Komusza mentalnosc wiecznie zywa:))

Data: 2011-11-30 21:12:58
Autor: Obserwator
Komusza mentalnosc wiecznie zywa:))

zbudowali kawalek autostrady po ponad 20 latach oszukiwania spoleczenstwa i robia wielka fete z tej okazji tak jak za PRL-u.....pierwszy sekretorz pardon prezydeny przecina wstege:)

Tradycja komunistczna wiecznie zywa..c i e m n o ta i sloma z butow wyglada.
nadal wylazi.

a swiat sie smieje....

Data: 2011-11-30 22:24:21
Autor: Lorn
Komusza mentalnosc wiecznie zywa:))
W dniu 2011-11-30 22:12, Obserwator pisze:

[cut]

Nie musisz być złośliwy... Mamy demokrację :> Patrz zakopianka, wystarczy, że jeden właściciel ziemi powie stop i możesz sobie budować drogę z piasku na plaży :> No tak wiem... 20 lat :> Przyznaj tylko tak szczerze, za czyich rządów w ogóle coś się ruszyło :>

http://www.nowedrogi.pl/index.php?option=content&task=blogcategory&id=119&Itemid=136

Jak to pięknie wygląda. :>

a swiat sie smieje....

Kto się śmieje? :>

Data: 2011-11-30 21:41:48
Autor: Obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[...]

jak mozna nie byc zlosliwym, kiedy nadal po 2o latach tradycja perelowska jest zywa? Prezydent i minister nie maja co robic, tylko jada na otwarcie autostrady zbudowanej przez prywatenego inwestora?

W jakim normalnym kraju tak postepuje prezydent? W Polsce masz demokracje tylko fasadowa. Demokracje moze dopiero zostanie zbudowana, o ile wczesniej Niemcy z Ruskimi nie skocza sobie do gardla przy realizacji pomyslu na Stany Zjednoczone Europy:)

Na temat komu zawdziecza sie te fotki z rozpoczetych budow, szkoda czasu na dyskusje , bo temat juz zostal wystarczajaco tu przedyskutowany, ale byc moze nie sledziles tych dyskusji.

W kazdym razie cieszyc nie ma sie z czego.

Kto się śmieje? :>

normalny swiat smieje sie z Polakow. --

Data: 2011-11-30 22:51:43
Autor: Lorn

Oj masz przeterminowane dane :> http://finanse.wp.pl/gid,14022311,galeria.html?ticaid=1d79f

Prezydent i minister nie maja co robic, tylko jada na otwarcie autostrady
zbudowanej przez prywatenego inwestora?
W jakim normalnym kraju tak postepuje prezydent?

Coś ostatnio Komorek otworzył? :> W USA budują i zgodze się prezydent ma to w dupie, ale często kongresmeni/gubernatorzy z danego okręgu wizytują nowe inwestycje :>

[...]

Przecież to już są ukończone odcinki, a nie rozpoczęte budowy... :> Mogę wkleić rozpoczęte budowy... :> Gdzie budują autostradę nie dzieląc jej na odcinki? :>

W kazdym razie cieszyc nie ma sie z czego.

Jestem bardzo zadowolony... ja brykam tymi autostradami :> No i w końcu będzie obwodnica Augustowa... Miodzio. Pragnę przypomnieć, że za próbę budowy przez PiS tej obwodnicy przyjdzie nam słono zapłacić.

Kto się śmieje? :>

normalny swiat smieje sie z Polakow.

Jak definiujesz normalny świat? :>

Data: 2011-11-30 22:27:10
Autor: Lorn

PS... By było weselej: Komusza inicjatywa http://finanse.wp.pl/gid,14022311,galeria.html?ticaid=1d79f

Data: 2011-12-01 10:56:33
Autor: T.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb673e$c4c$2inews.gazeta.pl...
[...]

Artykuł jest tendencyjny - O ministrach sprzed Grabarczyka piszą, ile podpisali umów i ile otworzyli. Za wyjątkiem Polaczka. A tu nagle Grabarczyk otwiera 278 km! Tyle, że umowy podpisano przed nim... No i czytelnik ma wrażenie, że autostrady buduje sie z dnia na dzień a takim cudotwórcą jest odwołany za nieudolność Grabarczyk :-)
T.

Komusza mentalnosc wiecznie zywa:))