Konflikt w PO? Tusk do Schetyny: "Czemu ty mi to robisz?"

Data: 2011-01-27 21:25:21
Autor: Azor jest kapusiem
Konflikt w PO? Tusk do Schetyny: "Czemu ty mi to robisz?"
Nasza czytelniczka, która jest postrachem urzędników Zarządu Transportu
Miejskiego, tym razem wymyśliła niemal kopernikańską rewolucję w
stołecznej komunikacji. To, że potrafi być skuteczna, udowodniła już
wiele razy. Np. ostatnio załatwiła, że autobusy linii 360, które dziś
puste okrążają Muranów w drodze na Pragę, od 1 lutego będą zabierać
pasażerów ze stacji metra Ratusz-Arsenał do skrzyżowania al. Jana Pawła
II z Nowolipkami.

- Starsi ludzie wolą wsiadać i wysiadać przednimi drzwiami. Zajmuje im
to więcej czasu, więc boją się, że w tylnych drzwiach kierowca czy
motorniczy może ich nie zauważyć - przekonuje pani Wanda, która wybrała
się w tej sprawie do ZTM razem z przedstawicielem związku emerytów i
rencistów. - A tam siedzi dwóch młodych byków i mówią nam, że nic w tej
sprawie nie da się zmienić - poskarżyła się "Gazecie".

Dlaczego jednak zabraniać innym, by korzystali z pierwszego wejścia? -
Bo dalej jest bardzo wąski korytarz między siedzeniami i jeśli stoi
młody człowiek z plecakiem, to zastawia starszym całe przejście do
foteli, które wyznaczyli nam urzędnicy. Tam zresztą trzeba czasem
siedzieć tyłem do kierunku jazdy, a wiele osób nie jest w stanie tego
wytrzymać - twierdzi nasza czytelniczka.

Przekonuje też, że w dyrektywie unijnej znalazła zapis o tym, że miejsca
dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi w komunikacji zbiorowej powinny
się znajdować jak najbliżej głównych drzwi pojazdu. - Tylko według ZTM u
nas wszystkie drzwi są główne - twierdzi Wanda Zawada. - A my chcemy,
żeby było tak jak w starych jelczach czy ikarusach. Tam miejsca dla
starszych i matek są wyznaczone zaraz za kabiną kierowcy.

Rzecznik ZTM Igor Krajnow potwierdza, że pani Wanda odwiedziła jego
kolegów i usilnie przekonywała do zmian. - Tylko że akurat w przednich
drzwiach jest najmniej miejsca do wsiadania i niektórym emerytom byłoby
tam ciężko. Można też korzystać z drugiego wejścia, przy którym znajdują
się zarezerwowane siedzenia - poleca rzecznik ZTM.
http://miniurl.pl/wyborcza_raport
Do niedawna mówił, iż premier  Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu
ogłoszenia raportu rząd nie miał prawa ujawniać tego co dzieje się w
sprawie katastrofy.
No tak, bo debile zazwyczaj są zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż
stringi, mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci jądra ze
stringów nie wypadły. he, he, he! Dobre!

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Konflikt w PO? Tusk do Schetyny: "Czemu ty mi to robisz?"