Koniec Citi Assistance

Data: 2010-12-15 00:41:05
Autor: luc
Koniec Citi Assistance
Wszyscy (no prawie;-) zachwalają Pomocnych Fachowców z Aliora, a
właśnie dostałem z wyciągiem KK Citi info o zakończeniu z dniem 15
styczna 2011 programu Assistance do kart KK. Ktoś z tego miał okazję
korzystać?

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-15 23:30:47
Autor: Wwieslaw
Koniec Citi Assistance
luc wrote:
Wszyscy (no prawie;-) zachwalają Pomocnych Fachowców z Aliora, a właśnie dostałem z wyciągiem KK Citi info o zakończeniu z dniem 15 styczna 2011 programu Assistance do kart KK. Ktoś z tego miał okazję korzystać?

Prawie mialem...

Zdechlo mi kiedys auto, laweciarz zawolal chyba z 300pln, no to zadzwonilem do Citi:

- czy moze przypadkiem przysluguje mi assistance na auto za posiadanie KK?
- owszem przysluguje, prosze podac miasto, marke samochodu, rok produkcji, telefon kontaktowy i zaraz oddzwoni odpowiedni czlowiek
- (...) produkcja 1998
- a to panu nie przysluguje bo obslugujemy autka nie starsze niz 10 lat (a byl to rok 2009)
- a to szkoda (#!!mac#!) :)

Wieslaw

Data: 2010-12-16 02:27:26
Autor: luc
Koniec Citi Assistance
On 15 Gru, 23:30, Wwieslaw <u...@op.pl> wrote:
luc wrote:
> [...]

- (...) produkcja 1998
- a to panu nie przysluguje bo obslugujemy autka nie starsze niz 10 lat

Heh, czyli nie ma czego żałować...

Wieslaw

pzdrwm
luc