Komuno wróć!!!

Data: 2014-11-02 17:45:44
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
1800 zł co miesi±c muszę płacić córce na studia. Dzwonię do mamy i się pytam, mamo, jak to było z nasz± siostr± Dank±, ile was kosztowało utrzymanie Danki na studiach, bo ja nie wyrabiam z utrzymaniem Adrianny. Muszę jej płacić 1800 zł, za samo mieszkanko w Poznaniu musi płacić po 700 zł z koleżank±, z któr± je wynajmuje do spóły, a przecież nie będę jej kontrolował i ż±dał wgl±du do jej bankowego konta, jak się prowadzi, bo sam nienawidzę współczesnego "żydostwa" i jego inwigilacji człowieka..

Mama mówi, że kiedy¶ nie było tak drogo, było całkiem inne życie, nie było banków i systemu bankowego, Danka miała stypendium (dostała za punkty, między innymi za dobre wyniki w nauce i za pochodzenie robotniczo chłopskie, kiedy¶ się faworyzowało ludzi biednych, w przeciwieństwie do dzisiaj - moj przypis), mieszkała za darmo w akademiku, w akademiku też była stołówka i tanie obiady, na to też dostała stypendium. Dostawała tylko parę groszy do ręki, ojciec woził jej wałówę mięsa prosto z rzeĽni co chwilę. Kiedy¶ biedni ludzie nie musieli dosłownie nic płacić, żeby wykształcić swoje dzieci... A dzisiaj, dzisiaj takie kurestwo się porobiło, żeby dzieci wykształcić, trzeba mieć w chuj kasy... lub być Żydem z korporacji adwokackiej czy innej... A synek mi mówi, trzeba było nie płodzić dzieci, tak mi dzisiaj powiedział... To ja mu mówię, że na jego wykształcenie to mnie na pewno nie będzie stać (sam muszę utrzymywać rodzinę, żona w wieku 50 lat ciężko chora na białaczkę leży w klinice transplantologii szpiku kostnego w Essen), nie musi mieć wyższego wykształcenia. Ja po zawodówce musiałem pracować i chodziłem do technikum zaocznie, sam się utrzymuj±c i kształc±c dalej, chc±c mieć lżej w życiu...

Ciężkie kurwa ma człowiek dzisiaj życie, a bandziory Tuseki i de bule ci powiedz±, że Polacy żyj± dłużej i dlatego uzasadnionym jest okradanie nas z emerytury...

Tfu!!!
Komuno wróć!!!

boukun

Data: 2014-11-02 13:18:13
Autor: Marek
Komuno wróć!!!
W dniu niedziela, 2 listopada 2014 17:45:46 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Jak ja studiowalem, to darmowy akademik mieli synkowie partyjnych bonzow ze wszystkich okolicznych i dalszych powiatow.
Oczywiscie wszyscy zaraz zapisali sie do SZSP, a ci , ktorych ojcowie mieli wyzsze stanowiska, od razu zostali przyjeci do PZPR.

Jak kiedys poszedlem zalatwiac praktyke letnia, i musialem wejsc do siedziby SZSP, to mnie przywitali: "Dzien dobry kolego".
Od tego mi sie na wymioty zebralo i juz nigdy wiecej z nimi nie gadalem.

Spierdolilem na zachod pierwszego dnia, kiedy to bylo mozliwe.

Data: 2014-11-02 22:35:46
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:62c38035-ce9e-4538-a289-932138655881googlegroups.com...
[...]

Nie jest to prawd±, kłamiesz bezczelnie, nie było takich przepisów, w żadnym okresie PRLu..
Co¶ ci się chyba myli z dzisiejszym, kurewskim systemem syjonistów i ich rodzinnych korporacji...
Jakby nie było, w socjaliĽmie chłop i robotnik był faworyzowany i miał najlepsz± opiekę od państwa.

[...]

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekaj± na ciebie z rozpostratymi rękami kolego...
Tylko euraki przywieĽ...

boukun

Data: 2014-11-02 13:47:09
Autor: Marek
Komuno wróć!!!
W dniu niedziela, 2 listopada 2014 22:35:48 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekaj± na ciebie z rozpostratymi rękami kolego...

No tak, przepisy to byly piekne, ale ja pisze, jaka byla praktyka.
Ty chyba nie studiowales...to nie wiesz, jak bylo naprawde.

Data: 2014-11-02 22:58:16
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:826bb10a-a14a-4b26-bda7-e7d11324b6edgooglegroups.com...
> [...]

No tak, przepisy to byly piekne, ale ja pisze, jaka byla praktyka.
Ty chyba nie studiowales...to nie wiesz, jak bylo naprawde.

Czytałe¶ co napisałem? Pisałem, że studiowała moja siostra i pytałem się jeszcze dzisiaj telefonicznie mojej mamy, jak sobie z tym radziła... O 100 razy lepiej jak maj± Polacy dzisiaj...

boukun

Data: 2014-11-02 23:03:00
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 22:35:46 +0100, boukun wrote:

Spierdolilem na zachod pierwszego dnia, kiedy to bylo mozliwe.

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekają na ciebie z
rozpostratymi rękami kolego...
Tylko euraki przywieĹş...

boukun

tylko ty jestes taki 'cwaniak'

przyjdzie ruski i bedzie po twojej krwawicy,
rusek zajebie wszysko a pomtobie tylko gowno i kalosze zostana

Data: 2014-11-03 00:40:45
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m36d74$5qh$7speranza.aioe.org...
[...]

Rusek jak chłopu nie da, to nie weźmie. Zabierze złodziejom syjonistom kapitalistom i klerowi i apiat rozdzieli między lud. I znowu będzie na krótko sprawiedliwość dziejowa...

boukun

Data: 2014-11-02 18:28:39
Autor: Stokrotka
Komuno wróć!!!
Mama mówi, że kiedy¶ nie było tak drogo, było całkiem inne życie, nie było banków i systemu bankowego, Danka miała stypendium
Socjalne było głodowe.

...za dobre wyniki w nauce
Warto¶ć pudełka dyskietek w socjalistycznym jeszcze sklepie,
ale prawda, w centrum Warszawy więc drogim sklepie.
Obecnie jego warto¶ć nabywcz± oceniła bym na 50-100zł (dyskietki były drogie, jedne z pierwszyh).

i za pochodzenie robotniczo chłopskie, .....
Pod koniec socjalizmu tego już nie było.

...mieszkała za darmo w akademiku,
Nie za darmo, ale w cenie dostępnej.

w akademiku też była stołówka i  tanie obiady,
Tylko dla mieszkańców akademika. Ja maj±c dojazd 2h w jedn± stronę,
więc będ±c poza domem 10-13h nie załapałam się NIGDY na stołukowe obiady.
Więcej, w gmahu na Smyczkah nie było nawet bufetu, był krutko nielegalny,
polegaj±cy na tym, że cieć z dobrego serca gotował masowo na 2 czajnikah elektrycznyh wodę na herbatę, pszy kolejce kulkudziesięciu ludzi.

.... Kiedy¶ biedni  ludzie nie musieli dosłownie nic płacić, żeby wykształcić swoje dzieci...
Bzdura.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-11-02 11:25:46
Autor: szklanynocnik
Komuno wróć!!!
użytkownik Stokrotka napisał:

Warto¶ć pudełka dyskietek w socjalistycznym jeszcze sklepie,
ale prawda, w centrum Warszawy więc drogim sklepie.
Obecnie jego warto¶ć nabywcz± oceniła bym na 50-100zł (dyskietki były drogie, jedne z pierwszyh).

Pierwsze radio, telewizor, samochod, komorka tez byly drogie.

A jak rynek sie nasycil to nikt nie chce uzywanego komputera
za 50zl, fiata 126p pod koniec produkcji tez nikt nie chcial.

Data: 2014-11-02 20:28:16
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 20:25, szklanynocnik@gmail.com pisze:
fiata 126p pod koniec produkcji tez nikt nie
chcial.

pierdolisz mać kurwin:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-02 21:00:37
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f8f17f2d-5d1a-43f2-99ff-39389cf48bccgooglegroups.com...
[...]

Już nie mówi±c o Videorekorderze, pierwszy w Niemczech kupiłem w Massa markt (dzisiejszy Real) w 1989 roku, za 1500 DM....

boukun

Data: 2014-11-02 21:03:02
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 21:00, srakun pisze:
Już nie mówi±c o Videorekorderze, pierwszy w Niemczech kupiłem w Massa
markt (dzisiejszy Real) w 1989 roku, za 1500 DM.

ty sqrwielu niemiecki:)

Data: 2014-11-04 04:37:40
Autor: stevep
Komuno wróć!!!
W dniu .11.2014 o 20:25 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

[...]

Akurat, znam faceta, który sprzedał malucha za 600 zł.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-04 02:48:55
Autor: leming.show
Komuno wróć!!!
użytkownik stevep napisał:

Akurat, znam faceta, który sprzedał malucha za 600 zł.

Bo nikt nie chce, na all rzadko ktory idzie za wiecej niz
4000. Tylko szwedzi podobno procz swoich wypasionych zmienianych
co 5 lat samochodow, kupowali kiedys polskie fiaty jako fajna zabawke o ktora dbali, piescili no raz do roku jezdzili.

A za zlom placa mniej niz 400zł.

Data: 2014-11-02 18:38:21
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m35pkl$mtl$1usenet.news.interia.pl...
Mama mówi, że kiedy¶ nie było tak drogo, było całkiem inne życie, nie było banków i systemu bankowego, Danka miała stypendium
Socjalne było głodowe.

Pierdolisz, jebiesz głodne smutki Stokrotka!

[...]

O czym ty pierdolisz? Dyskietki były już za dzisiejszego, kurewskiego, żłodziejskiego, syjonistycznego systemu!

i za pochodzenie robotniczo chłopskie, .....
Pod koniec socjalizmu tego już nie było.

No więc nie pierdol i nie myl socjalizmu, z obecnym, kurewskim systemem zbrodniarza Jaruzela!!!

...mieszkała za darmo w akademiku,
Nie za darmo, ale w cenie dostępnej.

To prawie jak za darmo...

Data: 2014-11-03 11:12:04
Autor: Stokrotka
Komuno wróć!!!
...stypendium ...za dobre wyniki w nauce
[...]

Ja studiowałam informatykę,
do mnie potszeba posiadania dyskietki doszła wcze¶niej niż kapitalizm.

i za pochodzenie robotniczo chłopskie, .....
Pod koniec socjalizmu tego już nie było.

No więc nie pierdol i nie myl socjalizmu, z obecnym, kurewskim systemem zbrodniarza Jaruzela!!!

To Jaruzelski dał emerytury wcze¶niejsze połowie Polski. W 83 zdaje się.
To włsnie jest socjalizm - emerytura.

...mieszkała za darmo w akademiku,
Nie za darmo, ale w cenie dostępnej.

To prawie jak za darmo...
Bezczelny jeste¶.

Data: 2014-11-03 11:35:21
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m37ke2$hfk$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ten dzisiejszy, kurewski kapitalizm został zapocz±tkowany 13 grudnia 1981 roku... Czy wtedy Stokrotko studiowała¶ i miała¶ już komputer i dyskietki?

[...]

Jaruzelski zbrodniarz nic nikomu nie dał wcze¶niej, uprzywilejowywanie poszczególnych grup społecznych zawsze wprowadzał jaki¶ reżim. Emerytura  to żaden socjalizm, to zasłużona wysługa człowieka...

boukun

Data: 2014-11-04 11:26:41
Autor: Stokrotka
Komuno wróć!!!

[...]

Piszesz takie bzdury, że cię zaraz wykre¶lę.

[...]

Ty sam jeste¶ żydem, Jaruzelski nie lubił żydostwa, dlatego plujesz?

Data: 2014-11-04 12:13:22
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m3a9lg$5k5$1usenet.news.interia.pl...

[...]

No sama przynajesz, że nie masz pojęcia o życiu i co się wokół ciebie dzieje...

[...]

Jak nie lubił, skoro oddał im władzę przy okr±głym stole, wcze¶niej napadaj±c na Polaków i wytrzebiaj±c ich przez lata represji z opozycji...
Za to Żydzi rz±dz±cy niepodzielnie Polsk± pochowali tego zbrodniarza teraz z honorami, jako człowieka honoru i ich ojca chrzestnego...

boukun

Data: 2014-11-02 18:51:07
Autor: Michał
Komuno wróć!!!

  Agitowanie za systemami totalitarnymi jest karalne, mo¶ku. Oczywi¶cie ty robisz to kłamliwie.

Data: 2014-11-02 19:46:42
Autor: Dirko
Komuno wróć!!!
Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m35s42$lm9$1mx1.internetia.pl...
 Agitowanie za systemami totalitarnymi jest karalne, mo¶ku. Oczywi¶cie ty robisz to kłamliwie.

    Jaki totalitarny? Przecież były aż  trzy partie w sejmie plus kilku posłów bezpartyjnych (Znak, Pax, ¶max)
A za Gierka studentowi powodziło sie jak w raju. Wiem bo studiowałem w latach 70-75.

Data: 2014-11-02 19:48:39
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 19:46, Dirko pisze:
A za Gierka studentowi powodziło sie jak w raju. Wiem bo studiowałem w
latach 70-75.

bieda zaczela sie w 1976:)

a niektorzy twierdza ze w 1970:)

Data: 2014-11-02 19:39:16
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 19:48:39 +0100, u2 wrote:

[...]

pamietamy

Radom

Gdansk

Data: 2014-11-02 20:41:21
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 20:39, anal pisze:
pamietamy

Radom

Gdansk

nigdzie tam nie byles

szybko dales noge na zachod:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-02 22:57:02
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 20:41:21 +0100, u2 wrote:

[...]

skad wiesz ? od milicjanta bobrowskiego ?

Data: 2014-11-02 21:05:32
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54567c86$0$11141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

POjeb! Bieda zaczęła się w 1981 roku, za zbrodniarza Jaruzela, ojca chrzestnego Balcerowicza..., czyli od momentu gruntowania obecnego, kurewskiego systemu...

boukun

Data: 2014-11-02 21:08:07
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 21:05, srakun pisze:

POjeb

czyli ty pierdolony gangsterze z niemiec, nie mysl, ze ciebie nie przejrzalem po-pierdolony mosku ze swirnicy.

Data: 2014-11-02 21:31:02
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54568f26$0$18086$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-02 o 21:05, srakun pisze:

POjeb

czyli ty pierdolony gangsterze z niemiec, nie mysl, ze ciebie nie przejrzalem po-pierdolony mosku ze swirnicy.

Ty¶ jest wyj±tkowo sprzedajny żydziak Zieliński... sprzedałe¶ się syjonistom z PiSu za marn± dietę i niszczysz Polskę za srebrniki...

boukun

Data: 2014-11-02 22:56:00
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 21:05:32 +0100, boukun wrote:

[...]

dla ciebie i twojej rodzinki

to wowczas wywalili zlodzieji z rzezni

i innych instytucji

Data: 2014-11-03 00:00:45
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m36cq0$5qh$4speranza.aioe.org...
[...]

Wy starzy emigranci jesteście najbardziej niebezpieczni dla Polski, tak jak Ross ze Szkocji, jątrzycie od lat i wzmacniacie syjonistów, okupujacych od wieków Polskę. Teraz stary capie odkryłeś się, że dla ciebie naród jest złodziejem, a nie gnębiąca i okradająca go władza. Skąd w takim luju taka nienawiść do polskiego narodu? Całkiem jak syjoniści od Balcerowicza, Jaruzela i udecji..., wszystko zwalą na barki ciemiężonego narodu...

boukun

Data: 2014-11-03 18:25:52
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-03 o 00:00, srakun pisze:
Wy starzy emigranci jesteście najbardziej niebezpieczni dla Polski, tak
jak Ross ze Szkocji, jÄ…trzycie od lat i wzmacniacie syjonistĂłw,
[...]

lol dawaj srakun na utrzymanie swojej coreczki swoje dochody, zamiast nauczyc jej samodzielnosci:)

Data: 2014-11-04 02:07:45
Autor: MarkWoydak
Komuno wróć!!!
pojeb "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5457baa0$0$11136$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty fiucie możesz wiedzieć o jego córce? Całe życie marszczyłeś freda w wychodku.

MW

Data: 2014-11-02 21:03:16
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Michał" <micsz@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m35s42$lm9$1mx1.internetia.pl...

 Agitowanie za systemami totalitarnymi jest karalne, mo¶ku. Oczywi¶cie ty robisz to kłamliwie.

Żydy w dzisiajszym systemie totalitarnym represjonuj± na swoj± modłę, jak kto¶ chce wyj¶ć z obecnego, kurewskiego, antyludzkiego systemu totalitarnego syjonistów, zniewalaj±cych Polaków...
Takie kurwa jebane zakłamanie dzisiaj mo¶ków...

boukun

Data: 2014-11-02 21:05:49
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 21:03, srakun pisze:
Takie kurwa jebane zakłamanie dzisiaj mo¶ków

nie pierdol mo¶ku:)

Data: 2014-11-02 23:35:41
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 18:51, Michał pisze:

  Agitowanie za systemami totalitarnymi jest karalne, mo¶ku. Oczywi¶cie
ty robisz to kłamliwie.

Dokładnie mówi±c: za komunizmem i faszyzmem. Tyle, ze Polsce, za PRLu, nie było partii komunistycznej.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-02 19:37:58
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 17:45:44 +0100, boukun wrote:

1800 zł co miesiąc muszę płacić córce na studia. Dzwonię do mamy i się
pytam, mamo, jak to było z naszą siostrą Danką, ile was kosztowało
utrzymanie Danki na studiach, bo ja nie wyrabiam z utrzymaniem Adrianny.
Muszę jej płacić 1800 zł, za samo mieszkanko w Poznaniu musi płacić po
700 zł z koleżanką, z którą je wynajmuje do spóły, a przecież nie będę
jej kontrolował i żądał wglądu do jej bankowego konta, jak się prowadzi,
bo sam nienawidzę współczesnego "żydostwa" i jego inwigilacji
człowieka..

Mama mówi, że kiedyś nie było tak drogo, było całkiem inne życie, nie
było banków i systemu bankowego, Danka miała stypendium (dostała za
punkty,
między innymi za dobre wyniki w nauce i za pochodzenie robotniczo
chłopskie, kiedyś się faworyzowało ludzi biednych, w przeciwieństwie do
dzisiaj - moj przypis), mieszkała za darmo w akademiku, w akademiku też
była stołówka i tanie obiady, na to też dostała stypendium. Dostawała
tylko parę groszy do ręki, ojciec woził jej wałówę mięsa prosto z rzeźni
co chwilę. Kiedyś biedni ludzie nie musieli dosłownie nic płacić, żeby
[...]
musiałem pracować i chodziłem do technikum zaocznie, sam się utrzymując
i kształcąc dalej, chcąc mieć lżej w życiu...

Ciężkie kurwa ma człowiek dzisiaj życie, a bandziory Tuseki i de bule ci
powiedzą, że Polacy żyją dłużej i dlatego uzasadnionym jest okradanie
nas z emerytury...

Tfu!!!
Komuno wróć!!!

boukun

przeprowadz sie na kube, po jaka cholere siedzisz u szwabskich syjonistow

banany i kokosy bedziesz mial na codzien

Data: 2014-11-02 21:07:35
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m3616m$6cp$4speranza.aioe.org...
[...]

Po chuj kłapiesz dziobem, siedząc w uSrarelu od niepamiętnych lat? Nie masz nic do powiedzenia konkretnego w temacie, to zamknij dziób...

boukun

Data: 2014-11-02 23:32:56
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 17:45, boukun pisze:

[...]

Czytaj±c Twoje wypociny pt."komuno wróć" dostajemy odpowiedĽ dlaczego ten system padł.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-02 23:40:26
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m36bel$3re$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak pierdolisz, żeby tylko pierdolić, jakby¶ był z telewizorni... żaden system nigdzie nie padł, a żydokomuna ma się tak dobrze, jak nigdy wcze¶niej...
Rozszabrowali nas po prostu bandziory przy okr±głym żłobie, wcze¶niej wyprowadzaj±c wojsko na ulice...

boukun

Data: 2014-11-02 23:07:03
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 23:40:26 +0100, boukun wrote:

[...]

robotniczo chłopskie, kiedyś się faworyzowało ludzi biednych, w
[...]

Czytając Twoje wypociny pt."komuno wróć" dostajemy odpowiedź dlaczego
ten system padł.

Tak pierdolisz, żeby tylko pierdolić, jakbyś był z telewizorni... żaden
system nigdzie nie padł, a żydokomuna ma się tak dobrze, jak nigdy
wcześniej...
Rozszabrowali nas po prostu bandziory przy okrągłym żłobie, wcześniej
wyprowadzajÄ…c wojsko na ulice...

boukun

skoro system nie upadl to dlaczego wam sie tak pogorszylo ?

a moze za duzo zescie nakradli i teraz kolej na nastepnych zlodzieji ?

Data: 2014-11-03 00:41:59
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m36den$5qh$9speranza.aioe.org...
[...]

Bo system złodziejski udoskonalili, idioto syjonistyczny...

boukun

Data: 2014-11-03 09:48:42
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-02 o 23:40, boukun pisze:
[...]

i tak zupełnie przypadkiem, scenariusz w kazdym kraju realnego socjalizmu wg Lenina przebiegł tak samo?

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-03 10:50:19
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m37fha$8b9$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie zupełnie przypadkiem, nic nie dzieje się z przypadku. Ruchy syjonistyczne w 1989 roku były zaplanowane dużo wcze¶niej i zorganizowane przy wsparciu CIA. To co się Żydom nie udało w Europie w 1968 roku, dokończyli z sukcesem w 1989 roku...

boukun

Data: 2014-11-03 14:10:58
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-03 o 10:50, boukun pisze:
[...]

ustalcie z makrawanem wersję teorii spiskowej dziejów, bo on pisze odwrotnie, ze to "ruchy syjonistyczne" rozprzestrzeniały komunę.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-03 07:21:57
Autor: donek999bronek
Komuno wróć!!!
użytkownik ApostatA napisał:

ustalcie z makrawanem wersję teorii spiskowej dziejów, bo on pisze odwrotnie, ze to "ruchy syjonistyczne" rozprzestrzeniały komunę.

A marks to niby kim byl?

Nie pamietasz kto chcial wprowadzic komunizm w usa?  Kto stal za bolszewikami?
Cos krotka pamiec widze:)

    (...) powiedziałem Ważykowi, że to, co robi± Żydzi, zem¶ci się kiedy¶ na nich srodze. Wprowadzili do Polski komunizm w okresie stalinowskim, kiedy mało kto chciał się tego podj±ć z "gojów" (poza gorliwcem Gomułk±). Społeczeństwo było wtedy jednolicie antykomunistyczne, więc nienawidzono ich.
http://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Kisielewski

Plus "25 lat zydo rzadow" na jutubje, wynika z tego, ze za wiekszoscia
przemian stali pejsiki, moze to i slusznie, 2 wojny to troche duzo,
moze po to bilderbergi sie spotykaja aby eliminowac zagrozenia,
tak se gdybam.

Data: 2014-11-03 16:42:27
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m37ut0$gaa$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie widzę sprzeczno¶ci... Dla nich przej¶ć na drug± stronę barykady, to jak wyjadać rodzynki z ciasta... Z czasem żydokomuna doszła do wniosku, że w kapitaliĽmie da się z gojów więcej soków wycisn±ć...

boukun

Data: 2014-11-03 18:14:52
Autor: xantiros
Komuno wróć!!!
On 2014-11-02 17:45, boukun wrote:
[...]

A ja się założę że za PRL-u psioczyłe¶ na PRL jak teraz na Polskę, ty jeste¶ z tych polaków którym zawsze jest Ľle.

Data: 2014-11-03 09:27:33
Autor: donek999bronek
Komuno wróć!!!
 użytkownik xantiros napisał:

A ja się założę że za PRL-u psioczyłe¶ na PRL jak teraz na Polskę, ty jeste¶ z tych polaków którym zawsze jest Ľle.

Bo za PRLu ruscy podbierali polakom zarcie, wyszlo niby na to ze polskie rolnictwo jest malo wydajne. Jeszcze z podstawowki pamietam
ze polska mimo zacofania rolnictwa produkowala duzo jedzenia, a w sklepach pustki, wyciagnij wnioski.

Data: 2014-11-03 17:46:56
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Mon, 03 Nov 2014 09:27:33 -0800, donek999bronek wrote:

użytkownik xantiros napisał:

A ja się założę że za PRL-u psioczyłeś na PRL jak teraz na Polskę, ty
jesteĹ› z tych polakĂłw ktĂłrym zawsze jest Ĺşle.

[...]

bo boukun rozsiewal resortowa stonke ziemniaczana sprowadzana przez syjonistow ;-)

Data: 2014-11-04 04:52:19
Autor: stevep
Komuno wróć!!!
W dniu .11.2014 o 18:46 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

Za przydział sznurka do snopowi±załek.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-03 19:44:27
Autor: Wiesiaczek
Komuno wróć!!!
W dniu 03.11.2014 o 18:27, donek999bronek@gmail.com pisze:
  uĹĽytkownik xantiros napisaĹ‚:

[...]

Może i ruscy podbierali, ale zostawało tyle, że nikt nie musiał żywić się na śmietnikach.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-11-03 23:31:44
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-03 o 18:27, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

bez przesady, chude mleko, ziemniaki i kminek były dostępne zawsze.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-04 02:52:26
Autor: leming.show
Komuno wróć!!!
użytkownik ApostatA napisał:

bez przesady, chude mleko, ziemniaki i kminek były dostępne zawsze.

No tak, za kilka workow ziemniakow - kolorowy tv od ruska:)
Szczerze, to nie pamietam kiedy nic nie bylo w sklepach
w miejscowosci 25000, byly wieksze sklepy, trza bylo wiecej dymac z buta.

Teraz mamy rozsiane w kilku miejscach.

Data: 2014-11-03 18:30:18
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> schrieb im Newsbeitrag news:m38d6g$5sh$3node1.news.atman.pl...
On 2014-11-02 17:45, boukun wrote:
[...]

Zawsze było Ľle, ale teraz jest najgorzej... Bo takiego kurestwa, pasożytnictwa i złodziejstwa władzy na narodzie jeszcze za mojego życia nie było...

boukun

Data: 2014-11-03 18:33:31
Autor: u2
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-03 o 18:30, srakun pisze:
Zawsze było Ľle, ale teraz jest najgorzej... Bo takiego kurestwa,
pasożytnictwa i złodziejstwa władzy na narodzie jeszcze za mojego życia
nie było...

lol srakun, pasozutejsz ty srakun na niemcach, pasozytuje twoja coreczka na tobie, po prostu symbioze tam masz w swirnicy:)

a twoja stara wkrotce skona od twojego swirowania.

Data: 2014-11-04 02:06:40
Autor: MarkWoydak
Komuno wróć!!!

pojeb "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Tobie bucu¶ juz nic nie pomoże. zywota dokonasz w przytułku dla wariatów.

MW

Data: 2014-11-03 23:33:22
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-03 o 18:30, boukun pisze:
Zawsze było Ľle, ale teraz jest najgorzej... Bo takiego kurestwa,
pasożytnictwa i złodziejstwa władzy na narodzie jeszcze za mojego życia
nie było...

Prawdziwy Polak.
Tylko jezeli, zgodnie z teori± prawdziwego Polaka, z kazdym rokiem jest tylko gorzej, to kto nam takich zapasów narobił, ze do dzi¶ starcza by przeżyć?

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-04 00:10:46
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m38vrf$d13$3speranza.aioe.org...
[...]

Jakich zapasów i o jakim przeżyciu mówisz? O truj±cych produktach, które ludziom skracaj± życie? O ¶mieciowym jedzeniu w żydowskich hipermarketach? To s± te twoje zapasy? Kiedy¶, za PRLu puszczali taki film, "Oto Ameryka", wszystko przewidzieli, tę sztuczn± sałatę  gmo i bojlery z chowu klatkowego bez ¶wiateł... Dziękuję za te zapasy... Tfu!

boukun

Data: 2014-11-04 19:51:53
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-04 o 00:10, boukun pisze:
[...]

głupoty gadasz jak baby na targu. Chemia Ci zycie ratuje. Lodówka, chlorowanie wody, konserwanty i pasteryzacja uratowały więcej istnien niz jakikolwiek lek z apteki. Pestycydy, sztuczne nawozy i gmo zlikwidowały głód. Dzieki czemu srednia zycia Europejczyka wzrosła w ciagu ostatnich 150 lat 2x.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-04 20:03:21
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
Użytkownik "ApostatA" <noNAME@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m3b787$l30$1speranza.aioe.org...
[...]

Ja pierdolę, to jedz dalej t± chemię, to załapiesz się akurat do obecnie panuj±cej pandemii raka... Bez pestycydów i gmo ziemia jest w stanie wyżywić ludzi bez problemów. Gdyby ludzie wrócili do dawnych upraw i dawnych, niskich plonów, każdy miałby pracę i był zdrowy, tyle, ż3e kapitali¶ci i oligarchowie by nie istnieli, bo lud sam by sie utzrymywał i wyżywił, swoj± prac± i żmudnymi zbiorami...
Przez pestycydy i gmo mamy nie tylko pandemię raka, ale i bezrobocie i wła¶nie przez to głód...

¦rednia długo¶ci życia zmalała, a nie wzrosła, obecnie ¶rednia długo¶ci życia w Polsce to 62 lata, przejdĽ się na miasto i poogl±daj klepsydry, a nie słuchaj propagandy prymitywnej żydomediów...
Ludzie padaj± na raka jak muchy...
Ale twoja wola, możesz je¶ć dalej chemię i równać do tej ¶redniej...

boukun

Data: 2014-11-04 23:39:35
Autor: ApostatA
Komuno wróć!!!
W dniu 2014-11-04 o 20:03, boukun pisze:
[...]

wiedzy nie przyswajasz. Poakzywałem Ci wykresy zachorowalnosci na raka w grupach wiekowych. Do 30 roku zycia jest to sladowa ilosc. 100 lat temu w Indiach srednia zycia to bylo 19 lat. To kto miał chorować na raka? Wpomniany wykres zaczyna sie zamieniac w mount everest po 50. Kazdy lekarz onkolog powie Ci, ze to jest graniczny wiek od którego zachorowalnosc wzrasta wrecz geometrycznie.

--
"...tylko ludzie ku..."

Komuno wróć!!!