Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Kończąca się umowa iPlusa

Kończąca się umowa iPlusa

Data: 2009-08-04 22:35:02
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
Kończąca się umowa iPlusa
Skorupa pisze:
/.../

Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)

Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują mi 50% rabatu ;)

Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe aktywacje. Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu).

ALex

Data: 2009-08-04 23:10:33
Autor: Flo
Kończąca się umowa iPlusa
ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:

Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)

Zapewne nie miała dostępu do pełnej oferty

Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują mi 50% rabatu ;)

Pewnie nie

Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe aktywacje.

A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi.

Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu).

Przecież wystarczy przy nowej aktywacji zostawić niezaznaczoną opcję "PROSZĘ O UTWORZENIE NOWEGO KONTA DLA TEJ USŁUGI " i z automatu doda do starego konta.

Co do przeniesienia to też nie ma problemu bo można łączyć numery z poszczególnych kont należących do jednego abonenta i w ten sposób jeden klient ma jedno konto.


--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027

Data: 2009-08-04 23:22:22
Autor: JoteR
Kończąca się umowa iPlusa
"Flo" napisał:

Poza tym i tak tylko nowe aktywacje.

A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.

Naciski, naciski... a przecieki? ;-)
Szkoda, że ten nacisk nie przenosi się na klienta końcowego. Chyba, że dla waszej sieci "klient" zaczyna się od pięciu aktywacji po minimum 100 PLN każda. Bo mniejszy traktowany jest jak wrzód na dupie zdrowej Biznesklasy, z utęsknieniem czeka się aż sam odpadnie.
Więc ja odpadłem... ;->

JoteR

Data: 2009-08-04 23:34:54
Autor: Flo
Kończąca się umowa iPlusa
JoteR pisze:

Naciski, naciski... a przecieki? ;-)
Szkoda, że ten nacisk nie przenosi się na klienta końcowego. Chyba, że dla waszej sieci "klient" zaczyna się od pięciu aktywacji po minimum 100 PLN każda. Bo mniejszy traktowany jest jak wrzód na dupie zdrowej Biznesklasy, z utęsknieniem czeka się aż sam odpadnie.

Albo coś dobierze  ;)
A tak na serio wszystko zależy od G300 i rachunku zysków/strat. Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30. Na własne paliwo bym nie zarobił w ten sposób.
Jeśli takich kart będzie miał kilka lub temat jest do załatiwenia u kilku klientów przy jednym dojeździe to temat się zmienia.

Więc ja odpadłem... ;->

Szkoda

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027

Data: 2009-08-04 23:44:32
Autor: JoteR
Kończąca się umowa iPlusa
"Flo" napisał:

Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić
mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30.

Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór aparatu zaprasza sie szaraczka do punktu. Ja np. do głównego salonu Plusa w Warszawie mam jeden przystanek lub 10 minut piechotą. Tyle, że po drodze w Złotych Tarasach mija się saloniki Ery, Play i Orange... ;-)

Więc ja odpadłem... ;->

Szkoda

Mi też, bo to dobra sieć była.

JoteR

Data: 2009-08-04 23:49:49
Autor: Flo
Kończąca się umowa iPlusa
JoteR pisze:

Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić
mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30.

Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór aparatu zaprasza sie szaraczka do punktu.

I widzisz. Tutaj jest różnica pomiędzy doradcą, a sprzedawcą.
Jak już jadę do klienta to mu usługi optymalizuję. Przez telefon nie da się takich rzeczy załatwić bo klient olewa kontakt telefoniczny.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027

Data: 2009-08-05 00:02:13
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
Kończąca się umowa iPlusa
Flo pisze:
/.../
A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi.

Taa... Po zakończeniu umowy przez kilka miesięcy nie miałem żadnej propozycji. Tylko dzięcioły proponujące nowe aktywacje.

Co do przeniesienia numeru do głównego konta - nie jestem resellerem, więc zaznaczanie czekboksów raczej nie dotyczy. A 2-ga część wypowiedzi - tak wiem, że można, ale nie potrafili. Czy olali, czy z innej przyczyny ?

ALex

Kończąca się umowa iPlusa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona