Koniec Antybelek od 1.01.2012

Data: 2011-11-04 17:53:17
Autor: Konfabulator
Koniec Antybelek od 1.01.2012
Czemu jeszcze nikt od wczoraj się nie pochwalił, że podatek Vincentego zacznie
działać jednak od 1 stycznia?

Wszystko w artykule 11:
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Data: 2011-11-04 11:21:41
Autor: BI
Koniec Antybelek od 1.01.2012
On 4 Lis, 18:53, "Konfabulator" <kredycik-i-...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Czemu jeszcze nikt od wczoraj si nie pochwali , e podatek Vincentego zacznie
dzia a jednak od 1 stycznia?

Wszystko w artykule 11:http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Nikt się nie pochwalił bo nie zacznie działać 1 stycznia. Należało
jeszcze przeczytać art. 32 z którego wynika, że zmiany wejdą 3
miesiące po uchwaleniu ustawy.
A ustawa nie została jeszcze uchwalona.

Data: 2011-11-04 18:44:30
Autor: Konfabulator
Koniec Antybelek od 1.01.2012
BI <fabian_05@o2.pl> napisał(a):
Nikt si=EA nie pochwali=B3 bo nie zacznie dzia=B3a=E6 1 stycznia. Nale=BFa=
=B3o
jeszcze przeczyta=E6 art. 32 z kt=F3rego wynika, =BFe zmiany wejd=B1 3
miesi=B1ce po uchwaleniu ustawy.
A ustawa nie zosta=B3a jeszcze uchwalona.

Nawet nie od uchwalenia, a od jej ogłoszenia, zawsze to dodatkowe kilka dni.
Więc tragedii na razie nie ma. Ale zakładanie lokat urodzinowych w GOL i tym
podobnych troszkę mija się z celem.

Data: 2011-11-05 14:53:52
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 04.11.2011 19:44, Konfabulator wrote:
BI<fabian_05@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Khem - ale zeby to zaczelo dzialac od 1 styczna 2012 roku, to musza uchwalic i oglosic jeszcze w tym roku, z czego wynika, ze jest kilka dni krocej, a nie dluzej ;)

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Data: 2011-11-04 18:54:13
Autor: Piotr C.
On 2011-11-04 18:53, Konfabulator wrote:
Czemu jeszcze nikt od wczoraj się nie pochwalił, że podatek Vincentego zacznie
działać jednak od 1 stycznia?

Wszystko w artykule 11:
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Jednak antybelki w Idealnym to był strzał w 10 :)

P.

Data: 2011-11-04 19:26:39
Autor: Damian News

Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości news:j918s5$p9b$1inews.gazeta.pl...
On 2011-11-04 18:53, Konfabulator wrote:
[...]

A czy lokaty założene jeszcze w tym roku, też będzie obowiązywałam nowy sposób zakrąglenia  po nowym roku?
Czy liczy się data założenia lokaty czy data kapitalizacji odsetek ?
Bo słyszłem już tyle opinii że sie pogłubiłem.

Data: 2011-11-04 11:36:41
Autor: BI
On 4 Lis, 19:26, "Damian News" <ser...@serwis.net.pl> wrote:
U ytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisa w wiadomo cinews:j918s5$p9b$1inews.gazeta.pl...

> Jednak antybelki w Idealnym to by strza w 10 :)

A czy lokaty za o ene jeszcze w tym roku, te b dzie obowi zywa am nowy
spos b zakr glenia  po nowym roku?
Czy liczy si data za o enia lokaty czy data kapitalizacji odsetek ?
Bo s ysz em ju tyle opinii e sie pog ubi em.

Data kapitalizacji, dlatego niektóre wersje rocznych lokat
antybelkowych (tax free) mają znacznie podwyższone odsetki w 2011r., a
zerowe w 2012, tak by przy średnim rocznym oproc. w okolicach 6%,
jednak nie zapłacić podatku.

Data: 2011-11-04 14:30:48
Autor: witek

On 2011-11-04 18:53, Konfabulator wrote:
[...]

założe się, że od nowego roku wystrzelą lokaty z odsetkami płaconymi na początku okresu lokaty.
I cały pomysł obelkowania szlag trafi, bo tam może dowolnie długi okres lokaty wymyśleć. Kasę dostanie się na początek, a potem trzeba bedzie tylko trzymac kase na "nieoporcentowyn" koncie.
Tak wiec realne wpływy do budżetu zaczną się średnio na jeża z dobry rok później niż zakładają.
Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

Data: 2011-11-04 20:39:07
Autor: Maruda
W dniu 2011-11-04 20:30, witek pisze:

Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził
oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

A ja, na naszym miejscu, to bym ich powystrzelał/powywieszał/wydusił/rozdeptał. Wszak te Vincenty, to bandyci, łupieżcy, rabusie. "Obrona konieczna".

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-04 15:00:55
Autor: witek
On 11/4/2011 2:39 PM, Maruda wrote:
[...]

Nie.
Zostaniesz skazany za przekroczenie obrony koniecznej.

Jak wyprowadzisz kasę tam gdzie podatku nie ma, wowczas bedziesz miał obronę konieczną.

Data: 2011-11-04 22:52:34
Autor: mvoicem
(04.11.2011 20:30), witek wrote:
założe się, że od nowego roku wystrzelą lokaty z odsetkami płaconymi na
początku okresu lokaty.

A co to ma dać? Przecież od tych odsetek będzie belka ...

p. m.

Data: 2011-11-05 00:19:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec Antybelek od 1.01.2012

"mvoicem" 4eb45ea3$0$2199$65785112@news.neostrada.pl

założe się, że od nowego roku wystrzelą lokaty z odsetkami płaconymi na
początku okresu lokaty.

A co to ma dać? Przecież od tych odsetek będzie belka ...

Marudzisz!! Skapitalizują na początku z kwantem sekundowym. :)
Co sekundę naliczą makabrycznie duże odsetki a później będą
trzymali Twój szmal na bezodsetkowym koncie. :) I wreszcie
wszyscy depozytariusze będą mieli po równo. ;)

Data: 2011-11-06 12:12:55
Autor: Sir_Robak
Koniec Antybelek od 1.01.2012
Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

Coś koło 1ms bym nawet powiedział ;)

Robert

Data: 2011-11-09 11:27:58
Autor: TZ
Koniec Antybelek od 1.01.2012
Cześć Sirze_Robaku!

W niedzielę, 6 listopada 2011, o godz. 12:12:55, napisałeś na temat: "Koniec
Antybelek od 1.01.2012"
Sir_Robak sir_robak_plissno@o2.pl, news:4eb66bc3news.home.net.pl

http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly/365794,banki-pokonaja-fiskusa-nowymi-antybelkami.html

--
Hej!
TZ

- W XIX wieku kompozytorzy na papierze nutowym pisali na siebie donosy. -

Data: 2011-11-10 08:54:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-11-09, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy> wrote:

[...]

Coś koło 1ms bym nawet powiedział ;)

http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly/365794,banki-pokonaja-fiskusa-nowymi-antybelkami.html

To są tylko oferty związane z okresem przejściowy (od ogłoszenia intencji zmian, do wprowadzenia zmian). A potem już nic nie wymyślą. (w ten bonus od nagród to nie wierzę, bo to można i teraz robić :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-09 02:55:33
Autor: Piotr Miller
W dniu piątek, 4 listopada 2011, 19:26:39 UTC+1 użytkownik Damian News napisał:
[...]

Hej,

będą obowiązywały nowe przepisy. Dlatego na przykład przedłużając lokaty w Open do końca roku oprocentowane są na jakieś wysokie procenty, a po nowym roku na śmiesznie niskie. Czyli całość odsetek dostajesz wcześniej niż zapadalność lokaty.

Data: 2011-11-04 20:43:37
Autor: Zbynek Ltd.
[OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
Konfabulator napisał(a) :
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-04 20:48:39
Autor: marcin
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j91fam$gnb$1inews.gazeta.pl...
Konfabulator napisał(a) :
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

Pierwszy raz widzisz pdfa bez wyszukiwania ?? Jezeli pdf powstal ze skanu, faksu, obrazu a nie dzieki konwersji z doc czy innego txt to nie bedzie dzialac ani szukanie ani zaznaczanie......... z oczywistych przyczyn

pozdr

Data: 2011-11-04 20:55:20
Autor: Zbynek Ltd.
Konfabulator napisał(a) :
[...]

No tak :-)

Jezeli pdf powstal ze skanu, faksu, obrazu a nie dzieki konwersji z doc czy innego txt to nie bedzie dzialac ani szukanie ani zaznaczanie......... z oczywistych przyczyn

Dzięki wszystkim. I wszystko jasne.
Nowoczesność jak w dobie faxu, żesz...

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-04 20:51:19
Autor: d530

"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote in message news:j91fam$gnb$1inews.gazeta.pl...

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

-- Pozdrawiam
  Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Bo w tym pdf nie ma tekstu, to jest obraz.

Data: 2011-11-04 20:51:47
Autor: osa
W dniu 2011-11-04 20:43, Zbynek Ltd. pisze:
Konfabulator napisał(a) :
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

Nikomu nie zabangla bo to są skany, a nie tekst... to nowoczesność w MF - napisać, wydrukować, zeskanować, upublicznić ;) Dwa środkowe kroki oczywiście mając na uwadze ekologię i oszczędzanie ;)

Data: 2011-11-04 20:52:15
Autor: MD
Konfabulator napisał(a) :
http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_3_11_2011.pdf

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

to skan, nie będzie banglać :)

MD

Data: 2011-11-05 00:12:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012

"Zbynek Ltd." j91fam$gnb$1@inews.gazeta.pl

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

Co za lenistwo -- nawet nie rzuciłeś okiem na ostatnie strony, gdzie
widać wyraźnie, iż to skan papierowego wydruku... W PNG miałoby to
1000 razy mniejsze gabaryty?... :)

Pewnie dlatego skan, aby nikt nie pozmieniał niczego. ;)

Data: 2011-11-05 08:50:04
Autor: Zbynek Ltd.
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
[...]

Wpisałem w wyszukiwanie "ostatnia strona", ale mi nie znalazło ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-05 19:22:07
Autor: Boguś
Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

  Masz niewłaściwego Readera. Ten twój nie potrafi wyszukać coś ze skanu.
Weź nowego Foxit Readera i po sprawie ( ma wbudowany OCR)

--
  Boguś

Data: 2011-11-05 23:11:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012

"Boguś" 4eb57ec7$0$8461$65785112@news.neostrada.pl

 Masz niewłaściwego Readera. Ten twój nie potrafi wyszukać coś
ze skanu.

: Weź nowego Foxit Readera i po sprawie ( ma wbudowany OCR)

Ja wziąłem -- i nadal przed sprawą. :)

Koniec Antybelek od 1.01.2012