Konfidenctwo

Data: 2013-12-08 17:53:33
Autor: boukun
Konfidenctwo
Konfidenctwo, czyli krótko mówi±c donosicielstwo, to najgorsza cecha człowieka. Od maleńkiego jako¶ tak byłem wyczulony, że brzydziłem się i czułem pogardę do ludzi, którzy byli kapusiami. Jako¶ tak byłem wychowany, przede wszystkim przez ojca, ale i przez podwórko, że wiedzieli¶my, że kapu¶ to najgorsza cecha człowieka. Niedawno leciał jaki¶ film fabularny w Polsce, o młodzieży, jaka¶ dziewczyna rywalizowała o przywództwo w szkolenej drużynie siatkówki... i o względy trenera tej drużyny. Posunęła się nawet do donosicielstwa na dotychczasow± liderkę drużyny, że ta pali papierosy i takie tam. Na korytarzu wszyscy jej koledzy i ta koleżanka, na któr± ona zakapowała się od niej odwrócili, wzdrygali się na jej widok, koleżana, na któr± doniosła powiedziała jej przy kolegach, że w czasie wojny takim jak ona golili głowy na łyso i nie tylko...

No wła¶nie, nawet do dzisiaj młodzież jest tak wychowywana, że donosicielstwo to najgorsza cecha człowieka, za donosicielstwo w czasie wojny była kulka w łeb. Kapu¶ to najgorsza kurwa na ziemi, to przestępstwo nie do wybaczenia...

http://peb.pl/off-topic/21945-konfidenctwo.html
http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/123463-konfidenctwo.html

boukun

Konfidenctwo