Koniarze jak kładowcy...

Data: 2013-10-01 20:30:38
Autor: Michał Baszyński
Koniarze jak kładowcy...
W dniu 2013-08-11 09:47, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
W ostatnich latach wiele jest utyskiwań - i słusznie - na kładowców, dewastujących szlaki piesze i rowerowe. Powoli zaczynają do nich dołączać amatorzy jazdy konnej.
> Coraz częściej spotykam zaanektowane przez "koniarzy" szlaki turystyczne, dla nich nieprzeznaczone. Końskie kopyta demolują delikatne "z natury" ścieżki piesze czy rowerowe - często wąskie niczym singletracki - i poruszanie się po pieszo czy bicyklem nich jest bardzo uciążliwe...

w weekend wybrałem się w jedną z podkrakowskich dolinek - ciężko było przejść, tak ścieżka była rozjeżdżona przez rowerzystów..

--
Pozdr.
Michał

Koniarze jak kładowcy...