Koniec POPiSu

Data: 2010-11-06 19:43:57
Autor: Grzegorz Z.
Koniec POPiSu
Schetyna , który zamordował Rokitę, wykosił Olechowskiego, Gilowską i
Płażyńskiego, a teraz użala się nad losem posłanek PiS-u , to prawdziwa
błazenada. Komorowski, który asystował przy mordach politycznych w PO, a
teraz boi się o demokrację to farsa. Tomczykiewicz, czy Żelichowski
kalkulujący, że im to dodaje znaczenia gdy składają propozycje bez
pokrycia, to wiejski cyrk w gościnnych występach na Wiejskiej. Rezolutny
Kłopotek, frasobliwy Olejniczak, którego Napieralski wyrzuca od lat z SLD –
to wszystko orkiestra z Tytanica. Åšwiat PO-Pis-u chwieje siÄ™ w posadach, a
oni tańce grają! Nowe idzie! Bravo Kluzik-Rostkowska!

http://palikot.blog.onet.pl/

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-06 19:59:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec POPiSu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:crlx8wog519u$.en6wspkjd38z$.dlg40tude.net...
[...]

Rokita zawdzięcza swoją pozycję ukochanej żonce.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-06 19:59:45
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Grzegorz Z. raczy³ napisaæ:
Schetyna , który zamordowa³ Rokitê, wykosi³ Olechowskiego, Gilowsk± i
P³a¿yñskiego, a teraz u¿ala siê nad losem pos³anek PiS-u , to prawdziwa
b³azenada. Komorowski, który asystowa³ przy mordach politycznych w PO, a
teraz boi siê o demokracjê to farsa. .........

Gdyby Kawecki umia³ czytaæ, to zaraz by tu przylecia³ i rozora³by ci gêbê pazurami. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-06 20:00:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec POPiSu

[...]

Gilowska sama odeszła w atmosferze skandalu (nie chciała być sądzona).

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-06 20:04:56
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Mało wiesz. Chodziło o z upełnie co innego. Podobnie wywalono Piskorskiego - za las (jaki laaas?), który był tylko cieniutkim pretekstem w stosunku do tego co gosciu medialnie miał na sumieniu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-06 20:16:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec POPiSu

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib48sm$tl4$3news.onet.pl...
[...]

O co chodziło jeśli nie o to, że chciała syna wsadzić do samorządu (czy cuś?) wykorzystując swoją pozycję? I za tak niecny postepek groził jej sąd partyjny! I wówczas odeszła z partii.

Piskorskim, to raczej się nie ośmieszaj!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-06 20:21:38
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczy³ napisaæ:

U¿ytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisa³ w
wiadomo¶ci news:ib48sm$tl4$3news.onet.pl...
Gilowska sama odesz³a w atmosferze skandalu (nie chcia³a byæ s±dzona).

Ma³o wiesz. Chodzi³o o z upe³nie co innego. Podobnie wywalono
Piskorskiego - za las (jaki laaas?), który by³ tylko cieniutkim
pretekstem w stosunku do tego co gosciu medialnie mia³ na sumieniu.

O co chodzi³o je¶li nie o to, ¿e chcia³a syna wsadziæ do samorz±du (czy
cu¶?) wykorzystuj±c swoj± pozycjê? I za tak niecny postepek grozi³ jej
s±d partyjny! I wówczas odesz³a z partii.

To by³ drobiazg, ale do¶æ skuteczny i przydatny, aby sie Zyty pozbæ. Widzê, ze¶ za m³ody, aby pamiêtaæ i za g³upi, aby zrozumieæ.

Piskorskim, to raczej siê nie o¶mieszaj!

Taaaaa...
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-06 20:47:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec POPiSu

U¿ytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:ib49rv$1qm$1news.onet.pl...
[...]

I wysz³o szyd³o z worka. Wy pisiaki, je¶li nie macie argumentów, natychmiast obra¿acie dyskutanta. To taki pisiacki styl. I oczywi¶cie ¿a³osny.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-07 08:20:59
Autor: cytryna
Koniec POPiSu
> [...]

To by³ drobiazg, ale do¶æ skuteczny i przydatny, aby sie Zyty pozbæ. Widzê, ze¶ za m³ody, aby pamiêtaæ i za g³upi, aby zrozumieæ.

**********

A ja biedna ju¿ my¶la³am, ¿e chcia³a otrzymaæ jaki¶ udzia³ z cmentarnych interesach Zbycha, Rycha, Miruni i Grze¶ka. Nawet farbowany "hrabia" u¿ycza
swojego pyska jakiej¶ ³achudrze wpychaj±cej siê do samorz±du i to bez partyjnego samos±du. Banda ³obuzów niszcz±cych Polskê!

Data: 2010-11-06 22:00:49
Autor: boukun
Koniec POPiSu

[...]

Brawo Palikot, moje słowa!

boukun

Data: 2010-11-07 01:48:27
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

[...]

Nie napiszę "nie kłam". Tu trzeba napisać "nie pierdol". :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 14:05:27
Autor: boukun
Koniec POPiSu

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib4t0r$lt3$1news.onet.pl...
[...]

Ty byś sprzedał własną matkę kundel...

boukun

Data: 2010-11-07 14:48:51
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
[...]

Ja? Mam przytoczyć co pisałeś o swojej mamusi i teściowej, załgańcu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 14:54:11
Autor: boukun

[...]