Koniec CASHBACK Synca

Data: 2014-01-30 10:32:12
Autor: Michal Pl
Koniec CASHBACK Synca
Szanowni Państwo,
informujemy, że od 1 kwietnia 2014 r. zmieniają się warunki korzystania z produktów Alior Sync.
Zmiany wprowadzane w "Taryfie Opłat i Prowizji Alior Sync" oraz "Regulaminie obsługi produktów Alior Sync" związane są z nowelizacją Ustawy o usługach płatniczych, która weszła w życie 1 stycznia 2014 r., i która znacząco ogranicza maksymalną stawkę opłaty interchange (dotychczas pokrywającej istotną część ponoszonych przez bank kosztów obsługi transakcji kartowych).
31 marca 2014 r. zakończy się program premiujący internetowe zakupy dokonywane kartami debetowymi i kredytowymi oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync" (Cashback). Wycofanie programu pozwoli na utrzymanie atrakcyjnych warunków prowadzenia Konta osobistego w Alior Sync, które pozostanie jedynym kontem na rynku oferującym bezwarunkowe "0 zł" za: prowadzenie konta, wydanie i użytkowanie karty debetowej, wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie oraz krajowe przelewy internetowe (w złotych), w tym 10 przelewów natychmiastowych.
Pozostałe zmiany w "Taryfie Opłat i Prowizji Alior Sync" oraz "Regulaminie obsługi produktów Alior Sync" obejmują:
wprowadzenie do oferty nowych, mobilnych usług płatniczych: MasterCard Mobile oraz kart NFC
(o dokładnym terminie ich udostępnienia poinformujemy Państwa w oddzielnym komunikacie),
uszczegółowienie zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
doprecyzowanie warunków korzystania z funkcjonalności PayPass(tm).
Jednocześnie informujemy, że trwają prace nad wprowadzeniem nowości w ofercie, o których poinformujemy Państwa niebawem.
Zmienione dokumenty znajdą Państwo na portalu http://www.sync.pl/ w sekcji Przydatne dokumenty. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z infolinią Alior Sync pod numerem 19 506 lub z Wirtualnym Oddziałem.

Z poważaniem,
Zespół Alior Sync

Data: 2014-01-30 20:26:39
Autor: MarekZ
Koniec CASHBACK Synca
Użytkownik "Michal Pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:305c2b0c-481b-4194-80a0-0a1cec58c2db@googlegroups.com...

[...]

[...]

Musi im się nieźle pod dupą palić skoro nawet nie dopuszczą do wyrobienia limitu rocznego 200 zł w 2014, tylko trzeba będzie poprzestać na 150. :-)

No chyba, ze c-b za grudzień wypłacany w styczniu wlicza się do tegorocznego limitu (ja akurat miałem 0 zł c-b za grudzień, bo przyjąłem że wliczałby się do limitu 2013).

Data: 2014-01-30 13:22:50
Autor: Rafal M
Koniec CASHBACK Synca
W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:26:39 UTC+1 użytkownik MarekZ napisał:

[...]

Z tego co wiem to limit dla "starych klientow" restartuje sie 1 czerwca.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2014-01-30 22:32:39
Autor: neoniusz
Koniec CASHBACK Synca
W dniu 30.01.2014, 22:22, Rafal M pisze:
[...]

Co to znaczy "starych klientow" i czemu akurat 1 czerwca?

Data: 2014-01-30 23:06:26
Autor: emes88
Koniec CASHBACK Synca
Co to znaczy "starych klientow" i czemu akurat 1 czerwca?

Taki zapis jest niestety w regulaminie - http://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Alior_Sync_stary.pdf.
§57 ust. 2
Punkty premiowe naliczane są od wolumenu transakcji:
a. nieprzekraczającego 1 000 PLN dla danego Klienta w danym miesiącu, i
b. nieprzekraczającego 4 000 PLN dla danego Klienta w okresie 12 miesięcy kalendarzowych liczonych:
i. od miesiąca, w którym otwarto Rachunek/Rachunek karty, w przypadku umów zawartych od dnia 1 kwietnia
2013,
ii. od dnia 1 czerwca, w przypadku umów zawartych do dnia 31 marca 2013.

Data: 2014-01-31 12:10:07
Autor: MarekZ
Koniec CASHBACK Synca
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d6e04db9-1ee4-4492-9b7d-6385dccf9556@googlegroups.com...

[...]

Aha. No to widzę, że jak nie naliczą, to nic tu po Arbitrze.

Rachunek od razu do zamknięcia.

Data: 2014-01-31 18:11:16
Autor: m7marek
Koniec CASHBACK Synca
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d6e04db9-1ee4-4492-9b7d-6385dccf9556@googlegroups.com...
ii. od dnia 1 czerwca, w przypadku umów zawartych do dnia 31 marca 2013.

Dziwne że tego wcześniej nie zaważyłem, a gdy te limity wchodziły przeglądałem zapisy i też myślałem że liczy się rok kalendarzowy. Czyli od czerwca zużyłem ponad 4000, ale w jednym miesiącu miałem wiecej niż 1000 wiec zostało mi jeszcze tylko 300zł do wyrobienia na luty, a w już marcu można zamykać rachunek, bo nie ma mi nic do zaoferowania. Moneybacków nie bedzie - to nie będzie dylematów czy skarbówce odprowadzać podatek od tego "zysku" :)

Data: 2014-01-31 19:03:32
Autor: MarekZ
Koniec CASHBACK Synca
Użytkownik "m7marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcglfp$7b8$1@usenet.news.interia.pl...

Dziwne że tego wcześniej nie zaważyłem, a gdy te limity wchodziły przeglądałem zapisy i też myślałem że liczy się rok kalendarzowy. Czyli od

Ja też wtedy przeglądałem i też z jakiegoś powodu byłem pewien, że liczy się rok kalendarzowy.

A może to znowu działanie w starym stylu Aliora, czyli po cichu w pewnym momencie podmienili?

Data: 2014-01-30 23:00:46
Autor: MarekZ
Koniec CASHBACK Synca
Użytkownik "Rafal M"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8a2ecc2d-132e-4823-bc91-f1c62e6ca31f@googlegroups.com...

Z tego co wiem to limit dla "starych klientow" restartuje sie 1 czerwca.

Serio? OMG znowu mnie czeka spór w arbitrażu? :)

Przekonamy się już 15 lutego, bo za styczeń powinienem dostać.

Data: 2014-01-30 23:05:37
Autor: xbartx
Koniec CASHBACK Synca
W dniu 30.01.2014 23:00, MarekZ pisze:

Przekonamy się już 15 lutego, bo za styczeń powinienem dostać.

Że też chce się Wam jeszcze z synkiem użerać to jestem pełen podziwu :)

Xenocide

Data: 2014-01-31 00:18:46
Autor: Grzexs
Koniec CASHBACK Synca
Przekonamy się już 15 lutego, bo za styczeń powinienem dostać.

Że też chce się Wam jeszcze z synkiem użerać to jestem pełen podziwu :)

Oj, to takie hobby.

--
Grzexs

Data: 2014-01-31 17:11:00
Autor: xbartx
Koniec CASHBACK Synca
W dniu 31.01.2014 00:18, Grzexs pisze:

Oj, to takie hobby.

To ja wiem, jednak hobby zazwyczaj powinno sprawiać przyjemność a z moich doświadczeń raczej ciężko o to z Synkiem ;)

Xenocide

Data: 2014-01-31 18:45:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec CASHBACK Synca

"xbartx" lcghuk$8t9$1@node2.news.atman.pl

Oj, to takie hobby.

To ja wiem, jednak hobby zazwyczaj powinno sprawiać przyjemność a z moich doświadczeń raczej ciężko o to z Synkiem ;)

No, wiesz, co?... Przyjemność z SynCkiem?... Jak Ci nie wstyd?!

Przygotowanie SynCków do dojrzałego życia to raczej obowiązek
i posługa, nie zaś [seksualna rozkosz, czyli] przyjemność...

-=-

Szybciej pozamykacie, szybciej będą ,,wakaty'' i szybciej
weźmiecie kolejne orzeszki czy wisienki... Pieniądz jest
pieniądzem bez względu na pochodzenie:

 -- twarde, orzeszkowe, nasienne,
  czy
 -- miękkie, wisienne, przyjemne, owocne...

Jedni wytapetowali mieszkania dzięki SyneCkom, inni
jedynie wzmocnili budżet, pozostałym ostaną wisienki
za otwarcia...

SyneCek odchodzi dość szybko...

Data: 2014-01-31 02:50:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Koniec CASHBACK Synca

"Michal Pl" 305c2b0c-481b-4194-80a0-0a1cec58c2db@googlegroups.com

: przelewy internetowe (w złotych), w tym 10 przelewów natychmiastowych.

Raczej:

+ przelewy internetowe (w złotych), w tym 10 przelewów nanibnych.

-=-

Chyba Citi też ma wpłatomaty. ;)

[jak to mówią -- niedaleko spada jabłko od jabłoni...
jaki Ojciec, taki SyneC...]

Koniec CASHBACK Synca