Konfederacja za A.Dudą czyli Kurski pobił Kotkę!

Data: 2020-07-08 18:57:46
Autor: Runt
Konfederacja za A.Dudą czyli Kurski pobił Kotkę!
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/zwolennicy-bosaka-w-spocie-glosuja-za-duda-poslowie-konfederacji-to-ordynarna-ustawka/xwb193t

"Powiem wam, co się stanie, kiedy wybory wygra Rafał Trzaskowski. Donald Tusk wróci do kraju i stanie na czele zjednoczonej opozycji. Najpóźniej w marcu 2021 roku ten sam Donald Tusk zostanie premierem Polski. Pamiętam te czasy. Nie mam specjalnych złudzeń co do Andrzeja Dudy. Mimo wszystko Duda - mówi Miśko.

- Jako osoba o narodowych poglądach nie wyobrażam sobie, aby przez najbliższe 5 lat reprezentował mnie w świecie człowiek, dla którego moje wartości, są rasistowskie, faszystowskie czy ksenofobiczne - mówi 24-letni Bartek."

https://natemat.pl/262979,kim-jest-anna-cugier-kotka-kurski-mial-wyrezyserowac-jej-pobicie

"W sieci pojawił się spot ,,MimoWszystkoDuda", w którym osoby podające się za wyborców Krzysztofa Bosaka, popierają Andrzeja Dudę w II turze wyborów. Z akcji nie jest zadowolona Konfederacja. Co na ten temat sądzi sam Krzysztof Bosak? - Spot powstał niezależnie ode mnie i od Konfederacji."

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Konfederacja za A.Dudą czyli Kurski pobił Kotkę!