Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko

Data: 2009-10-24 14:07:33
Autor: Kwik
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Robert Gosik pisze:
(ciach!)

Ciekawy punkt widzenia. Osobiscie rowniez jestem zdania, ze cala ta inicjatywa jest zrecznie wyrezyserowana by polozyc lape na zwiazkowej kasie. I wykorzystuje do tego fale spolecznego niezadowolenia.

Pozostaje jednak pytanie - czy to zle...? Jak mozna zrobic inaczej? Moze jak Ci "nowi" sie troche nachapia, to z nudow wprowadza pare reform i zmienia model funkcjonowania zwiazku. Bo ze nie zrobia tego ludzie, ktorzy nim obecnie rzadza, to wiemy na pewno.

Sam tekst w moich oczach dyskredytuja dwa fragmenty:

> Z kolei Grzegorz Schetyna ma z kibicami na pieńku, bo przeciwko
> spokojnie zachowującym się kibicom Legii w Warszawie wysłał policję,
> która zatrzymała 741 osób, z których wiele było bite i gazowane.

oraz

> A że tym skutecznym i kulturalnym kibicom nie przyszłoby nigdy do głowy,
> by (...) stawać w obronie kupców z KDT?

Sorry, ale to jakas kpina.

Kwik,

Data: 2009-10-24 13:33:08
Autor: Przemek Budzyński
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
Sorry, ale to jakas kpina.

nie, zwyczajnie wypaczone widzenie i moralność. --

Data: 2009-10-24 19:04:00
Autor: Robert Gosik
[...]

Jest.
Wystarczylo, jeszcz przed tekstem Lisiewicza, uwazac gdzie pojawia sie medialna promocja i wsparcie tej "inicjatywy".
Chyba nawet Owsiak takiej akcji propagandowej w mediach nigdy nie mial.
Dla uwaznego obserwatora dosc ciekawa moze byc propozycja C+ w sprawie okraglego stolu w sprawie polskiej pilki.

[...]

Czy slyszales jakikolwiek program na zmiany w polskiej pilce zwiazany z ta "inicjatywa". Ja nie.
Jest to kolejna akcja "wywalmy Listkiewicza/dziurowicza" a samo sie naprawi. Ludzie ciagle na takie durnoty sie nabieraja.
A jest jak zawsze i wdszedzie. Chodzi o kase a nie dobro polskiej pilki.

> [...]

oraz

> A że tym skutecznym i kulturalnym kibicom nie przyszłoby nigdy do głowy,

Co w tych dwoch fragmentach jest dyskredytujacego?

Data: 2009-10-24 17:15:59
Autor: Przemek Budzyński
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
Co w tych dwoch fragmentach jest dyskredytujacego?

ano własnie. Problem z Tobą jest taki, że w ogóle zadajesz takie pytania. --

Data: 2009-10-24 19:26:29
Autor: Robert Gosik
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Co w tych dwoch fragmentach jest dyskredytujacego?

ano własnie. Problem z Tobą jest taki, że w ogóle zadajesz takie pytania.

Wybacz :)
Niestety niektore rzeczy znam nie z TV czy gazet, a z zycia,  i faktycznie w takich wypadkach nie za bardzo moge miec wspolna plaszczyzne z uwaznymi komentatorami.

Data: 2009-10-24 17:35:08
Autor: Przemek Budzyński
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko

> ano własnie. Problem z Tobą jest taki, że w ogóle zadajesz takie pytania.

Wybacz :)
Niestety niektore rzeczy znam nie z TV czy gazet, a z zycia

aha. I to życie nauczyło Cię tego szacunku dla kupców łamiących prawo?

Data: 2009-10-24 19:45:26
Autor: Robert Gosik
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Wybacz :)
Niestety niektore rzeczy znam nie z TV czy gazet, a z zycia

aha. I to życie nauczyło Cię tego szacunku dla kupców łamiących prawo?

LOL :)

Taki przykladzik bo nie za bardzo chce mi sie rozpisywac na tej grupie.
Wyobraz sobie moj bardzo dobry znajomy z wyjazdow, jak to nazwalby UGI kaptur z twarza wyrokowca, awanturowal sie, pod hala, z ludzmi z Radia Maryja, broniacych KDT :)
Ja mam inne zdanie niz on.
Tyle mniej wiecej sa warte stereotypy :D

Data: 2009-10-24 18:03:35
Autor: Przemek Budzyński
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
Tyle mniej wiecej sa warte stereotypy :D

łopatologicznie:

Lisiewicz uważa, że bronienie kupców to zaszczyt i rzecz godna pochwały. Kwik i ja uważamy, że to paranoja i że to dyskredytuje autora, a co za tym
idzie - stawia w wątpliwość także i resztę jego przykładów i poglądów
zawartych w tekście.

Ty pytasz, co jest złego w tym , że Lisiewiczowi to się podoba.

Ja mówię, że szkoda gadać.

Ty mówisz, że też się z kupcami nie zgadzasz. Na dyżurze jestem i nie mogę wypić pół litra, żeby zrozumieć Twoje łamańce. --

Data: 2009-10-24 20:20:09
Autor: Robert Gosik

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbvfhn$4vi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wczoraj ogladalem w TV Danca i wychodzilo ze po pol litra idzie wam lepiej w pracy ;-)
Nie twierdzilem, ze nie nie zgadzam sie z kupcami z KDT, wrecz przeciwnie. Dalem za to przyklad, ze nawet kibole tego samego klubu moga miec na ten sam temat rozne zdania. To naturalne ze z tymi samymi ludzmi w pewnych sprawach sie zgadzamy a w innych nie.
Do tego Kwik nie napisal co w tych cytatach uwaza za "watpliwe". Nie wykluczone ze to co ty. Ja np. uwazam ze pierwszy cytat jest zblizony do prawdy, drugi jest daleki od prawdy. Tym bardziej zestawienie tych rzeczy mnie dziwi.

Data: 2009-10-24 18:37:46
Autor: Przemek Budzyński
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
 Ja np. uwazam ze pierwszy cytat jest zblizony do prawdy, drugi jest daleki od prawdy.

no to dlaczego pytasz o nie ___zbiorowo___ "co w nich jest nie tak"? --

Data: 2009-10-24 21:17:32
Autor: Robert Gosik
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
 Ja np. uwazam ze pierwszy cytat jest zblizony do
prawdy, drugi jest daleki od prawdy.

 "co w nich jest nie tak"?

W sprawie "widelca741"  nie ma dowodow ze Schetyna bezposrednio zlecil ta akcje. Jednak potem bronil dzialan policji. No chyba ze dowiemy sie czegos nowego np. ze CBA podsluchiwalo rowniez jego telefon ... ;-) W kazdym badz razie kibice go nie lubia.
W sprawie KDT nie bylo ___zadnej zorganizowanej___ akcji kibicow, chocby z powodu niezgody zdan na ten temat.. Poniewaz w KDT stoiska mialo kilku kibocow wiec i znalazli sie tam ich koledzy. Jednak jako osoby prywatne a nie reprezentujace "ruch kibicowski". Reszta to standardowa eskalacja ilosci kibicow i celu ich dzialania przez media.
Czasem dobrze temu nie zaprzeczac i dorabiac filozofie obrony polskich stanowisk pracy. Tyle ze to niczego wspolnego z prawda nie ma.

Data: 2009-10-24 22:09:53
Autor: Smok Eustachy
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Dnia Sat, 24 Oct 2009 17:35:08 +0000, Przemek Budzyński
napisał(a):

> [...]
Niestety niektore rzeczy znam nie z TV czy gazet, a z zycia

aha. I to życie nauczyło Cię tego szacunku dla kupców łamiących prawo?

A Ty masz szacunek do naruszających prawo ochroniarzy.

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-26 17:34:36
Autor: Kwik
Robert Gosik pisze:
[...]

Tzn moze zle sie wyrazilem, i po glebszym przemysleniu tego chcialbym to inaczej sformulowac, co pewnie wplynie na to ze przestaniesz sie ze mna zgadzac ;-) Wydaje mi sie byc to nie tyle proba polozenia lapy na zwiazkowej kasie, co proba zbicia kapitalu na fali spolecznego niezadowolenia. IMO inicjatorzy akcji doskonale sobie zdaja sprawe, ze nie doprowadza do zmiany wladz w zwiazku, ale licza ze przy okazji tej akcji zdobeda popularnosc (wybory?) albo zarobia kase przy tzw. okazji (koszulki? banery? google ads? domena? cokolwiek...).

Czy slyszales jakikolwiek program na zmiany w polskiej pilce zwiazany z ta "inicjatywa". Ja nie.

Racja, bardzo celna uwaga.

Co w tych dwoch fragmentach jest dyskredytujacego?

Bo oba wydarzenia sa raczej kontrowersyjne. Nie znam dobrze sytuacji z kibicami Legii i policja, ale smiem watpic ze policja nagle rzucila sie z palami i bronia gladkolufowa na Bogu ducha winnych kibicow, ktorzy raczyli sie kawa w ogrodkach kawiarnianych i dyskutowali o najnowszych trendach w sztuce nowoczesnej. I przy okazji zatrzymala 741 osob. Podobnie z KDT - na podstawie informacji w mediach, i z perspektywy osoby nie majacej zadnego sentymentu do tego miejsca (nawet nie wiem gdzie sie znajduje) popieram postepowanie warszawskiego ratusza, ktory moim zdaniem dzialal zgodnie z prawem i ogolnym interesem miasta. Niemniej jednak, nie chodzi tu o moje odczucia - dla mnie fakt tak jasnego wyrazania swoich pogladow przez dziennikarza jest przejawem braku jego obiektywizmu. Jesli nie moge zgodzic sie z jego pogladem na takie dwie sprawy, automatycznie dyskredytuje to dla mnie caly artykul - po prostu nie ufam kolesiowi, ktory moim zdaniem wypisuje takie brednie.

pozdro
Kwik

Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko