Koniec świata już blisko

Data: 2014-03-28 19:03:38
Autor: u2
Koniec świata już blisko
czarno to widzÄ™ :

[...]

Czasami słynny polski jasnowidz ujawniał swoje wizje na temat przyszłości świata. Pisarz Tadeusz Konwicki twierdził, że ojciec Klimuszko bezbłędnie przepowiedział upadek komunizmu w 50 lat po zakończeniu II wojny światowej. Podobnie jak inni wizjonerzy, on także widział zagrożenia moralne i ekologiczne dla ludzkości i świata. Przyznał, że miał wizję potencjalnej wojny nuklearnej oraz wojen religijnych. Mówił tak:

“Widziałem żołnierzy przeprawiających się przez morze na takich małych, okrągłych stateczkach, ale po twarzach widać było, że to nie Europejczycy. Widziałem domy walące się i dzieci włoskie, które płakały. To wyglądało jak atak niewiernych na Europę. Wydaje mi się, że jakaś wielka tragedia spotka Włochy. Część buta włoskiego znajdzie się pod wodą. Wulkan albo trzęsienie ziemi ? Widziałem sceny jak po wielkim kataklizmie. To było straszne”.

“Wojna wybuchnie na Południu wtedy, kiedy zawarte będą wszystkie traktaty i będzie otrąbiony trwał pokój”.

“Potem rakiety pomkną nad oceanem, skrzyżują się z innymi, spadną w wody morza, obudzą bestie. Ona się dźwignie z dna. Piersią napędzi ogromne fale. Widziałem transatlantyki wznoszone jak łupinki… Ta góra wodna stanie ku Europie. Nowy potop ! Zadławi się w Gibraltarze ! Wychlupnie do środka Hiszpanii ! Wleje się na Saharę, zatopi włoski but, aż po rzekę Pad. Zniknie pod wodą Rzym ze wszystkimi muzeami, z całą cudowną architekturą [...]“

“Nasz naród powinien z tego wyjść nie najgorzej. Może pięć, może dziesięć procent jest skazane. Wiem, że to dużo, że to już miliony, ale Francja i Niemcy utracą więcej. Italia najwięcej ucierpi. To Europę naprawdę zjednoczy. Ubóstwo zbliża [...]“

http://www.koniec-swiata.org/ociec-klimuszko-przepowiednie-dla-polski-i-swiata/

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-28 19:06:27
Autor: Marek Czaplicki
Koniec ¶wiata już blisko
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 28 marca 2014 19:03:

czarno to widzę :
http://www.koniec-swiata.org/ociec-klimuszko-przepowiednie-dla-polski-i-
swiata/

Trza więc lecieć do banku i wzi±Ľc z miliard kredytu. Jak się bawić to na całego. ;-)

Data: 2014-03-28 19:11:41
Autor: u2
Koniec ¶wiata już blisko
ostrzegłem, a wy róbta co chceta.

Data: 2014-03-28 19:26:43
Autor: Marek Czaplicki
Koniec ¶wiata już blisko
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 28 marca 2014 19:11:

ostrzegłem, a wy róbta co chceta.

Przed czym "ostrzeżenie"? To najwspanialsza wiadomo¶ć. Gdyby jeszcze jaka¶ konkretna data "końca"? :-)

Data: 2014-03-28 19:37:39
Autor: u2
Koniec świata już blisko
“Wojna wybuchnie na Południu wtedy, kiedy zawarte będą wszystkie traktaty i będzie otrąbiony trwały pokój”.

Data: 2014-03-28 20:28:17
Autor: Marek Czaplicki
Koniec ¶wiata już blisko
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 28 marca 2014 19:37:

?Wojna wybuchnie na Południu wtedy, kiedy zawarte będ± wszystkie
traktaty i będzie otr±biony trwały pokój?.

Jak na południu? To chyba chodzi o Antarktykę. A trwały pokój to był już za Cesarstwa Rzymskiego. Przynajmniej w granicach imperium.

Data: 2014-03-30 09:53:16
Autor: Trybun
Koniec ¶wiata już blisko
To chyba chodzi o Antarktykę.

A cóż to takiego ta "Antarktyka"?

Data: 2014-03-29 06:39:58
Autor: stevep
Koniec świata już blisko
W dniu .03.2014 o 19:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

“Wojna wybuchnie na PoĹ‚udniu wtedy, kiedy zawarte bÄ™dÄ… wszystkie  traktaty i bÄ™dzie otrÄ…biony trwaĹ‚y pokĂłj”.

Ale pewnie w grudniu po południu.

--
stevep
-- -- -

[...]