Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żart y...

Data: 2010-07-20 13:14:14
Autor: Antenka
Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żart y...
Grze¶ uważa,j bo tego wieczoru dostaniesz dużego kopa hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2010-07-20 14:00:37
Autor: Antenka
On 20 Lip, 22:52, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-07-20 22:14, Antenka pisze:

> Grze¶ uważa,j bo tego wieczoru dostaniesz dużego kopa hłe hłe hłe

Już się nachlała¶? :)

Dziwo, zmień ten ton. Pomyliła¶ mnie chyba, że swoim klientem Lalo-
Lorn.

Antenka

Data: 2010-07-21 00:57:15
Autor: Antenka
Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żarty...

Pobijesz mnie? :>

Nie, ty sado-maso. Dla ciebie zdziro  byłaby to nagroda. A teraz
spadaj!

Antenka

Bez odbioru :-E

Data: 2010-07-20 16:20:11
Autor: Bruner
Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żarty...
ja tez bym chcial

Data: 2010-07-20 13:24:42
Autor: Antenka
Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żarty...
On 20 Lip, 22:20, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
ja tez bym chcial

Chcesz oberwać? Ok. Uwaga!
"Bruner, ty ¶winio!" :D I co boli?

Antenka

Data: 2010-07-20 17:00:25
Autor: Bruner
Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żarty...
no ja wole abysmy sie gdzies umowili moze na starowce i bys mnie skopala po dupie

Data: 2010-07-21 00:22:58
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-20 23:00, Bruner pisze:
no ja wole abysmy sie gdzies umowili moze na starowce i bys mnie skopala
po dupie

Gestem zamówi pięciu chłopa i tobie d... skopi±. :>

Data: 2010-07-20 19:40:41
Autor: Bruner

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i257jv$p57$4news.onet.pl...
W dniu 2010-07-20 23:00, Bruner pisze:
no ja wole abysmy sie gdzies umowili moze na starowce i bys mnie skopala
po dupie

Gestem zamówi pięciu chłopa i tobie d... skopi±. :>

tak ale nie bedzie to wtedy takie podniecajace,

Komu¶ dzisiaj przyłożę na psp i to nie s± żart y...