Kongres PiS - masony, koalicja z SLD, jeden wódz...

Data: 2010-03-09 21:17:02
Autor: Woland
Kongres PiS - masony, koalicja z SLD, jeden wódz...
Senator Stanisław Kogut straszył masonami ("rządzą masony"), ale
pocieszał Matką Boską ("uchroniła nas przed potopem szwedzkim, to
uchroni i przed liberalizmem").

Nie porwało delegatów wystąpienie Gęsickiej, za dużo liczb i trudnych
terminów.

- Mamy problem z Grażynką, jest dobrym rzemieślnikiem, ale kiepskim
mówcą. Nie potrafiła poderwać nas z krzeseł. - tłumaczy posłanka PiS.

Na kongresie odnalazła się znana przed laty posłanka Bogumiła Boba,
dziś radna w Pszczynie z poparcia Przemysława Gosiewskiego i
właścicielka świeżo zakupionej dwupiętrowej willi. Sala ciepło
przyjęła jej wierszyk: "Wolę być moherem niż Tuska frajerem".

Delegaci umizgiwali się do prezesa Kaczyńskiego:

- Chcecie wiedzieć co ja myślę? Zapytajcie pana prezesa! - odkrzyknął
delegat Załucki.

Ciepło komentowano słowa Adama Hofmana o możliwej koalicji z SLD.

Delegat Kowalczyk: "SLD dał się poznać jako partia twardo walcząca o
interesy narodowe. Wspólnie dokonaliśmy wielu dobrych dla Polski
rzeczy jako opozycja."

Tylko radiomaryjne skrzydło partii źle zareagowało na słowa Hofmana..

http://wyborcza.pl/1,75478,7635522,PiS_chce_powtorki_z_IV_RP.html?as=2&ias=2

Kongres PiS - masony, koalicja z SLD, jeden wódz...