Koniec Michnika?

Data: 2014-05-03 19:26:21
Autor: Klin
Koniec Michnika?
 http://wpolityce.pl/media/193657-adam-michnik-zgwalcil-i-zamordowal-dwoje-dzieci-autorytet-czy-nie-nie-moze-byc-poblazania-dla-tak-strasznej-zbrodni

    Adam Michnik bra艂 aktywny udzia艂 w zab贸jstwie dwojga dzieci w marcu
    1995 roku. Potem uciek艂 przed 艣cigaj膮c膮 go francusk膮 policj膮. Tak
    pisze w艂oski dziennikarz, powo艂uj膮c si臋 na dokumenty francuskiej
    policji.

Data: 2014-05-03 19:36:02
Autor: A. Filip
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
[...]

<cytat>
Po bardziej szczeg贸艂owych badaniach okaza艂o si臋, 偶e dokumenty b臋d膮ce podstawa
oskar偶e艅 - zosta艂y nieudolnie sfa艂szowane.

Maciej Pawlicki

Dla zdziwionych - wyja艣nienie: powy偶szy tekst jest wzorowany na tek艣cie
zatytu艂owanym "Wojty艂a bra艂 udzia艂 w zab贸jstwie dw贸ch Niemc贸w? Wojna czy nie -
zab贸jca nie mo偶e by膰 艣wi臋tym.", opublikowanym przez portal gazeta.pl w
przeddzie艅 kanonizacji Jana Paw艂a II.

Zosta艂 zredagowany wed艂ug tego samego "dziennikarskiego standardu"
</cytat>

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kto nie pracuje ten nie je.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2014-05-03 10:56:28
Autor: leming.show
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
u縴tkownik A. Filip napisa:

>    Adam Michnik bra aktywny udzia w zab骿stwie dwojga dzieci w marcu
>    1995 roku. Potem uciek przed 禼igaj眂 go francusk policj. Tak
>    pisze w硂ski dziennikarz, powo硊j眂 si na dokumenty francuskiej
>    policji.

p. adam szechtet moze i nie, ale jego rodzinka trochu tych ak-owcow wytlukla i do kraju raczej nie wroca
http://www.youtube.com/watch?v=XoV66eKWqGs

bermany boroskie tez majo trochu na sumieniu:)

Agora? Niech pomysle, czy to nie to wydawnictwo  co kurski tam robi, tzn. jeden kurski w GW a drugi w PISie, a sorry on teraz w solidarnej polsce.

Tak czy inaczej, przy okraglym stole bylo tylu katoli ze az strach pomyslec:)

Data: 2014-05-04 10:17:16
Autor: Zalek Bloom
On Saturday, May 3, 2014 1:56:28 PM UTC-4, lemin...@gmail.com wrote:

> [...]

Tak czy inaczej, przy okraglym stole bylo tylu katoli ze az strach pomyslec:)

Ale rodzinka Adama Szechtera pomogla tez niektorym Polakom.
Tak sie skupiono na polowaniu na bracie Adama i Wolenskiej, ze zapomniano ze Polsce zyja na tlustych emeryturkach kaci Polakow, np ten ktory jest odpowiedzialny ze wiecej wyrokow smierci niz Wolenska i Stefan Michnik razem wzieci: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieczys%C5%82aw_Widaj

Ma Pan jakies teorie dlaczego zapomiano o nim?

Zalek

Data: 2014-05-04 19:41:05
Autor: u2
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
Data: 2014-05-05 07:09:07
Autor: leming.show
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
u縴tkownik Zalek Bloom napisa:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieczys%C5%82aw_Widaj

Ma Pan jakies teorie dlaczego zapomiano o nim?

Zalek

Bo nie zyje, a szechtery jeden w polsce i drugi na polnocy jeszcze dychaja.

Data: 2014-05-03 19:41:14
Autor: Klin
W dniu 2014-05-03 19:36, A. Filip pisze:
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
[...]

   Zemsta?

Data: 2014-05-03 19:55:51
Autor: Marek Czaplicki

,"> pisze:
[...]

Po bardziej szczeg蟪owych badaniach okaza硂 si, 縠 dokumenty b阣眂e podstawa
oskar縠 - zosta硑 nieudolnie sfa硈zowane.

Maciej Pawlicki

Dla zdziwionych - wyja秐ienie: powy縮zy tekst jest wzorowany na tek禼ie
zatytu硂wanym "Wojty砤 bra udzia w zab骿stwie dw骳h Niemc體? Wojna czy nie
- zab骿ca nie mo縠 by 秝i阾ym.", opublikowanym przez portal gazeta.pl w
przeddzie kanonizacji Jana Paw砤 II.

Zosta zredagowany wed硊g tego samego "dziennikarskiego standardu"
</cytat>

   Zemsta?

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z砮go wpolityce.pl napisz o Michniku to b阣 si mogli cmokn辨. Nawet jakby to by砤 sto procent prawda.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-05-03 20:09:54
Autor: Klin

,"> pisze:
[...]

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z艂ego wpolityce.pl napisz膮 o Michniku to b臋d膮 si臋 mogli cmokn膮膰. Nawet jakby to by艂a sto procent prawda.

   A GWu z podobnego powodu zostanie odznaczona?

Data: 2014-05-03 20:19:48
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 3 maja 2014 20:09:

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z砮go wpolityce.pl napisz o Michniku to b阣 si
mogli cmokn辨. Nawet jakby to by砤 sto procent prawda.

   A GWu z podobnego powodu zostanie odznaczona?

A kto mia砨y odznacza? Czy s眃zisz, 縠 ktokolwiek w Watykanie przej背 si "doniesieniami" gazeta.pl . Ja np czyta砮m tytu o 秝. papie縰 i ani nie czyta砮m co dalej, ani nie klika砮m. czy mam teraz powody przypuszcza, 縠 Ci kt髍zy oskar縜j papie縜 o to 縠 "kry" pedofilii to maj racj. Chyba tak jak wpoltyce domniemany fakt zabicia dw骳h Niemc體 podczas wojny por體nali z gwa硉em i zamordowaniem dzieci. Tu jest sedno, 縠 jak si co takiego pisze to trzeba by przygotowanym na , ze za minut b阣zie si mia硂 prawdziwego newsa o kim i co. Na s硂wo dalej kto ma uwierzy. gazeta.pl to schodzi do poziomu faktoida. Czy tego samego chcesz od wpolityce.pl ? --
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-05-03 21:13:39
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536530f7$0$2353$65785112news.neostrada.pl...

,"> pisze:
[...]

Na zasadzie wzajemno艣ci - 艣wiat musi si臋 kr臋ci膰 wok贸艂 jednej osi.
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-05-03 21:17:26
Autor: Towarzysz Gn骿
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i

,"> pisze:
[...]

Jaka tam zemsta - Ojciec Redaktor sam produkuje takie historie za po秗ednictwem przyjaci蟪 z bran縴
gru.pl

Data: 2014-05-03 20:24:44
Autor: z
[...]

W mord. Nie 秎edz brukowc體 a ju tego to szczeg髄nie.

Serio opiniotfuurcza gazeta co takiego napisa砤?

Data: 2014-05-03 20:45:21
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

W mord臋. Nie 艣ledz臋 brukowc贸w a ju偶 tego to szczeg贸lnie.

Serio opiniotfuurcza gazeta co艣 takiego napisa艂a?

http://wyborcza.pl/1,87648,15832553,Czy_zabojca_moze_zostac_swietym___CZ__1_CYKLU__WYBORCZEJ__.html
Jacek Ho艂ub ; 22.04.2014 , aktualizacja: 25.04.2014 11:14 Czy zab贸jca mo偶e zosta膰 艣wi臋tym? [CZ. 1 CYKLU "WYBORCZEJ"] TAJEMNICE KANONIZACJI JANA PAW艁A II. Karol Wojty艂a bra艂 udzia艂 w zab贸jstwie
dw贸ch Niemc贸w w sierpniu 1944 r. Potem uciek艂 do pa艂acu abp. Sapiehy. Tak pisze
w ksi膮偶ce w艂oski dziennikarz Marco Dolcetta, powo艂uj膮c si臋 na dokument gestapo.
[...]
Reszta artyku艂u dost臋pna dla naszych prenumerator贸w

Tytu艂 "m贸g艂 ulec zmianie" mi臋dzy 22 a 25 kwietnia.

Oczywi艣cie dziennikarzyny z wybi贸rczej _za darmo_ nie dadz膮 ci przeczyta膰
fragmentu "nieudolnie sfa艂szowane dokumenty" sugerowanego przez oryginalnie
cytowany tekst.  Ja p艂aci膰 [...] za IMHO 艣wi艅skie pomyje nie zamierzam.

IMHO takie "przyci臋cie" czyni to co (bezp艂atnie) serwuje portal gazeta.pl
_skar偶alnym_. Jak si臋 w taki spos贸b przycina tak skonstruowany tek艣cik to
powinno si臋 za to _ci臋偶ko_ zabuli膰 IMHO.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jak kolec jest sprawc膮 czyjego艣 b贸lu 鈥 tak dzie艂o dokucza swojemu tw贸rcy.

Data: 2014-05-03 21:00:02
Autor: z
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-03 20:45, A. Filip pisze:

No 砤dnie. A w mediach afera o insynuacjach jakiego kolegi Tuska nie popartych 縜dnymi faktami a tu...

Data: 2014-05-03 21:30:43
Autor: Klin
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-03 20:45, A. Filip pisze:

   Pytanie czy nawet, gdyby ta ca艂a historia by艂a prawdziwa mia艂aby
   szans臋 zako艅czy膰 si臋 wyrokiem skazuj膮cym. Chyba mo偶na w膮tpi膰!!!
    http://davidicke.pl/forum/zaginiecia-dzieci-na-masowa-skale-t11545.html
 http://strefatajemnic.onet.pl/extra/zaginiecia-dzieci-co-sie-z-nimi-stalo/ckhy4
    Kto艣 tu m膮ci i ukrywa prawd臋 - takich spraw s膮 masy
    a o wyrokach cisza!

Data: 2014-05-04 00:55:16
Autor: Towarzysz Gn贸j

[...]

Prawda jest jedna, cho膰 medal ma dwie strony... Znajdziesz okruszki - biegaj do Rydzyka, albo od razu do Michnika

 - takich spraw s膮 masy
   a o wyrokach cisza!

Nu.. potrzebna i cisza (偶eby inni mogli poha艂asowa膰)
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-05-04 19:03:09
Autor: the_foe
[...]

bez sensu. Gwa艂cenie i mordowanie dzieci to rzecz haniebna i niegodna cz艂owieka. Zabijanie Niemc贸w w czasie II wojny swiatowej to by艂 obowi膮zek narodowy i ratowanie ludzkiego wymiaru cywilizacji.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-04 20:35:32
Autor: z
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-04 19:03, the_foe pisze:
bez sensu. Gwa砪enie i mordowanie dzieci to rzecz haniebna i niegodna
cz硂wieka. Zabijanie Niemc體 w czasie II wojny swiatowej to by
obowi眤ek narodowy i ratowanie ludzkiego wymiaru cywilizacji.

Tym bardziej argumentowanie 縠 zabijanie naje糳cy podczas wojny jest naganne i zaprzecza 秝i阾o禼i to jawny przejaw w禼iek硂禼i i ch阠i za wszelk cen dokopania przy jednoczesnym wycieraniem sobie g阞y "opiniotfurczo禼iom"
Tym pismakom si w d... poprzewraca硂.

Data: 2014-05-07 18:13:23
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Nu... Towarzysz Stalin przywr贸ci艂 ludzki wymiar ruskiej cywilizacji.  A tych wszystkich, kt贸rzy Hitlera witali kwiatami to wys艂a艂 za ko艂o polarne.
Nawet 呕yd贸w, kt贸rzy Wehrmacht kwiatami witali - buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-05-03 21:15:58
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika?

[...]

Napiszcie jeszcze towarzyszu, kto t膮 mac臋 jad艂 - te偶 dostaniecie order
gru.pl

Data: 2014-05-04 04:26:31
Autor: stevep
Koniec Michnika?
W dniu .05.2014 o 19:26 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> pisze:

[...]

Eeee, on zjad te dzieci na 秐iadanie.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-04 12:35:10
Autor: Budzik
Koniec Michnika?
U縴tkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

 http://wpolityce.pl/media/193657-adam-michnik-zgwalcil-i-zamordowal-dwo
je-dzieci-autorytet-czy-nie-nie-moze-byc-poblazania-dla-tak-strasznej-z
brodni     Adam Michnik bra aktywny udzia w zab骿stwie dwojga dzieci w
    marcu 1995 roku. Potem uciek przed 禼igaj眂 go francusk
    policj. Tak pisze w硂ski dziennikarz, powo硊j眂 si na dokumenty
    francuskiej policji.

Rozumiem, ze nie wiedzia砮s ze to fa硈zywka?
Czy to celowa manipulacja z Twojej strony?

Data: 2014-05-04 18:47:27
Autor: Klin
Koniec Michnika?
W dniu 2014-05-04 14:35, Budzik pisze:
U偶ytkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

[...]

Rozumiem, ze nie wiedzia艂es ze to fa艂szywka?
Czy to celowa manipulacja z Twojej strony?

   Tak samo dobrze fa艂szywk膮 mo偶e by膰 zaprzeczenie.
   Kto艣 wi臋c powinien bekn膮膰. Tyle, 偶e mord
   rytualny - jak g艂osi fama g艂贸wnie przypisywany
   呕ydom znajdzie takich co zajadle kwestionuj膮
   te historie jak i tych co r贸wnie zaciekle uwa偶aj膮,
   偶e to prawda.
   http://tnij.at/16451  http://tnij.at/16452

Data: 2014-05-04 19:44:08
Autor: Budzik
Koniec Michnika?
U縴tkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

   Tak samo dobrze fa硈zywk mo縠 by zaprzeczenie.

Swietne...
W ten spos骲 mozna udowodni dok砤dnie wszystko...

Data: 2014-05-04 22:21:07
Autor: Klin
Koniec Michnika?
W dniu 2014-05-04 21:44, Budzik pisze:
U偶ytkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

    Tak samo dobrze fa艂szywk膮 mo偶e by膰 zaprzeczenie.

Swietne...
W ten spos贸b mozna udowodni膰 dok艂adnie wszystko...

    Niestety prawie wszyscy jeste艣my w sytuacji, 偶e mo偶emy
   jedynie wierzy膰 ma艂o jest takich, kt贸rych sta膰 na dow贸d
   i przekonanie cho膰by tylko samego siebie jaka jest ta
   prawda.

Data: 2014-05-05 11:00:49
Autor: Budzik
Koniec Michnika?
U縴tkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

    Tak samo dobrze fa硈zywk mo縠 by zaprzeczenie.

Swietne...
W ten spos骲 mozna udowodni dok砤dnie wszystko...

    Niestety prawie wszyscy jeste秏y w sytuacji, 縠 mo縠my
   jedynie wierzy ma硂 jest takich, kt髍ych sta na dow骴
   i przekonanie cho鎎y tylko samego siebie jaka jest ta
   prawda.

Jednak informacji o tym, ze zaprzeczenie by硂 fa硈zywk nie mamy?
Powraca wiec pytanie: nieswiadomo禼, czy celowa manipulacja?

Data: 2014-05-05 13:44:23
Autor: Klin
Koniec Michnika?
W dniu 2014-05-05 13:00, Budzik pisze:

Jednak informacji o tym, ze zaprzeczenie by艂o fa艂szywk膮 nie mamy?
Powraca wiec pytanie: nieswiadomo艣c, czy celowa manipulacja?

    http://niezlomni.com/?p=10154  ...ale jest poszlaka m贸wi膮ca
    o dziwnej tolerancji Michnika wobec mordercy dzieci.

    Warto zwr贸ci膰 uwag臋 na retoryk臋 Michnika, okrutne morderstwa dzieci
    nazywa przest臋pstwem i wsp贸艂czuje temu  bandycie m贸wi膮c , 偶e to jest
    jego ( mordercy) nieszcz臋艣cie.

Data: 2014-05-05 17:15:55
Autor: Budzik
Koniec Michnika?
U縴tkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

Jednak informacji o tym, ze zaprzeczenie by硂 fa硈zywk nie mamy?
Powraca wiec pytanie: nieswiadomo禼, czy celowa manipulacja?

    http://niezlomni.com/?p=10154  ...ale jest poszlaka m體i眂a
    o dziwnej tolerancji Michnika wobec mordercy dzieci.

    Warto zwr骳i uwag na retoryk Michnika, okrutne morderstwa dzieci
    nazywa przest阷stwem i wsp蟪czuje temu  bandycie m體i眂 , 縠 to jest
    jego ( mordercy) nieszcz甓cie.

Czyli jednak manipulacja.
Jak ktos broni prawa Trynkiewicza do wyj禼ia z wiezienia to pewnie te przy okazji mog砨ys go nazwac prawdopodobnym morderca dzieci.

Dla mnie spraw jasna - PLONK na jaki czas.

Data: 2014-05-07 01:11:04
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika?

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5366a139$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niestety prawie czyni r贸偶nic臋 - pomi臋dzy Michnikiem, a Rydzykiem
Buuu-ha-ha!
--

Koniec Michnika?