Konfiguracja telefonu w Plusie.

Data: 2014-01-18 14:41:44
Autor: neelix
Konfiguracja telefonu w Plusie.
Dostałem smsa: "Za chwilę otrzymasz konfigurcję telefonu w sieci Plus. W celu instalacji wpisz kod 1234. ..." Nie wysyłałem zapotrzebowania na konfigurację. Nawet nie wiem czy to od Plusa. Dostaliście coś takiego i co z tym zrobić?

neelix

Data: 2014-01-18 14:48:38
Autor: neelix
Konfiguracja telefonu w Plusie.
 Dodam jeszcze, że próbowałem zapytać dzwoniąc pod 2601. Wysłuchałem instruktażu, wystukałem kilka cyferek i co dalej? Za informację, że na kolsuntanta trzeba czekac 5 minut opier...li mi 2 zł !!!

Data: 2014-01-18 14:51:15
Autor: neelix

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:52da8639$0$2368$65785112news.neostrada.pl...
Dodam jeszcze, że próbowałem zapytać dzwoniąc pod 2601. Wysłuchałem instruktażu, wystukałem kilka cyferek i co dalej? Za informację, że na kolsuntanta trzeba czekac 5 minut opier...li mi 2 zł !!!
 Tak mnie zbulwersowali, że zamiast konsultant wyszło nie wiadomo co.

Data: 2014-01-18 19:28:25
Autor: meander
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:52da849b$0$2151$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawdopodobnie ktoś się pomylił przy wysyłaniu konfiguracji i wpisał złą cyfrę w numerze, a Ty juz szukasz teorii spiskowej.
Ewentualnie ktoś zrobił Ci kawał, wiedząc, że to podniesie Ci aż tak ciśnienie...

Data: 2014-01-18 19:44:44
Autor: neelix

Użytkownik "meander" <meander@tu.pl> napisał w wiadomości news:52dac7c9$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podejrzenia były 2: albo Plus robi jakąś zmianę albo ktoś chce mnie coś wepchnąc do telefonu. Pomyłki numeru nie wziąłem pod uwagę. Mnie wkurzyło to, że nie dodzwoniłem się we właściwe miejsce a Plus za komunikaty zainkasował 2 zł. Takie "połączenie" powinno być darmowe. Wtedy czekałbym jeszcze te 5 minut. Kawał odrzucam. Nie ma akcji operatora to nic nie pobieram i nie instaluję. Dzięki za odpowiedź.

neelix

Konfiguracja telefonu w Plusie.