Koniec "Darmowego Numeru" w Play Fresh

Data: 2010-02-03 21:09:48
Autor: SDD
Koniec "Darmowego Numeru" w Play Fresh
Dzis chyba wylaczyli oficjalnie te usluge.
Ok poludnia, na dwa zarzadzane przeze mnie Freshe, na ktorych w styczniu wylaczylem "darmowy numer" (gdyz nie mielismy w planie doladowywac tych numerow w styczniu) przyszly SMSy, ze "numer xxxxxxxxx zostal dodany".
Po zalogowaniu sie w Play24 nie widzialem juz przycisku do sterowania ta usluga. Zadzwonilem na *500 i zapytalem, a koles powiedzial, ze usluga juz zostala wylaczona.
Co ciekawe, na trzecim moim numerze (osoboscie przezemnei uytkowa, na ktorym mam usluge wlaczona caly czas, mam wciaz darmowe polaczenia z wybranym numerem.

Pozdrawiam
SDD

Koniec "Darmowego Numeru" w Play Fresh