Kończąca się umowa iPlusa

Data: 2009-08-05 14:56:08
Autor: J.F.
Kończąca się umowa iPlusa
Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości news:h5a4rf$alb$1mx1.internetia.pl...
Pod koniec miesiąca kończy mi się umowa terminowa.
Wczoraj zadzwoniła do mnie miła pani z plusa z propozycją OBNIŻENIA kosztów i zaproponowała mi iPlus Firmowy 49 z 20% rabatem przy umowie na 12 miesięcy bez modemu.
Co ciekawe obecnie mam również abonament iPlus Firmowy 49, ale z 50% rabatem, który otrzymałem przy podpisywaniu poprzedniej umowy ;).
Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)

Ale poprzednia promocyjna umowa Ci sie konczy, zostanie 100% ceny :-)

Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują mi 50% rabatu ;)

Kto wie - na zwykle rozmowy to pewnie chetnie by zaproponowali przedluzenie poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach. Bo umowa na 60gr/min :-)

J.

Data: 2009-08-05 15:13:03
Autor: Skorupa
Kończąca się umowa iPlusa
J.F. pisze:
[...]

Dziś miałem telefon z Plusa.
Pan zaproponował stawkę 30 zł brutto miesiąc, bez modemu, umowa na 12 miesięcy i podniesienie transferu z 1 na 1,5 GB ;). W takim układzie czekam na kuriera z umową ;)

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-08-05 15:37:12
Autor: Bart
Kończąca się umowa iPlusa

No to Ci  faktycznie zaproponowała..wg strony http://www.iplus.pl/firmy-cennik-iplus-firmowo.html teraz limit w 49 to 2,25GB a 1,5GB, zamiast 1GB było od dawna (2,25 wprowadzili chyba  z m-c temu) więc wlepiła Ci ofertę korzystną, ale dla nich :D

Data: 2009-08-05 16:02:37
Autor: Flo
Kończąca się umowa iPlusa
Bart pisze:

[...]

Wróć do jego postu i zobacz ile będzie płacił, a nie głupoty wypisujesz.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-05 13:13:40
Autor: Bart
Kończąca się umowa iPlusa
On 5 Sie, 16:02, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

No i ? Babka nie zaproponowała mu nie Firmowo 49 za 30zl brutto tylko
Firmowo 39 z rabatem 25% zgodnie z tą promocją :
http://www.iplus.pl/firmy-promocje-dla-obecnych-klientow-25-procent-tanszy-abonament.html
więc nic nadzwyczajnego. Gdyby dała mu |Firmowo 49 z limitem 2,25 za
30zł brutto to faktycznie by była "oferta specjalna"

Data: 2009-08-06 08:46:15
Autor: Skorupa
Kończąca się umowa iPlusa
Bart pisze:
[...]

Hmm, faktycznie ;/.
Ale przyznam, że mnie to dziwi, bo podczas 1 rozmowy z miłą panią z BOK miałem wybór, albo iPlus 39 z 15% rabatem albo 49 z 25% rabatem. Nie było mowy na temat 39 z 25% rabatem.

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-08-10 15:06:35
Autor: Skorupa
Kończąca się umowa iPlusa
Bart pisze:
[...]

Dziś przyjechał kurier z umową na iPlusa i spotkało mnie miłe zaskoczenie.
Oferta jaka została przygotowana trochę różni się od tej jaką usłyszałem przez telefon.
Otrzymałem abonament iPlus Firmowo 49z 50% rabatem i limitem danych 2,25 GB

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-08-05 17:15:17
Autor: Skorupa
Kończąca się umowa iPlusa
Bart pisze:
[...]

Akurat mi zależy na cenie nie a nie na transferze.
Wystarczało mi spokojnie 1GB to tym bardziej 1,5 wystarczy ;)

--
Pozdr.
Skorupa