Konferencja rowerowa w Sejmie (pod pa tronatem Marszałka) oraz Poznań

Data: 2010-03-15 11:15:34
Autor: Marcin Hyła
Konferencja rowerowa w Sejmie (pod pa tronatem Marszałka) oraz Poznań
jutro seminarium rowerowe w Sejmie od rana:

http://miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?dzial=2&kat=8&art=7

- tak przy okazji to pomału startujemy z nową stroną (jeszcze w produkcji, więc uwagi mile widziane).

A poza tym: http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,7660759,W_srode_debata_rowerowa_w_Gazeta_Cafe.html

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-03-15 11:34:17
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 15 Mar 2010 11:15:34 +0100, Marcin Hyła napisał(a):

A poza tym: http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,7660759,W_srode_debata_rowerowa_w_Gazeta_Cafe.html

Do wiadomości dołączono zdjęcie ścieżki z krytycznym komentarzem. Żeby było
śmieszniej, ścieżka jest prawie OK, bo z kostki niefazowanej i na wpust
czyli prawie o właściwościach asfaltu. Ja przeciwko takim nie protestuję,
mnie się nie widzą jedynie takie z kostki prostokątnej z fazą na
krawędziach, układaną wzdłuż ścieżki.
--
Jacek

Data: 2010-03-15 11:58:27
Autor: Tomasso
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

Do wiadomości dołączono zdjęcie ścieżki z krytycznym komentarzem. Żeby było
śmieszniej, ścieżka jest prawie OK, bo z kostki niefazowanej i na wpust
czyli prawie o właściwościach asfaltu.

A to nie jest przypadkiem tak, że kostka ma również stronę niesfazowaną i to, jak zostanie położona zależy od "widzimisię" brukarzy?

http://www.betoniarnia-prebet.pl/p/rys_tech/betonowa_kostka_brukowa_behaton.jpg

Może wystarczyłoby, żeby panowie układający kładli je odwrotnie? Koszt zerowy, poprawa jakości 100%?

Data: 2010-03-16 17:22:37
Autor: Niewe
Tomasso pisze:
A to nie jest przypadkiem tak, że kostka ma również stronę niesfazowaną i to, jak zostanie położona zależy od "widzimisię" brukarzy?

Rozwieję twoje wątpliwości.
Nie, to nie jest tak.

Data: 2010-03-16 18:35:33
Autor: Fabian
Niewe pisze:
Tomasso pisze:
A to nie jest przypadkiem tak, że kostka ma również stronę
niesfazowaną i to, jak zostanie położona zależy od "widzimisię" brukarzy?

Rozwieję twoje wątpliwości.
Nie, to nie jest tak.

Tzn. kostka nie ma 2 różnych stron, czy ułożenie jej nie zależy od
brukarzy, czy kostka nie ma 2 różnych stron i jej ułożenie nie zależy od
brukarzy?

Fabian.

Data: 2010-03-16 19:30:53
Autor: Niewe
Fabian pisze:
Tzn. kostka nie ma 2 różnych stron, czy ułożenie jej nie zależy od
brukarzy, czy kostka nie ma 2 różnych stron i jej ułożenie nie zależy od
brukarzy?

Kostka ma jedną stronę.

Data: 2010-03-16 19:51:32
Autor: Coaster
Niewe wrote:
Fabian pisze:
Tzn. kostka nie ma 2 różnych stron, czy ułożenie jej nie zależy od
brukarzy, czy kostka nie ma 2 różnych stron i jej ułożenie nie zależy od
brukarzy?

Kostka ma jedną stronę.

Cos Ty, kostka ma szesc stron! ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Data: 2010-03-17 07:44:15
Autor: bans
W dniu 2010-03-16 19:30, Niewe pisze:

Tzn. kostka nie ma 2 różnych stron, czy ułożenie jej nie zależy od
brukarzy, czy kostka nie ma 2 różnych stron i jej ułożenie nie zależy od
brukarzy?

Kostka ma jedną stronę.

To jest tzw. kostka Moebiusa :)))

--
bans

Data: 2010-03-17 17:58:57
Autor: Tomasz Minkiewicz
Konferencja rowerowa w Sejmie (pod patronatem Mar szałka) oraz Poznań
On Wed, 17 Mar 2010 07:44:15 +0100
bans <goc@o2.pl> wrote:

> Kostka ma jedną stronę.

To jest tzw. kostka Moebiusa :)))

No nie. Kostka bardzo zdecydowanie nie jest dwuwymiarowa (jeździłem,
to wiem ;>), więc to będzie kostka Kleina.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-03-15 12:07:48
Autor: arturbac
[...]

Prawie czasami robi różnicę jak się jedzie 12km po nierównej kostce
prostokątnej ułożonej równolegle do toru jazdy i z krawężnikiem
oddzielającym jezdnie i włączenie się do ruchu aby skręcić w lewo
równoznaczne jest z skakaniem z 10cm wysokości, pół biedy jak ktoś
jedzie wyczynowo na górlau ale jak się wiezie zakupy, dziecko albo
jedzie szosówką to pierdolca można dostać.

Poza tym 1 symptomem iż urzędnik nie mial pojęcia co robi jest
integracja ddr jako DDRiP z chodnikiem i wszelkie zakręty jak dla
pieszych pod kątem 90st na dystansie 1m.

Data: 2010-03-15 12:16:42
Autor: arturbac
W dniu 2010-03-15 12:07, arturbac pisze:
Żeby było
śmieszniej, ścieżka jest prawie OK, bo z kostki niefazowanej i na wpust

I jeszcze jeden aspekt, opór toczenia jest odczuwalny i przy dłuższej
jeździe to jest frustrujące.
Proponuje przejechać 100m kostką 20-30km/h po czym zeskoczyć na asfalt.

Data: 2010-03-15 12:59:34
Autor: Fabian
arturbac pisze:
[...]

Ale to chyba nie jest wina kostki i gdyby taka droga tak samo była by
wykonana z asfaltu to myślę, że też był byś niezadowolony, więc co
chciałeś przekazać?

Fabian.

Data: 2010-03-25 00:10:09
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 15 Mar 2010, Jacek Maciejewski wrote:

śmieszniej, ścieżka jest prawie OK, bo z kostki niefazowanej i na wpust
czyli prawie o właściwościach asfaltu.

  No to ja podziwiam.
  Za to "prawie".
  Chyba że mowa o mocno połamanym asfalcie... znaczy bez dziur, ale taki
że "pod nim" nie wytrzymało i składa się z siatki pęknięć.
  Stawia porównywalny opór.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-03-15 11:53:31
Autor: Tomasso
Użytkownik "Marcin Hyła" napisał:

- tak przy okazji to pomału startujemy z nową stroną (jeszcze w produkcji, więc uwagi mile widziane).

Linki "więcej>>" nie działają 8-(
http://miastadlarowerow.pl/index_poradnik.php?dzial=3

Linku "tutaj" nie działają:
http://miastadlarowerow.pl/index_o_nas.php
http://miastadlarowerow.pl/index_know_how.php

Brak adresów i linków po "można przesyłać mailem pod adres".

Tyle w minutę.

Pozdrawiam,

Data: 2010-03-15 12:11:55
Autor: arturbac
W dniu 2010-03-15 11:15, Marcin Hyła pisze:
- tak przy okazji to pomału startujemy z nową stroną (jeszcze w
produkcji, więc uwagi mile widziane).

5 _-_, czytelna i przejrzysta.

duży minus że jest gorzej na PDA, Mobile niż z poprzednią, nie skaluje
się strona i nawet na WVGA 800x480 nie da się przeczytać w poziomie, a
co dopeiro w na 320x240.

Data: 2010-03-15 13:10:02
Autor: Menel
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
jutro seminarium rowerowe w Sejmie od rana:

http://miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?dzial=2&kat=8&art=7

Szkoda, że zapisy były do 12.03

&#9658; 13.45 -14.10   Polityka rowerowa Warszawy. Udział społeczny w procesie tworzenia infrastruktury rowerowej, Marcin Czajkowski, Biuro Drogownictwa i Komunikacji, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Czy treści wystarczy na całe 25 minut?

--

Konferencja rowerowa w Sejmie (pod pa tronatem Marszałka) oraz Poznań