Kończy się rumakowanie

Data: 2012-11-08 17:00:09
Autor: Cavallino
Kończy się rumakowanie

Użytkownik "PB" <piotr@biegala.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1w4crr9jw9d0k.1ux0zkz50aiw6.dlg@40tude.net...

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych videoradarach.....

Data: 2012-11-08 17:04:48
Autor: anacron
Kończy się rumakowanie
W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:
Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru, więc będzie musiał być naprawdę
dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
nie alarmuje.

Data: 2012-11-08 17:11:01
Autor: Cavallino
Kończy się rumakowanie

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7glgv$mgb$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:
Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru,

Skoro ma mierzyć wszystkich hurtowo, z prędkością karabinu maszynowego, to powysyła sygnałów od groma, poodbija się to od wszystkie w mieście na potęgę, alarm będzie wystarczający.

więc będzie musiał być naprawdę
dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
nie alarmuje.

Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego uwagę zazwyczaj.

Data: 2012-11-08 17:18:08
Autor: anacron
Kończy się rumakowanie
W dniu 2012-11-08 17:11, Cavallino pisze:
Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego
uwagę zazwyczaj.

RX65E który iskrę łapie z ponad 1 km ta multanovą od ITD bierze dopiero
z 10m, więc powodzenia. :)

ps. nie powiem skąd wiem, ja nic nie wiem, nie znam się.

Kończy się rumakowanie