Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

Data: 2014-05-03 19:36:02
Autor: A. Filip
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
http://wpolityce.pl/media/193657-adam-michnik-zgwalcil-i-zamordowal-dwoje-dzieci-autorytet-czy-nie-nie-moze-byc-poblazania-dla-tak-strasznej-zbrodni

   Adam Michnik bra艂 aktywny udzia艂 w zab贸jstwie dwojga dzieci w marcu
   1995 roku. Potem uciek艂 przed 艣cigaj膮c膮 go francusk膮 policj膮. Tak
   pisze w艂oski dziennikarz, powo艂uj膮c si臋 na dokumenty francuskiej
   policji.

http://wpolityce.pl/media/193657-adam-michnik-zgwalcil-i-zamordowal-dwoje-dzieci-autorytet-czy-nie-nie-moze-byc-poblazania-dla-tak-strasznej-zbrodni
<cytat>
Po bardziej szczeg贸艂owych badaniach okaza艂o si臋, 偶e dokumenty b臋d膮ce podstawa
oskar偶e艅 - zosta艂y nieudolnie sfa艂szowane.

Maciej Pawlicki

Dla zdziwionych - wyja艣nienie: powy偶szy tekst jest wzorowany na tek艣cie
zatytu艂owanym "Wojty艂a bra艂 udzia艂 w zab贸jstwie dw贸ch Niemc贸w? Wojna czy nie -
zab贸jca nie mo偶e by膰 艣wi臋tym.", opublikowanym przez portal gazeta.pl w
przeddzie艅 kanonizacji Jana Paw艂a II.

Zosta艂 zredagowany wed艂ug tego samego "dziennikarskiego standardu"
</cytat>

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kto nie pracuje ten nie je.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2014-05-03 10:56:28
Autor: leming.show
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
u縴tkownik A. Filip napisa:

>    Adam Michnik bra aktywny udzia w zab骿stwie dwojga dzieci w marcu
>    1995 roku. Potem uciek przed 禼igaj眂 go francusk policj. Tak
>    pisze w硂ski dziennikarz, powo硊j眂 si na dokumenty francuskiej
>    policji.

p. adam szechtet moze i nie, ale jego rodzinka trochu tych ak-owcow wytlukla i do kraju raczej nie wroca
http://www.youtube.com/watch?v=XoV66eKWqGs

bermany boroskie tez majo trochu na sumieniu:)

Agora? Niech pomysle, czy to nie to wydawnictwo  co kurski tam robi, tzn. jeden kurski w GW a drugi w PISie, a sorry on teraz w solidarnej polsce.

Tak czy inaczej, przy okraglym stole bylo tylu katoli ze az strach pomyslec:)

Data: 2014-05-04 10:17:16
Autor: Zalek Bloom
On Saturday, May 3, 2014 1:56:28 PM UTC-4, lemin...@gmail.com wrote:

> [...]

Tak czy inaczej, przy okraglym stole bylo tylu katoli ze az strach pomyslec:)

Ale rodzinka Adama Szechtera pomogla tez niektorym Polakom.
Tak sie skupiono na polowaniu na bracie Adama i Wolenskiej, ze zapomniano ze Polsce zyja na tlustych emeryturkach kaci Polakow, np ten ktory jest odpowiedzialny ze wiecej wyrokow smierci niz Wolenska i Stefan Michnik razem wzieci: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieczys%C5%82aw_Widaj

Ma Pan jakies teorie dlaczego zapomiano o nim?

Zalek

Data: 2014-05-04 19:41:05
Autor: u2
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
Data: 2014-05-05 07:09:07
Autor: leming.show
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
u縴tkownik Zalek Bloom napisa:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieczys%C5%82aw_Widaj

Ma Pan jakies teorie dlaczego zapomiano o nim?

Zalek

Bo nie zyje, a szechtery jeden w polsce i drugi na polnocy jeszcze dychaja.

Data: 2014-05-03 19:41:14
Autor: Klin
W dniu 2014-05-03 19:36, A. Filip pisze:
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
[...]

   Zemsta?

Data: 2014-05-03 19:55:51
Autor: Marek Czaplicki

,"> pisze:
[...]

Po bardziej szczeg蟪owych badaniach okaza硂 si, 縠 dokumenty b阣眂e podstawa
oskar縠 - zosta硑 nieudolnie sfa硈zowane.

Maciej Pawlicki

Dla zdziwionych - wyja秐ienie: powy縮zy tekst jest wzorowany na tek禼ie
zatytu硂wanym "Wojty砤 bra udzia w zab骿stwie dw骳h Niemc體? Wojna czy nie
- zab骿ca nie mo縠 by 秝i阾ym.", opublikowanym przez portal gazeta.pl w
przeddzie kanonizacji Jana Paw砤 II.

Zosta zredagowany wed硊g tego samego "dziennikarskiego standardu"
</cytat>

   Zemsta?

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z砮go wpolityce.pl napisz o Michniku to b阣 si mogli cmokn辨. Nawet jakby to by砤 sto procent prawda.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-05-03 20:09:54
Autor: Klin

,"> pisze:
[...]

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z艂ego wpolityce.pl napisz膮 o Michniku to b臋d膮 si臋 mogli cmokn膮膰. Nawet jakby to by艂a sto procent prawda.

   A GWu z podobnego powodu zostanie odznaczona?

Data: 2014-05-03 20:19:48
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 3 maja 2014 20:09:

Zemsta? Teraz jak cokolwiek z砮go wpolityce.pl napisz o Michniku to b阣 si
mogli cmokn辨. Nawet jakby to by砤 sto procent prawda.

   A GWu z podobnego powodu zostanie odznaczona?

A kto mia砨y odznacza? Czy s眃zisz, 縠 ktokolwiek w Watykanie przej背 si "doniesieniami" gazeta.pl . Ja np czyta砮m tytu o 秝. papie縰 i ani nie czyta砮m co dalej, ani nie klika砮m. czy mam teraz powody przypuszcza, 縠 Ci kt髍zy oskar縜j papie縜 o to 縠 "kry" pedofilii to maj racj. Chyba tak jak wpoltyce domniemany fakt zabicia dw骳h Niemc體 podczas wojny por體nali z gwa硉em i zamordowaniem dzieci. Tu jest sedno, 縠 jak si co takiego pisze to trzeba by przygotowanym na , ze za minut b阣zie si mia硂 prawdziwego newsa o kim i co. Na s硂wo dalej kto ma uwierzy. gazeta.pl to schodzi do poziomu faktoida. Czy tego samego chcesz od wpolityce.pl ? --
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-05-03 21:13:39
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536530f7$0$2353$65785112news.neostrada.pl...

,"> pisze:
[...]

Na zasadzie wzajemno艣ci - 艣wiat musi si臋 kr臋ci膰 wok贸艂 jednej osi.
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-05-03 21:17:26
Autor: Towarzysz Gn骿
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i

,"> pisze:
[...]

Jaka tam zemsta - Ojciec Redaktor sam produkuje takie historie za po秗ednictwem przyjaci蟪 z bran縴
gru.pl

Data: 2014-05-03 20:24:44
Autor: z
[...]

W mord. Nie 秎edz brukowc體 a ju tego to szczeg髄nie.

Serio opiniotfuurcza gazeta co takiego napisa砤?

Data: 2014-05-03 20:45:21
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

W mord臋. Nie 艣ledz臋 brukowc贸w a ju偶 tego to szczeg贸lnie.

Serio opiniotfuurcza gazeta co艣 takiego napisa艂a?

http://wyborcza.pl/1,87648,15832553,Czy_zabojca_moze_zostac_swietym___CZ__1_CYKLU__WYBORCZEJ__.html
Jacek Ho艂ub ; 22.04.2014 , aktualizacja: 25.04.2014 11:14 Czy zab贸jca mo偶e zosta膰 艣wi臋tym? [CZ. 1 CYKLU "WYBORCZEJ"] TAJEMNICE KANONIZACJI JANA PAW艁A II. Karol Wojty艂a bra艂 udzia艂 w zab贸jstwie
dw贸ch Niemc贸w w sierpniu 1944 r. Potem uciek艂 do pa艂acu abp. Sapiehy. Tak pisze
w ksi膮偶ce w艂oski dziennikarz Marco Dolcetta, powo艂uj膮c si臋 na dokument gestapo.
[...]
Reszta artyku艂u dost臋pna dla naszych prenumerator贸w

Tytu艂 "m贸g艂 ulec zmianie" mi臋dzy 22 a 25 kwietnia.

Oczywi艣cie dziennikarzyny z wybi贸rczej _za darmo_ nie dadz膮 ci przeczyta膰
fragmentu "nieudolnie sfa艂szowane dokumenty" sugerowanego przez oryginalnie
cytowany tekst.  Ja p艂aci膰 [...] za IMHO 艣wi艅skie pomyje nie zamierzam.

IMHO takie "przyci臋cie" czyni to co (bezp艂atnie) serwuje portal gazeta.pl
_skar偶alnym_. Jak si臋 w taki spos贸b przycina tak skonstruowany tek艣cik to
powinno si臋 za to _ci臋偶ko_ zabuli膰 IMHO.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jak kolec jest sprawc膮 czyjego艣 b贸lu 鈥 tak dzie艂o dokucza swojemu tw贸rcy.

Data: 2014-05-03 21:00:02
Autor: z
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-03 20:45, A. Filip pisze:

No 砤dnie. A w mediach afera o insynuacjach jakiego kolegi Tuska nie popartych 縜dnymi faktami a tu...

Data: 2014-05-03 21:30:43
Autor: Klin
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-03 20:45, A. Filip pisze:

   Pytanie czy nawet, gdyby ta ca艂a historia by艂a prawdziwa mia艂aby
   szans臋 zako艅czy膰 si臋 wyrokiem skazuj膮cym. Chyba mo偶na w膮tpi膰!!!
    http://davidicke.pl/forum/zaginiecia-dzieci-na-masowa-skale-t11545.html
 http://strefatajemnic.onet.pl/extra/zaginiecia-dzieci-co-sie-z-nimi-stalo/ckhy4
    Kto艣 tu m膮ci i ukrywa prawd臋 - takich spraw s膮 masy
    a o wyrokach cisza!

Data: 2014-05-04 00:55:16
Autor: Towarzysz Gn贸j

[...]

Prawda jest jedna, cho膰 medal ma dwie strony... Znajdziesz okruszki - biegaj do Rydzyka, albo od razu do Michnika

 - takich spraw s膮 masy
   a o wyrokach cisza!

Nu.. potrzebna i cisza (偶eby inni mogli poha艂asowa膰)
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-05-04 19:03:09
Autor: the_foe
[...]

bez sensu. Gwa艂cenie i mordowanie dzieci to rzecz haniebna i niegodna cz艂owieka. Zabijanie Niemc贸w w czasie II wojny swiatowej to by艂 obowi膮zek narodowy i ratowanie ludzkiego wymiaru cywilizacji.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-04 20:35:32
Autor: z
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]
W dniu 2014-05-04 19:03, the_foe pisze:
bez sensu. Gwa砪enie i mordowanie dzieci to rzecz haniebna i niegodna
cz硂wieka. Zabijanie Niemc體 w czasie II wojny swiatowej to by
obowi眤ek narodowy i ratowanie ludzkiego wymiaru cywilizacji.

Tym bardziej argumentowanie 縠 zabijanie naje糳cy podczas wojny jest naganne i zaprzecza 秝i阾o禼i to jawny przejaw w禼iek硂禼i i ch阠i za wszelk cen dokopania przy jednoczesnym wycieraniem sobie g阞y "opiniotfurczo禼iom"
Tym pismakom si w d... poprzewraca硂.

Data: 2014-05-07 18:13:23
Autor: Towarzysz Gn贸j
Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Nu... Towarzysz Stalin przywr贸ci艂 ludzki wymiar ruskiej cywilizacji.  A tych wszystkich, kt贸rzy Hitlera witali kwiatami to wys艂a艂 za ko艂o polarne.
Nawet 呕yd贸w, kt贸rzy Wehrmacht kwiatami witali - buuuu-ha-ha!
gru.pl

Koniec Michnika? [O Michniku (Adamie) w stylu gazeta.pl]