Komuno wróć!!!

Data: 2014-11-02 13:18:13
Autor: Marek
Komuno wróć!!!
W dniu niedziela, 2 listopada 2014 17:45:46 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
1800 zł co miesiąc muszę płacić córce na studia. Dzwonię do mamy i się pytam, mamo, jak to było z naszą siostrą Danką, ile was kosztowało utrzymanie Danki na studiach, bo ja nie wyrabiam z utrzymaniem Adrianny. Muszę jej płacić 1800 zł, za samo mieszkanko w Poznaniu musi płacić po 700 zł z koleżanką, z którą je wynajmuje do spóły, a przecież nie będę jej kontrolował i żądał wglądu do jej bankowego konta, jak się prowadzi, bo sam nienawidzę współczesnego "żydostwa" i jego inwigilacji człowieka..

Mama mówi, że kiedyś nie było tak drogo, było całkiem inne życie, nie było banków i systemu bankowego, Danka miała stypendium (dostała za punkty, między innymi za dobre wyniki w nauce i za pochodzenie robotniczo chłopskie, kiedyś się faworyzowało ludzi biednych, w przeciwieństwie do dzisiaj - moj przypis), mieszkała za darmo w akademiku, w akademiku też była stołówka i tanie obiady, na to też dostała stypendium. Dostawała tylko parę groszy do ręki, ojciec woził jej wałówę mięsa prosto z rzeźni co chwilę. Kiedyś biedni ludzie nie musieli dosłownie nic płacić, żeby wykształcić swoje dzieci... A dzisiaj, dzisiaj takie kurestwo się porobiło, żeby dzieci wykształcić, trzeba mieć w chuj kasy... lub być Żydem z korporacji adwokackiej czy innej... A synek mi mówi, trzeba było nie płodzić dzieci, tak mi dzisiaj powiedział... To ja mu mówię, że na jego wykształcenie to mnie na pewno nie będzie stać (sam muszę utrzymywać rodzinę, żona w wieku 50 lat ciężko chora na białaczkę leży w klinice transplantologii szpiku kostnego w Essen), nie musi mieć wyższego wykształcenia. Ja po zawodówce musiałem pracować i chodziłem do technikum zaocznie, sam się utrzymując i kształcąc dalej, chcąc mieć lżej w życiu...

Ciężkie kurwa ma człowiek dzisiaj życie, a bandziory Tuseki i de bule ci powiedzą, że Polacy żyją dłużej i dlatego uzasadnionym jest okradanie nas z emerytury...

Tfu!!!
Komuno wróć!!!

boukun

Jak ja studiowalem, to darmowy akademik mieli synkowie partyjnych bonzow ze wszystkich okolicznych i dalszych powiatow.
Oczywiscie wszyscy zaraz zapisali sie do SZSP, a ci , ktorych ojcowie mieli wyzsze stanowiska, od razu zostali przyjeci do PZPR.

Jak kiedys poszedlem zalatwiac praktyke letnia, i musialem wejsc do siedziby SZSP, to mnie przywitali: "Dzien dobry kolego".
Od tego mi sie na wymioty zebralo i juz nigdy wiecej z nimi nie gadalem.

Spierdolilem na zachod pierwszego dnia, kiedy to bylo mozliwe.

Data: 2014-11-02 22:35:46
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:62c38035-ce9e-4538-a289-932138655881googlegroups.com...
[...]

Nie jest to prawdą, kłamiesz bezczelnie, nie było takich przepisów, w żadnym okresie PRLu..
Coś ci się chyba myli z dzisiejszym, kurewskim systemem syjonistów i ich rodzinnych korporacji...
Jakby nie było, w socjaliźmie chłop i robotnik był faworyzowany i miał najlepszą opiekę od państwa.

[...]

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekają na ciebie z rozpostratymi rękami kolego...
Tylko euraki przywieź...

boukun

Data: 2014-11-02 13:47:09
Autor: Marek
Komuno wróć!!!
W dniu niedziela, 2 listopada 2014 22:35:48 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekają na ciebie z rozpostratymi rękami kolego...

No tak, przepisy to byly piekne, ale ja pisze, jaka byla praktyka.
Ty chyba nie studiowales...to nie wiesz, jak bylo naprawde.

Data: 2014-11-02 22:58:16
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:826bb10a-a14a-4b26-bda7-e7d11324b6edgooglegroups.com...
> [...]

No tak, przepisy to byly piekne, ale ja pisze, jaka byla praktyka.
Ty chyba nie studiowales...to nie wiesz, jak bylo naprawde.

Czytałeś co napisałem? Pisałem, że studiowała moja siostra i pytałem się jeszcze dzisiaj telefonicznie mojej mamy, jak sobie z tym radziła... O 100 razy lepiej jak mają Polacy dzisiaj...

boukun

Data: 2014-11-02 23:03:00
Autor: andal
Komuno wróć!!!
On Sun, 02 Nov 2014 22:35:46 +0100, boukun wrote:

Spierdolilem na zachod pierwszego dnia, kiedy to bylo mozliwe.

Ale możesz zawsze wrócić, Tusek i de bul czekają na ciebie z
rozpostratymi rękami kolego...
Tylko euraki przywieĹş...

boukun

tylko ty jestes taki 'cwaniak'

przyjdzie ruski i bedzie po twojej krwawicy,
rusek zajebie wszysko a pomtobie tylko gowno i kalosze zostana

Data: 2014-11-03 00:40:45
Autor: boukun
Komuno wróć!!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m36d74$5qh$7speranza.aioe.org...
[...]

Rusek jak chłopu nie da, to nie weźmie. Zabierze złodziejom syjonistom kapitalistom i klerowi i apiat rozdzieli między lud. I znowu będzie na krótko sprawiedliwość dziejowa...

boukun

Komuno wróć!!!