Konfiguracja PS3

Data: 2009-03-30 13:27:29
Autor: CeSaR
Konfiguracja PS3
Witam,
jako że już trochę się zamotałem z pewnymi opcjami w set-upie PS3 i cholera powoli mnie bierze to mam prośbę:
czy ktoś może mi powiedzieć, jak ma poustawiane parametry audio i video i czemu właśnie tak ma być dobrze? Chciałbym być pewny, że jest optymalnie no a opisy poszczególnych funkcji jednak jak dla mnie są niewystarczające.
Zestaw:
PS3 oczywiście,
obraz - Toshiba 42x3030DG połączona po HDMI
dźwięk - do amplitunera po świetle.
jest jeszcze C+ po drugim HDMI ale to nie jest tu istotne
Wczoraj z nudów zacząłem coś grzebać i np. do tej pory ampli wyświetlał mi format sygnału audio a teraz przestał :-( Coś popieprzyłem. Ma być PCM czy bitstream? I po kiego to się w dwóch miejscach chyba ustawia?
Jak poustawiać upscaling? Po kiego są i co robią inne parametry?
Za dużo tego a opis marny....
Pomijam instrukcję od Toshiby - tam to już całkiem nic nie ma choć to akurat nie jest na tą grupę.
A może jakieś narzędzie jest do testów? Albo strona z dobrym!!! opisem?

pzdr

Data: 2009-03-30 13:54:59
Autor: Moltisanti
Konfiguracja PS3

Użytkownik "CeSaR" :

A może jakieś narzędzie jest do testów? Albo strona z dobrym!!! opisem?

Sporo tutoriali jest w sieci, jeden z wielu :

http://www.youtube.com/watch?v=3ngvnnMPbDg&feature=related

Pozdr,
Moltisanti

Konfiguracja PS3