Koniec POPiSu

Data: 2010-11-06 22:00:49
Autor: boukun
Koniec POPiSu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:crlx8wog519u$.en6wspkjd38z$.dlg40tude.net...
Schetyna , który zamordował Rokitę, wykosił Olechowskiego, Gilowską i
Płażyńskiego, a teraz użala się nad losem posłanek PiS-u , to prawdziwa
błazenada. Komorowski, który asystował przy mordach politycznych w PO, a
teraz boi się o demokrację to farsa. Tomczykiewicz, czy Żelichowski
kalkulujący, że im to dodaje znaczenia gdy składają propozycje bez
pokrycia, to wiejski cyrk w gościnnych występach na Wiejskiej. Rezolutny
Kłopotek, frasobliwy Olejniczak, którego Napieralski wyrzuca od lat z SLD –
to wszystko orkiestra z Tytanica. Åšwiat PO-Pis-u chwieje siÄ™ w posadach, a
oni tańce grają! Nowe idzie! Bravo Kluzik-Rostkowska!

http://palikot.blog.onet.pl/

Brawo Palikot, moje słowa!

boukun

Data: 2010-11-07 01:48:27
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

[...]

Nie napiszę "nie kłam". Tu trzeba napisać "nie pierdol". :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 14:05:27
Autor: boukun
Koniec POPiSu

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib4t0r$lt3$1news.onet.pl...
[...]

Ty byś sprzedał własną matkę kundel...

boukun

Data: 2010-11-07 14:48:51
Autor: rAzor
Koniec POPiSu
[...]

Ja? Mam przytoczyć co pisałeś o swojej mamusi i teściowej, załgańcu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 14:54:11
Autor: boukun

[...]