Koncowka terminalu w wydaniu domowym

Data: 2012-07-20 06:22:25
Autor: januszek
Koncowka terminalu w wydaniu domowym
Grzegorz Prędki napisa?(a):

Przenosze sie na pietro tego domu i niestety na gorze nie mam gdzie umiescic tego komputera.

http://www.nextmag.pl/index.php/news/nid/2745/t/ncomputing-prezentuje-nowy-terminal-dostpowy-x550

Tyle, ze sprzedawane w zestawach po 5 za ok 1k2 zl :)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-07-20 13:00:27
Autor: BartekK
W dniu 2012-07-20 08:22, januszek pisze:
[...]

Testowałeś to? Wg mojej obserwacji "przez ramię" czegoś takiego u klienta - to ma wydajność mniej-więcej taką jak zdalny pulpit, o oglądaniu filmów full-hd a tymbardziej graniu - można zapomnieć.
Do pracy w firmie (księgowość, faktury, płatnik itp) jest ok.

Data: 2012-07-20 11:13:11
Autor: januszek
Koncowka terminalu w wydaniu domowym
BartekK napisa?(a):

[...]