Konczace sie OC a zakup takiego auta...

Data: 2011-09-29 16:15:46
Autor: DJ
Konczace sie OC a zakup takiego auta...
-wyslac wypowiedzenie umowy OC bo z automatu zostanie ona przedluzona (a
ja np niechialbym placic stawki obecnego ubezpieczyciela)

Mialem taki przypadek rowno rok temu. Trzeba jasno i wyraznie znaznaczyc, ze chce sie wypowiedziec umowe z koncem waznosci ubezpieczenia. Mnie i tym jakis niecpecjalnie rozgarniety agent nie poinformowal i przez niecaly miesiac placilem 2 ubezpieczenia - nowe ktore juz oplacilem i stare, ktore mi przedluzyli do 30 dni od daty kupna samochodu.

Pozdrawiam

Darek

Konczace sie OC a zakup takiego auta...