Koncert hieny nad trumną.

Data: 2011-08-07 19:27:19
Autor: stevep
Koncert hieny nad trumną.
# Jak podają serwisy w dniu dzisiejszym redaktor naczelny Gazety Polskiej  złożył zeznania w sprawie śmierci Andrzeja Leppera. Pan Sakiewicz miał  również przedstawić dowody na to, że śp. Andrzej Lepper obawiał się o  swoje życie. Dowody w postaci nagranych rozmów. Mam nadzieję, że redaktor  wie co mówi, bo składanie fałszywych zeznań jest zagrożone karą  pozbawienia wolności do lat 3. Mam również nadzieję, że redakcja niczego  nie preparowała na bieżące potrzeby polityczno - spiskowe.

  Co takiego mnie dziwi w tej informacji gdzieś tam sobie wiszącej od  wczoraj w powietrzu?
  Śp. Andrzej Lepper miał przecież szerokie grono przyjaciół (Tymochowicz)  do których zapewne miał zaufanie. Ludzi którzy zostali przy nim po  wyborach w 2007 roku, z którymi prowadził kampanię np. na targowiskach  przed ostatnimi wyborami prezydenckimi. Były przewodniczący Samoobrony  miał przecież swoja najbliższą rodzinę. Logiczne się wydaje, że jeżeli  ktoś się obawia o swoje życie to depozytariuszem takich informacji staje  się najbliższa rodzina. Mam nadzieję, że po traumie jaką przeszli bliscy  śp. Andrzeja Leppera zabiorą głos w tej sprawie, bo redaktor Tomasz  Sakiewicz już zaczyna kolejny koncert nad trumną. Nie wiem czy takie  zachowanie naczelnego jest dobrze odbierane przez rodzinę zmarłego, która  pewnie teraz potrzebuje wyciszenia i spokoju a tu się nagle zaczyna  pojawiać taki wątek.

  Nie jestem pewien czy śp. Andrzej Lepper kiedykolwiek dał wywiad dla  Gazety Polskiej. Być może miało miejsce takie zdarzenie w czasie rządów  koalicyjnych w latach 2005 - 2007. Wydaje mi się również, ze nieboszczyk  znał wielu innych dziennikarzy do których miał dużo większe przekonanie.  Dlaczego nagle zapałał taką miłością akurat do redaktora naczelnego Gazety  Polskiej?

  Liczę na to, że prokuratura i gazeta nie będą się zasłaniać dobrem  śledztwa, bo to może być niezdrowe w kampanii. Jeżeli taka kwestia  pojawiła się w obiegu medialnym, to trzeba ją jak najszybciej wyjaśnić.  Transparentnie i bez niedomówień. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5wvr

--
stevep

Data: 2011-08-07 23:54:54
Autor: matusm
Koncert hieny nad trumną.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.vzutftl2v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Koncert hieny nad trumną.