Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".

Data: 2011-04-20 16:13:42
Autor: cirrus
Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".
# Z udziałem Marty Kaczyńskiej, córki zmarłej pary prezydenckiej, w Bazylice Mariackiej w Krakowie odprawiono mszę św. w intencji wszystkich ofiar katas (...) O. Rydzyk koncelebrował mszę na Wawelu Z udziałem Marty Kaczyńskiej, córki zmarłej pary (...)icę pogrzebu Lecha i Marii Kaczyńskich na Wawelu. Mszy przewodniczył wikariusz generalny archidiecezji k(...) #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd6kk
Mszy wysłuchała córka "czarownicy".

--
stevep

Data: 2011-04-20 16:59:59
Autor: Pinocchio

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iompmt$hfi$1news.vectranet.pl...
[...]

Czy Jarosław Kaczyński był obecny?

PhD

Data: 2011-04-20 19:20:46
Autor: pluton
Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".
> Mszy wysłuchała córka "czarownicy".

Czy Jarosław Kaczyński był obecny?

Jaroslaw chce pokazac, ze jest 'niezalezny' i ze nie musi
przy kazdej okazji lizac rowa rydzykowi.

Nullification

Data: 2011-04-21 17:33:42
Autor: (.heÂŽsk.)
Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".
On Wed, 20 Apr 2011 19:20:46 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> Czy Jarosław Kaczyński był obecny?

Jaroslaw chce pokazac, ze jest 'niezalezny' i ze nie musi
przy kazdej okazji lizac rowa rydzykowi.

 jaroslaw jak ognia unika skladania kwiatow na grobie brata.

 oczywiscie jezeli tam lezy jego brat. wg slow jaroslawa
 mozna miec co do tego watpliwosci. dziwnym jest to, ze
 jaroslaw wykreca sie jak moze od odwiedzin grobu brata
 i bratowej tlumaczac sie zdrowiem matki. dziwne jest  tez to, ze 10 kwietnia strasza pani byla zdrowa, jaroslaw
 manifestowal swoj sprzeciw na krakowskim przedmiesciu.
 kazdy normalny czlowiek w takim dniu bylby ze zniczem
 na grobie brata, jaroslaw wolal uprzykrzac zycie obecnemu
 lokatorowi palacu prezydenckiego. coraz czesciej dochodze
 do wniosku, ze to jaroslaw jest winien smierci 96 przez  niego "zdradzonych o swicie".  http://www.youtube.com/watch?v=G1_FPr2l6KQ

Data: 2011-04-21 08:32:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4daef54f$3$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie czuwał nad teściową "czarownicy".

--
stevep

Data: 2011-04-20 18:38:23
Autor: Przemysław W
[...]

Czy córka Kaczyńskich jest tak głupia, czy jej kazali, że uczestniczyła w mszy celebrowanej przez oszusta, który obraził jej rodziców?

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-21 08:36:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ion261$gpg$1inews.gazeta.pl...
[...]

PiS krzewi moralność Kalego, nawet ci co tylko rozmawiali z Palikotem są na wieki wyklęci, a modlą się przed obrażającym Lecha Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2011-04-21 08:42:38
Autor: Przemysław W
[...]

To bydło za władzę jest gotowe publicznie lizać dupę toruńskiego oszusta. Drugiej takiej partii kompletnie bez zasad, bez jakiejkolwiek moralności, nie ma chyba nigdzie na świecie!

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-21 17:33:42
Autor: (.heÂŽsk.)
Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".
On Wed, 20 Apr 2011 18:38:23 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Czy córka Kaczyńskich jest tak głupia, czy jej kazali, że uczestniczyła w mszy celebrowanej przez oszusta, który obraził jej rodziców?

 sadze, ze jedno i drugie. ktos musial byc tam 18 kwietnia,
 a ze wujek jarek totanie olal uroczystosc marta dubieniecka  musiala ratowac honor rodziny. zenada.

 http://www.youtube.com/watch?v=G1_FPr2l6KQ

Data: 2011-04-21 23:16:58
Autor: Grzegorz Z.
cirrus napisał:

[...]

Widać Maria K. czarownicą była tylko trochę i rozeszło się po kościach.

Koncelebrował msze dla uczczenia "czarownicy".