Komunizm to wielka zaraza

Data: 2010-02-09 17:44:26
Autor: awe
Komunizm to wielka zaraza
http://forum.gazeta.pl/forum/w,760,106955720,107001748,Re_czy_moze_wiecie_co_ten_POkomuszy_smiec_plecie.html
Dobrze napisałeś.
Jaki pan - taki kram. Ryba psuje się od głowy, no a jak się psuje,
to smrodem swego rozkładu zatruwa całe otoczenie. W tej sytuacji
ludzie przestają zauważać, że żyją w śmierdzącym wychodku, a jego
wyziewy uważają za woń cudną. I tak jest właśnie z Panem Kutzem i
resztą POżytecznych idiotów co to są ACH ! i ECH ! , za Platformą. A
tu Pan PROFESOR BUZEK Ach!, ŁAŁ ! i sra... ł. I tak właśnie, za
sprawą pana premiera Donalda Tuska, zaczyna wyglądać chylące się ku
nieuniknionemu upadkowi nasze demokratyczne państwo prawne.

Chciałem zwrócić uwagę na jeszcze jedną niebezpieczną sytuację dla
demkracji Polskiej , otóż: 20 lat po odzyskaniu niepodległości,
zniesieniu cenzury itd., Michnik decyduje co wolno czytać Polakom a
co nie. Chodzi o książki Józefa Mackiewicza, pisarza zmarłego na
emigracji w Monachium w latach 80 -tych. Całą schedę po zmarłym
pisarzu moim zdaniem niesłusznie - ale już tam niezawisłe Sądy
wiedzą lepiej... , przejęła Nina Krasov -Sechter vel Michnik-osoba
obca.(J. M. miał jeszcze córkę). Ona jest w posiadaniu praw
autorskich i KATOGORYCZNIE nie godzi się na
publikację "KONTRA", "Droga do Nikąd", "Widziałem na Własne Oczy" -
to ostatnie -J. Mackiewicz wchodził w skład komisji powołanej przez
Niemców i w 1943r., wraz z innymi był w Katyniu nad grobami Polksich
Oficerów. Nie miał wątpliwości ,iż to NKWD dokonało mordu na
Polskich Oficerach.Po przyjeździe do Krakowa opisał to w "Gońcu". Za
to PPR wydała na niego wyrok śmierci. W kolejce aby wydać dzieła
Mackiewicza stoją: Francuzi, Niemcy , Rosjanie, ale Krasow -Szechter
Nie godzi się. Nie chcę się już rozpisywać bo nie mam czasu ale
SPRAWA JEST CIEKAWA I WARTA ZBADANIA.
Za to w empiku na czołowych miejscach i to frontem do klienta:
DZieła Adama Michnika, Strach -gniot niejakiego T. Grossa, Bracia
Bielscy itp.
Sobot- Niedzl. Nasz Dziennik znalazłem ciekway artykuł o J.
Mackiewiczu. Jest na str. Inter. ND wyd sob - niedz.Nawet na allegro
i innych aukcjach inter. trudno dostać książki J. Mackiewicza.
P.S.
Kontra to ciekawa powieść o złamaniu obietnic przez aliantów i w
wydaniu sowietom w Austrii nad Drewą rosyjskich żołnierzy którzy
zdezerterowali, ale i również ludności rosyjskiej która wybrała,
chciała wybrać emigrację na zachodzie itp.

Data: 2010-02-09 17:53:49
Autor: awe
Komunizm to wielka zaraza
http://forum.gazeta.pl/forum/w,760,106955720,106996027,Re_Kazimierz_Kutz_Ratunek_PiS_u_w_dloniach_pani.html
Nie mogę uwierzyć że człowiek z takim dorobkiem kulturalnym
może być takim miernotą. Czy to nie wstyd okazywać publicznie że
można jednocześnie być wielkim i maluczkim. O jakim szoku człowieku
ty piszesz. Wszyscy znamy Dodę i wiemy że jest nieobliczalna
i to że akurat wybrała sobie ofiarę w postaci Prezydenta to naprawdę
nie widzę w tym nic szokującego. Zadam pytanie co w takim razie
miał zrobić Prezydent ? - uciekać na jej widok tacy jak ty człowieku
ten fakt też wykorzystałbyś przeciwko Prezydentowi.
A swoją drogą gdybym miała do wyboru was wszystkich całusa
dostałby właśnie Prezydent. Bo w przeciwieństwie do was Urząd
Prezydencki nie pozbawił go człowieczeństwa.

Data: 2010-02-09 17:57:36
Autor: awe
Komunizm to wielka zaraza

Komunizm to wielka zaraza