Kongres Kultury Polskiej

Data: 2009-09-24 10:07:02
Autor: boukun
Kongres Kultury Polskiej
Jest! Mamy! Po raz pierwszy mniejszość rządząca Polaską zorganizowała nam imprezkę, żebyśmy nie zapomnieli, że istniała taka kultura... Do tej pory mieliśmy tylko Kongres Kultury Żydowskiej w Krakowie, Łodzi, Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Wrocławiu, Festiwal Kultury Żydowskiej tu, tam i ówdzie w Polsce, Warszawę Singera, Festiwal Kultury Żydowskiej SIMCHA, Jewish Festival In Crocow, T^ańce na Suchej czy innej żydowskiej ulicy, Dni Kultury Żydowskiej w Świdnicy i innym Pcimiu Dolnym itd., itp. Już nawet do tego przywykliśmy, że tylko taka kulturę mamy. A tu nagle, po raz pierwszy przeczytałem wczoraj w telegazecie TVP, że jest coś taki9ego zorganizowanego, jak Kongres Kultury Żydowskiej. A jakie nazwiska się tam przewijają, nie trzeba chyba zwracać na to szczególnej uwagi. Gdzieś przeczytałem teraz w necie, że jest to ponoć szósty taki, żebyśmy poczuli się lepiej. Taki nic nie znaczący symbol, jak wymyślony Dzień Flagi Polskiej, żebyśmy poczuli lub myśleli, że jest coś takiego jak Polska, że w niej jeszcze mieszkamy, a nie w Judeopolonii!

I ja się nie dziwię, że taki Celiński mówi, "Mam to w dupie"!!!

boukun

Kongres Kultury Polskiej