[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i zna jomości

Data: 2010-01-20 09:16:46
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i zna jomości
Gdzie jest grupowy mądrala, który wieszczył nam tutaj kilka dni temu na
podstawie swoich zażyłych kontaktów z "górą" OF/Noble, że po 19 stycznia z
oferty lokat OF zostaną wycofane antybelki?

Zamilkł? Zniknął? :) Czy to może był kolejny "anal" jakich wiele w polskiej
sieci i dzielił się z nami swoją "mistrzowską" wiedzą, z której jak życie
pokazuje g... wyszło.

Data: 2010-01-20 08:28:05
Autor: xbartx
[lokaty OF] Komuś się popsuła
Dnia Wed, 20 Jan 2010 09:16:46 +0100, Valdi napisał(a):

[...]

No wychodzi na to, że open ubrało żółtą koszulkę lidera przynajmniej do 2 lutego.

Data: 2010-01-20 11:04:31
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuł a szklana kula i znajomości
"xbartx" news:hj6eql$943$1inews.gazeta.pl

No wychodzi na to, że open ubrało żółtą koszulkę lidera przynajmniej do 2
lutego.

I słusznie! :)

Data: 2010-01-20 09:50:45
Autor: witrak()
On 2010-01-20 09:16, Valdi wrote:
[...]

Valdi,
Przecież to zwykły troll był - chyba większość tak go potraktowała bo dyskusji właściwie nie było...
;-)

witrak()

Data: 2010-01-20 11:05:47
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
"witrak()" news:hj6gas$co9$2atlantis.news.neostrada.pl

Valdi,

wiatraku!

Przecież to zwykły troll był - chyba większość tak go potraktowała
bo dyskusji właściwie nie było...
;-)

No ja wiem, wiem, ale pokusa zadania tego retorycznego pytania była
silniejsza ode mnie i musiałem je wystukać przy porannej kawce :)
Jeżeli uraziłem - proszę o wybaczenie ;)

Data: 2010-01-21 08:39:56
Autor: witrak()
On 2010-01-20 11:05, Valdi wrote:
"witrak()" news:hj6gas$co9$2atlantis.news.neostrada.pl

Valdi,

wiatraku!

Mylisz mnie z wiatrakiem :-|

witrak()

Data: 2010-01-21 09:26:05
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
"witrak()" news:hj911d$sle$1nemesis.news.neostrada.pl

Mylisz mnie z wiatrakiem :-|

:)

Data: 2010-01-20 19:10:03
Autor: Arek
witrak() napisał(a) w wiadomości: ...
On 2010-01-20 09:16, Valdi wrote:

[...]

Ja się wypowiadałe, ale zdaje się, ze w innym wątku. Obstawiałem,
że najbardziej prawdopodobny będzie brak zmian, a już na pewno,
że nie znikną.

Przedłużyli, można pogdybać dlaczego.
  Zależało im na lokatach - to miał być straszak, żeby klienci się
pospieszyli. A może mieli przeciek z Meritum, że w tym czasie coś
się może zmienić. Chcieli mieć wolne ręce i z góry zapowiedzieli
możliwość zmian.
  Nie zmienili bo potrzebują kasy a Meritum obniżyło. Poza tym
odsuwają podejrzenie o ew. zmowę...

Arek

Data: 2010-01-20 19:30:24
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
"Arek" news:hj7gkl$259$1news.onet.pl

Ja się wypowiadałe, ale zdaje się, ze w innym wątku. Obstawiałem,
że najbardziej prawdopodobny będzie brak zmian, a już na pewno,
że nie znikną.

To ty pisałeś? Obstawiałeś? Może postaw kawę na ławę i napisz, że kłamałeś
bo teraz jakoś nic nie piszesz o gościu odpowiedzialnym za produkty
inwestycyjne w OF, który podobno ci przekazał wiedzę o kasacji antybelek w
ofercie po 19 stycznia.

Jesteś trollakiem i nic tego nie zmieni posiadaczu zepsutej, kłamliwej,
szklanej kulki.

[...]

Proponuję abyś zamilknął bo przynajmniej po twoich ostatnich kłamstewkach
przynajmniej dla mnie nie jesteś osobą godną zaufania a tym bardziej
czytania. Stawiam cię na równi z "analami", którzy w większości przypadków
przewidują zmiany na rynkach finansowych w następujący sposób (np. w
odniesieniu do walut):
"w dniu jutrzejszym przewiduję, że kurs EUR względem PLN może spadać, rosnąć
bądź pozostać na niezmienionym poziomie".

Data: 2010-01-20 19:57:43
Autor: Marcin Mokrzycki
On Wed, 20 Jan 2010 19:30:24 +0100, Valdi wrote:

Proponuję abyś zamilknął bo przynajmniej po twoich ostatnich kłamstewkach
przynajmniej dla mnie nie jesteś osobą godną zaufania a tym bardziej
czytania.

Na przyszłość proponuję poświęcić te 3 minuty zanim przejdziesz do
obrażania innych na grupie. Posta pisał Diseq:

On Tue, 12 Jan 2010 22:46:38 +0100, Diseq wrote:

Od 19 stycznia z przyczyn systemowych nie będzie już lokat o dziennej kapitalizacji. Odstępstwa od tej reguły będą dotyczyć tylko naprawdę wyjątkowych przypadków (czytaj. baaaradzo duże Pareto w stosunku do lokaty). Na www też nie będzie tych lokat.

http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/ac68db7edcdfd2e7

A co ciekawsze, 13 stycznia, czyli tydzień temu zamieścił sprostowanie:

On Wed, 13 Jan 2010 16:43:01 +0100, Diseq wrote:

Odwołanie alarmu :)
Dostałem dzisiaj taka informacje:
"Udało znaleźć się obejście problemu. Dzienną kapitalizację ciągniemy bez zmian do odwołania.
Sorry za zamieszanie ale zawsze staram się Was informować z wyprzedzeniem.
Tak samo lokaty będą dostępne na WWW."

Valdi "pożyliśmy , zobaczyliśmy" zobacz jak to się szybko zmienia :)

http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/e381c625efc58207

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-01-20 20:19:52
Autor: Valdi
[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
"Marcin Mokrzycki" news:1it22lnswuvo2$.1w4fxq4vl6luk.dlg40tude.net

Na przyszłość proponuję poświęcić te 3 minuty zanim przejdziesz do
obrażania innych na grupie.

Nie poświęciłem bo byłem i jestem wyrąbany po dzisiejszej robocie. Posypuję
głowę popiołem i przepraszam.

Data: 2010-01-21 08:50:54
Autor: witrak()
Co jest z tą listą ? [było: [lokaty OF] Komuś się popsuła szkl ana kula i znajomości]
On 2010-01-20 19:57, Marcin Mokrzycki wrote:

Posta pisał Diseq:
A co ciekawsze, 13 stycznia, czyli tydzień temu zamieścił sprostowanie:

On Wed, 13 Jan 2010 16:43:01 +0100, Diseq wrote:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/e381c625efc58207

A ja tego w ogóle nie dostałem !

To już któryś raz, jak dowiaduję się, że do serwera news nie dociera post.
Nie dostaję wszystkich postów:
(a) cześć grupy pisze na googlach a bramka google<->news nie działa jak należy ?
(b) serwer TPSA nie ma kompletu ?
(c) mój thunderbird nie zauważa postów ?

Kto ma jeszcze taki efekt i jak to tłumaczy ?

Pozdr.

witrak()

Data: 2010-01-21 09:28:08
Autor: Valdi
Co jest z tą listą ? [było: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości]
"witrak()" news:hj915m$hr2$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Ja również to obserwuję - nie dostałem postu o którym mowa.
Jedyne wyjście z sytuacji to porzucenie bramek i przerzucenie się na
pospolity czytnik - thunderbird, outlook itp.

Data: 2010-01-21 10:36:08
Autor: witrak()
On 2010-01-21 09:28, Valdi wrote:
[...]

Ale ja właśnie używam czytnika w THB - wygląda na to, że serwer TPSA nie dostał tego maila, a zatem bramka google<->news szwankuje...

witrak()

Data: 2010-01-21 11:00:44
Autor: bzdreg
witrak() pisze:
On 2010-01-21 09:28, Valdi wrote:
[...]

Serwery news (NNTP) też robią co chcą (Tzn co chce admin). Od zawsze używałem klienta news  i serwera nntp (różnych). Ale np. odkąd przesiadłem się na łącze Netii i korzystałem z ich news.internetia.pl, to też się dziwiłem dlaczego nikt nie odpowiada na moje posty. Aż do momentu, kiedy odkryłem, że ten serwer ma ustawione uplink > /dev/null

Teraz wiszę na onet (trzeba niestety się logować) i jest jako-tako.

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-01-21 19:00:12
Autor: XYZ
On 2010-01-21 11:00, bzdreg wrote:
witrak() pisze:
On 2010-01-21 09:28, Valdi wrote:
[...]

Ale onet w ogóle nie ma wiadomości Diseq. Widzę post glaukona i Valdiego. Może po prostu oryginał został usunięty z task.gda.pl i inne serwery to respektują i same usunęły, a Google zachował na stałe.

[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i zna jomości