Data: 2009-08-04 22:35:02 | |
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski) | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
Skorupa pisze:
/.../ Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;) Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe aktywacje. Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu). ALex |
|
Data: 2009-08-04 23:10:33 | |
Autor: Flo | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:
Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;) Zapewne nie miała dostępu do pełnej oferty Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują mi 50% rabatu ;) Pewnie nie Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe aktywacje. A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną. Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi. Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu). Przecież wystarczy przy nowej aktywacji zostawić niezaznaczoną opcję "PROSZĘ O UTWORZENIE NOWEGO KONTA DLA TEJ USŁUGI " i z automatu doda do starego konta. Co do przeniesienia to też nie ma problemu bo można łączyć numery z poszczególnych kont należących do jednego abonenta i w ten sposób jeden klient ma jedno konto. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-08-04 23:22:22 | |
Autor: JoteR | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
"Flo" napisał:
Poza tym i tak tylko nowe aktywacje. Naciski, naciski... a przecieki? ;-) Szkoda, że ten nacisk nie przenosi się na klienta końcowego. Chyba, że dla waszej sieci "klient" zaczyna się od pięciu aktywacji po minimum 100 PLN każda. Bo mniejszy traktowany jest jak wrzód na dupie zdrowej Biznesklasy, z utęsknieniem czeka się aż sam odpadnie. Więc ja odpadłem... ;-> JoteR |
|
Data: 2009-08-04 23:34:54 | |
Autor: Flo | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
JoteR pisze:
Naciski, naciski... a przecieki? ;-) Albo coś dobierze ;) A tak na serio wszystko zależy od G300 i rachunku zysków/strat. Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30. Na własne paliwo bym nie zarobił w ten sposób. Jeśli takich kart będzie miał kilka lub temat jest do załatiwenia u kilku klientów przy jednym dojeździe to temat się zmienia. Więc ja odpadłem... ;-> Szkoda -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-08-04 23:44:32 | |
Autor: JoteR | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
"Flo" napisał:
Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór aparatu zaprasza sie szaraczka do punktu. Ja np. do głównego salonu Plusa w Warszawie mam jeden przystanek lub 10 minut piechotą. Tyle, że po drodze w Złotych Tarasach mija się saloniki Ery, Play i Orange... ;-) Więc ja odpadłem... ;-> Mi też, bo to dobra sieć była. JoteR |
|
Data: 2009-08-04 23:49:49 | |
Autor: Flo | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
JoteR pisze:
Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór aparatu zaprasza sie szaraczka do punktu. I widzisz. Tutaj jest różnica pomiędzy doradcą, a sprzedawcą. Jak już jadę do klienta to mu usługi optymalizuję. Przez telefon nie da się takich rzeczy załatwić bo klient olewa kontakt telefoniczny. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-08-05 00:02:13 | |
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski) | |
Kończąca się umowa iPlusa | |
Flo pisze:
/.../ A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną. Taa... Po zakończeniu umowy przez kilka miesięcy nie miałem żadnej propozycji. Tylko dzięcioły proponujące nowe aktywacje. Co do przeniesienia numeru do głównego konta - nie jestem resellerem, więc zaznaczanie czekboksów raczej nie dotyczy. A 2-ga część wypowiedzi - tak wiem, że można, ale nie potrafili. Czy olali, czy z innej przyczyny ? ALex |