Koniec...

Data: 2015-09-28 05:45:07
Autor: nowyjestem
Koniec...
spokojnie, spokojnie - to tylko koniec Platformy,
Nowoczesnej JużNiePL i Zjednoczonej Lewicy ;)

daj Boże żeby był to również koniec sprowadzania
obcych nam cywilizacyjnie pasożytów do Europy...

Data: 2015-09-28 15:31:56
Autor: Olin
Koniec...
Dnia Mon, 28 Sep 2015 05:45:07 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

daj Boże żeby był to również koniec sprowadzania
obcych nam cywilizacyjnie pasoĹźytĂłw do Europy...

Nie trzeba tak zaraz wzywać imion nadaremno.
Adiunkt Niezłomny na pewno omówił ten problem z Dumą Żoliborza, kiedy tylko
skończył czyścić kuwetę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-09-28 06:37:12
Autor: nowyjestem
Koniec...
napisał(a):

> daj Boże żeby był to również koniec sprowadzania
> obcych nam cywilizacyjnie pasożytów do Europy...

Nie trzeba tak zaraz wzywać imion nadaremno.

o ile mi wiadomo, Latający Potwór Spagettii nie ma
nic przeciwko wzywaniu jego imienia nadaremno :)

Data: 2015-09-28 17:19:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec...

<nowyjestem@poczta.pl> 07c7aa7a-8c6e-4946-876d-1e26f371eabf@googlegroups.com

: spokojnie,

Spokojnie? Napiłem się w nocy zatrutego mleka! Ledwo żyję!! Cuchnęło
i było niesmaczne, ale zanim to odkryłem, ;) już miałem w sobie kilka
łyków... Mleko UHT z Suwałk, ważne do stycznia czy nawet lutego 2016...

: spokojnie - to tylko koniec Platformy,

Przestępczej Organizacji?

: Nowoczesnej JużNiePL

Od dawna wiadomo, że kapitał nie potrzebuje wiz, nie
ma obywatelstwa, nie zna granic -- jak zwierzęta...

: i Zjednoczonej Lewicy ;)

Fakt -- Palikot zjednoczył się z Millerem. Nie dajmy zwodzić
się -- politycznie umierająca /dogorywająca lewica (Miller)
to jedynie przykrywka rzeczywistej, żywej, zdrowej i płodnej
czapy/narośli bolszewickiej... Rzeczywiste niebezpieczeństw
bolszewickie czai się w innych zakątkach naszej rzeczywistości.

: daj Boże żeby był to również koniec sprowadzania
: obcych nam cywilizacyjnie pasożytów do Europy...

Nie są pasożytami, lecz wiernymi wykonawcami świętej Woli Bożej.
Zerowym przykazaniem Boskim jest prokreacja -- mnożenie się.

Bogu jest obojętne, kto będzie miaU garstkę dzieci, a kto umrze bezpotomnie.

Nie sprowadzili Polacy swych rodaków z Kazachstanu -- sprowadzą miliony
(sobie obcych) z Afryki. (nie tysiące, nie dziesiątki tysięcy i nie setki
tysięcy, ale miliony, które za jakiś czas przerodzą się (i to dosłownie)
w dziesiątki, albo i setki milionów)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-28 20:36:24
Autor: Andrzej Lawa
Koniec...
W dniu 28.09.2015 o 17:19, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Weź te swoje urojenia i omawiaj je ze swoim psychiatrą. Albo na właściwej dla urojeń grupie.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-09-28 20:53:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec...

"Andrzej Lawa" muc1b8$pnj$2@node1.news.atman.pl

Bogu jest obojętne, kto będzie miaU garstkę dzieci, a kto umrze bezpotomnie.

Weź te swoje urojenia i omawiaj je ze swoim psychiatrą. Albo na właściwej dla urojeń grupie.

Ale ja nie ma swojego psychiatry -- nie każdy ma
swojego psychiatrę. Mam innych ,,swoich'' lekarzy.

Twoim zdaniem Bóg (kimkolwiek i czymkolwiek jest) jakoś
wyróżnia Polaków wśród narodów? Naprawdę (wg Ciebie)
z Polski wyjdzie jakaś iskra? Polska jest jakoś
szczególnie bliska Bogu? Polacy to naród (biologicznie,
genetycznie) wybrany czy umiłowany przez Boga?

IMO kto będzie jurniejszy, ten zapewni panowanie swoim
genom. Wg Ciebie to urojenia? Może masz rację... Toż
Pismo Święte mówi, że nie chyży zwycięża, ale ten,
kogo Bóg wybiera... ;)

Ja aż tak religijny nie jestem...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-08 16:10:28
Autor: Andrzej Lawa
Koniec...
W dniu 28.09.2015 o 20:53, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

A powinieneś.

swojego psychiatrę. Mam innych ,,swoich'' lekarzy.

Jasne - ale psychiatry wymagasz pilnie.

[ciach bełkot wariata]

Data: 2015-10-08 23:45:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec...

"Andrzej Lawa" mv5tgk$p1l$1@node2.news.atman.pl

Ale ja nie ma swojego psychiatry -- nie każdy ma

A powinieneś.

Skąd płynie ta powinność? Mam inne choroby niż
Ty -- dlatego nie mam swego psychiatry.

swojego psychiatrę. Mam innych ,,swoich'' lekarzy.

Jasne - ale psychiatry wymagasz pilnie.

[ciach bełkot wariata]

Każdy patrzy na innych przez pryzmat własnych chorób.
Znam dwie osoby z ,,rentą na głowę'' -- obie radzą mi
leczenie psychiatryczne. (chorób rzeczywistych, bądź
urojonych, motywując to tym, że jeśli nawet tylko uroiłem
sobie chorobę psychiczną, to już jestem psychicznie chory,
zatem rentę najłatwiej w RP otrzymać właśnie ,,na głowę'')

O tym, że z Tobą jest źle -- świadczą Twoje wypowiedzi
(wybuchowe) związane z kredytami. Ja spokojnie przyjmuję
fakt solidarnego spłacania frankowych (PO proponuje taką
solidarność wobec wszystkich zadłużonych, nie tylko wobec
frankowiczów) zobowiązań, choć sam nie mam żadnych kredytów
bankowych, jeśli nie liczyć kart kredytowych spłacanych
zazwyczaj w GP.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-30 20:13:11
Autor: VAN JJ
Koniec...
Weź te swoje urojenia i omawiaj je ze swoim psychiatrą. Albo na właściwej dla urojeń grupie.

przyganiał kocioł ...

Koniec...