Komunistyczne standardy w nauce

Data: 2013-01-29 20:50:00
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:51080c8c$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
|I znowu pod mocnymi słowami kryje się pogarda "postępowych uczonych" dla
| prawdy. Niegodziwością jest bowiem udawanie, że Grodzka jest kobietą, gdy
| każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

A powiedz mi abc, co to kogo obchodzi, czy Grodzka jest / nie jest kobieta? Chcesz ja/jego posunac?

Data: 2013-01-29 21:13:48
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 20:50:

> [...]
| gdy każdy, nawet najsłabszy genetyk może dowieść, że tak nie jest.

A powiedz mi abc, co to kogo obchodzi, czy Grodzka jest / nie jest

Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek czy aby od małpy pochodzą? :)

Data: 2013-01-29 21:16:13
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ke9ahv$77c$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek czy
| aby od małpy pochodzą? :)

Nie wiem o co im chodzi. W kraju jest feudalny gnoj, a oni robia jeszcze wiekszy.

Data: 2013-01-29 21:26:05
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 29 styczeń 2013 21:16:

| Może chodzi o to żeby prewencyjnie przebadać genotypy posłów/posłanek
| czy aby od małpy pochodzą? :)

Nie wiem o co im chodzi. W kraju jest feudalny gnoj, a oni robia jeszcze
wiekszy.

Ja też zastanawiam się skąd się bierze takie "zafiksowanie" na tle seksu u niektórych. Zauważyli, że stracili w życiu okazję aby być szczęśliwi, spełnieni i w ogóle? To teraz próbują zaklajstrować to innym? Mnie tam ani ziębi ani grzeje. :)

Data: 2013-01-29 21:09:51
Autor: andal
On Tue, 29 Jan 2013 21:26:05 +0100, Marek Czaplicki wrote:

> [...]

u niektórych. Zauważyli, że stracili w życiu okazję aby być szczęśliwi,
spełnieni i w ogóle? To teraz próbują zaklajstrować to innym? Mnie tam

w bliskiej przyszlosci zaloza licznik na dupe i beda kasowac podatek

od kazdego uzycia

Komunistyczne standardy w nauce