Komunizm jest żydowski?

Data: 2012-08-26 09:22:07
Autor: mkarwan
Komunizm jest żydowski?
Data: 2012-08-26 09:35:30
Autor: Trybun
Komunizm jest żydowski?
W dniu 2012-08-26 09:22, mkarwan pisze:
[..]

Choć jesteś zwykłym trollem zaśmiecającym grupę dyskusyjną spamem i niepodejmującym dyskusji nad tym co wkleja - odpowiem ci - Komunizm jest ludzki.

Data: 2012-08-26 09:55:12
Autor: t-1
Komunizm jest żydowski?

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1cjk2$gj4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo wykończył więcej ludzi niż jakikolwiek inny system.

t-1

Data: 2012-08-26 10:24:12
Autor: Trybun
Komunizm jest żydowski?
W dniu 2012-08-26 09:55, t-1 pisze:

[...]

Jak to wykńczył? Gdzie w jego przekazie jest o wykańczaniu czegoś poza systemem niesprawiedliwości i wyzysku?

Data: 2012-08-26 10:47:20
Autor: t-1
Komunizm jest żydowski?

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1cmfd$j2o$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tym pytaniem przyznajesz, że nie znasz lub/i nie rozumiesz dzieł teoretyków i praktyków komunizmu.

t-1

Data: 2012-08-26 20:55:13
Autor: Trybun
Komunizm jest żydowski?
W dniu 2012-08-26 10:47, t-1 pisze:

[...]

Tym pytającym stwierdzeniem odpowiadam że ślepo się przyłączasz do hordy oskarżającej system dążący do wolności równości i braterstwa. Kim trzeba być żeby krytykować takie wartości?

Data: 2012-08-26 12:07:58
Autor: emailstuffname@gmail.com
Komunizm jest żydowski?
On 26 Sie, 14:55, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> Tym pytaniem przyznajesz, e nie znasz lub/i nie rozumiesz dzie
> teoretyk w i praktyk w komunizmu.

> t-1

Tym pytaj cym stwierdzeniem odpowiadam e lepo si przy czasz do hordy
oskar aj cej system d cy do wolno ci r wno ci i braterstwa. Kim trzeba
by eby krytykowa takie warto ci?

rownosc i braterstwo po wymordowaniu milionow tych, ktorzy w takie
brednie nie chcieli uwierzyc?

Data: 2012-08-26 10:31:29
Autor: u2
Komunizm jest żydowski?
W dniu 2012-08-26 09:55, t-1 pisze:
Komunizm jest ludzki.

Bo wykończył więcej ludzi niż jakikolwiek inny system.

Otóż to :-)

Data: 2012-08-26 09:37:30
Autor: Marek Woydak
Komunizm jest żydowski?
Dnia Sun, 26 Aug 2012 09:22:07 +0200, mkarwan napisał(a):

http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/moje-przebudzenie-david-duke/najdluzej-trwajaca-nienawisc-%E2%80%93-czesc-vii-komunizm-jest-zydowski/

Przestań spamować forum obłąkany trollu!

MW

Data: 2012-08-26 10:17:15
Autor: leszek niewiadomski
Komunizm jest żydowski?
Am 26.08.2012 09:37, schrieb Marek Woydak:
[...]

Dajcie mu spokoj. Socjolog cmentarny tez musi jakos zarabiac na zycie. Przypuszczam nawet ze wiem kto mu za to placi.
http://wyborcza.pl/1,75968,12361973,Krew_na_mace_i_szantaz_Holocaustem.html
--
ln.

Data: 2012-08-26 19:26:28
Autor: mkarwan
Komunizm jest żydowski?
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Komunizm_jest_=BFydowski=3F?=
Date: Sun, 26 Aug 2012 09:37:30 +0200
Sender: #Marek# <>

Data: 2012-08-26 22:54:13
Autor: leszek niewiadomski
Komunizm jest żydowski?

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 26 Aug 2012 09:37:30 +0200
Sender: #Marek# <>
Udajesz idiote czy nim jestes?
Przeciez wiesz, ze to klamstwo. Udajesz idiote czy nim jestes?

Data: 2012-08-26 14:42:43
Autor: Marek
Komunizm jest żydowski?
On Aug 26, 9:22 am, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/moje-przebudzenie-david-duke/naj...

Kiedys, zadalem sobie trud przejzenia zyciorysow glownych przywodcow ,
teoretykow i propagatorow komunizmu i wyszlo mi, ze wiekszosc z nich,
to Zydzi i Niemcy, w rownej czesci.
Do tego  paru Wlochow, Francuzow, Rosjan i Polakow. Sa jeszcze jacyc
nieszczesnicy z Ameryki Lacinskiej i Hiszpanii.

Data: 2012-08-26 17:14:08
Autor: Grzegorz Z.
Komunizm jest żydowski?
mkarwan napisał:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi" news:jqv804$m2j$1usenet.news.interia.pl

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-26 19:25:49
Autor: mkarwan
Komunizm jest żydowski?
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 26 Aug 2012 17:14:08 +0200

Data: 2012-08-27 19:49:00
Autor: Grzegorz Z.
Komunizm jest żydowski?
mkarwan napisał:

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

Udajecie idiotę czy nim jesteście, urwan?