Kongresmen rezygnuje ze stanowiska po nieudanej internetowej randce

Data: 2011-02-11 11:36:05
Autor: u2
Kongresmen rezygnuje ze stanowiska po nieudanej internetowej randce
... u nas to nie do pomyślenia, aby świnie dobrowolnie zrezygnowały z
koryta :

http://di.com.pl/news/35907,1,0,Kongresmen_rezygnuje_ze_stanowiska_po_nieudanej_internetowej_randce.html

"Kariera Christophera Lee legła w gruzach po tym, jak serwis Gawker
opublikował wiadomości wraz ze zdjęciem, które polityk wysłał do
nieznajomej kobiety w internecie. Żonaty Lee odpowiedział na ogłoszenie
34-letniej internautki, która poszukiwała w popularnym serwisie
ogłoszeniowym mężczyzny "finansowo i emocjonalnie stabilnego".

Gawker opublikował e-maile, w których 46-letni polityk (według
informacji na jego stronie żonaty i mający syna) opisał siebie w
wiadomości jako "lobbystę, bardzo wysportowanego, zabawnego faceta z
klasą, który się rozwiódł". Nieco politycznie obiecał także, że "nie
zawiedzie".

Trzy godziny po tym, jak sprawę naświetlił Gawker, Lee ustąpił ze
stanowiska i wydał komunikat, w którym czytamy: Żałuję krzywd, które
moje działania sprawią mojej rodzinie, moim pracownikom i wyborcom.
Głęboko ubolewam i przepraszam ich wszystkich. Popełniłem duży błąd i
obiecuję pracować tak ciężko, jak tylko mogę, by odnaleźć ich przebaczenie.

W takich momentach przypomina się słynna sentencja Erica Schmidta,
byłego prezesa Google'a, która brzmi następująco: Jeśli robisz w sieci
coś, co chciałbyś ukryć, może lepiej wcale tego nie robić?"

Data: 2011-02-11 11:55:15
Autor: Dobromir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d551118$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
.. u nas to nie do pomyślenia, aby świnie dobrowolnie zrezygnowały z
koryta :

Właśnie. Dlaczego prezes PiS nie zrezygnuje ze stanowiska? Przecież on ciągnie PiS w bagno!

PD

Kongresmen rezygnuje ze stanowiska po nieudanej internetowej randce