prawdy. Niegodziwością jest bowiem udawanie, że Grodzka jest kobietą, gdy
każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

A tak szczerze powiedz, w czym ci Grodzka przeszkadza ?

Data: 2013-01-30 10:44:01
Autor: abc
Komunistyczne standardy w nauce
A tak szczerze powiedz, w czym ci Grodzka przeszkadza ?

Bęgowskiego wyrzucli nawet z SLD.

Data: 2013-01-30 13:25:06
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 10:44, abc pisze:
A tak szczerze powiedz, w czym ci Grodzka przeszkadza ?

Bęgowskiego wyrzucli nawet z SLD.

Ale jaki to ma związek z tym czy ci "Grodzka" przeszkadza ? Odpowiedz na pytanie.

Data: 2013-01-30 13:37:02
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5108ebcb$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

| Bęgowskiego wyrzucli nawet z SLD.

Opium dla ludu - oprócz swoich 'kazań' nie potrafisz normalnie rozmawiać.
-- biały