Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS . Pomaga w tym... „Gazeta Wyborcza”

Data: 2019-05-24 15:33:28
Autor: Lord Donald
Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS . Pomaga w tym... „Gazeta Wyborcza”
Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS. Pomaga w tym... ,,Gazeta Wyborcza"

Analiza wpisów z mediów społecznościowych po wczorajszej debacie przedstawicieli komitetów wyborczych przyniosła niezwykle intrygujące wnioski. Okazuje się, że generowana na profilach treść praktycznie w 100 procentach ograniczała się wyłącznie do krytyki Prawa i Sprawiedliwości. To jeszcze nie koniec. Bardziej wnikliwa analiza wykazuje, że największy wpływ na spore zasięgi #Konfederacja w social media miała... ,,Gazeta Wyborcza".

https://niezalezna.pl/272882-konfederacja-przypuscila-frontalny-atak-na-pis-pomaga-w-tym-gazeta-wyborcza?fbclid=IwAR0WU9kYkbbEU-dMDIdqwX7mzVgPbHgRxOIDdUiH_6bO_7Zq4GUJrXKjUA4

Data: 2019-05-24 07:32:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 24 maja 2019 15:33:29 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Piękny jest ten kwik. Miód na moje uszy.

--
Bruno

Data: 2019-05-24 07:34:10
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo to polityczni gówniarze - gdyby nie Żydki, w ogóle by ich nie było.
JB

Data: 2019-05-24 07:38:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 24 maja 2019 16:34:11 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Korwin to już raczej emeryt.

--
Bruno

Data: 2019-05-24 08:11:36
Autor: Jacek Bialy
Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS. Pomaga w tym... ,,Gazeta Wyborcza"

Bo to polityczni gówniarze - gdyby nie Żydki, w ogóle by ich nie było.

  -- - Korwin to już raczej emeryt. -- -

Ale nie wyrósł ponad własne dogmaty - III RP niczego go nie nauczyła.
Zatrzymał się na poziomie docenta Dzielskiego, który gdyby żył, pewnie by go wyprowadził z własnych błędów.

JB

Data: 2019-05-24 08:23:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zatrzymał się na epoce docenta Dzielskiego, który gdyby żył, pewnie by go wyprowadził z własnych błędów.

JB

Data: 2019-05-24 16:26:59
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc8rr7$b5e$1gioia.aioe.org...
Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS. Pomaga w tym... ,,Gazeta Wyborcza"

Coz to, PiS jest świetą krową? Chcesz POpatrzeć jak to dzieje się w druga stronę to włącz np. TVPiS Info czy inną "rządową" stację. Ślina ścieka od wewnętrznej strony ekranu! ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-05-24 07:56:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 24 maja 2019 16:38:35 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Coz to, PiS jest świetą krową? Chcesz POpatrzeć jak to dzieje się w druga stronę to włącz np. TVPiS Info czy inną "rządową" stację. Ślina ścieka od wewnętrznej strony ekranu! ;-))

TVP od paru wali w Żydów aż miło. Nikt w PiS nie zauważa, że to tylko napędza zwolenników Konfederacji?

To już jest pożar w burdelu i pełna panika. Tam już nikt tego nie kontroluje.
 A najgorsze dla BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! jest to, że KE kompletnie olewa jego kolejne zaczepki i nie zamierza się tłumaczyć. Za to PiS ma do tłumaczenia co raz więcej. --
Bruno

Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS . Pomaga w tym... „Gazeta Wyborcza”