Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko

Data: 2009-10-24 17:55:19
Autor: JC
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:hbuhg3$iah$1news.onet.pl...

Czy były działacz SLD i pracownik wydawnictwa pornograficznego chce rzeczywiście zniszczyć PZPN? Czy to tylko ściema speca z agencji reklamowej współpracującej z TVN i "Gazetą Wyborczą"? - te pytania stawiają sobie liderzy stowarzyszeń polskich kibiców. Zdaniem wielu z nich ukryty cel akcji to wypromowanie nowego kandydata na szefa PZPN. A przy okazji - rozbicie ruchu kibicowskiego, który naraził się władzy i koncernom medialnym

Liderzy stowarzyszeń mogliby najpierw pomyśleć. Co z tego, że agencja reklamowa obsługuje TVN i GW, np. drukując im ulotki? No tak, z pewnością knują. Argument o wypromowaniu kandydata jest cokolwiek debilny. W skrócie, to jak rozumiem, miałoby polegać na tym, że działa sobie strona, ma jakieś poparcie i nagle w wyniku jej działalności działacze PZPN nominują na swojego szefa Gielecińskiego. Pomijam już, czy to zgodne ze statutem, ale nie trzeba być wybitnym myślicielem, żeby się domyślić, że beton z PZPNu nigdy nie zagłosuje za kimś spoza ich kółeczka, a zwłaszcza typem, który rzuca w nich gównem.

- Nie wiem, co ci ludzie robili trzy lata, rok, a nawet miesiąc temu. I czy wtedy PZPN im nie przeszkadzał? Nikt ich nie zna - tak o nowej inicjatywie mówi Krzysztof Markowicz, prezes Ogólnopolskiego Związku Stowarzyszeń Kibiców, które skupia powstałe oddolnie kibicowskie środowiska klubów Ekstraklasy i I ligi.

No tak, to ich kompromituje. Pewnie jeszcze nie jeździli na wyjazdy i są kibicami sukcesu. Straszne.

Pytam więc, czy akcja KoniecPZPN.pl nie jest czasem częścią jego pracy. - Moja firma nie ma z tym nic wspólnego. Nie brałem urlopu, ale moi szefowie dość tolerancyjnie patrzą na razie na to, czym się zająłem - odpowiada.

Peja uważa, że Tede poszedł na dziennikarstwo, żeby wiedzieć jak obsmarowywać innych raperów, redaktor uważa, że pracownik firmy reklamowej dłubiącej w ambiencie z pewnością nie może protestować przeciwko PZPN bezinteresownie.

Działalność strony KoniecPZPN. pl spotkała się z zaskakującym poparciem mediów, na co dzień zwalczających ruch kibicowski. Szczególnie - najbardziej antykibicowskiej stacji TVN, która jest własnością koncernu ITI, właściciela Legii Warszawa.

Piękne zdanie. ITI jest tak antykibicowskie, że aż sobie kupiło klub piłkarski, żeby na jego stadionie zwalczać ruch kibicowski.

 Zaskoczyło nas, że przed meczem ze Słowacją ulotki KoniecPZPN.pl rozdawały hostessy. Które stowarzyszenie kibiców stać byłoby na wynajęcie hostess?

Bez jaj, przecież te babki zarabiają grosze.

Więcej wysiłku wymaga opisanie czwartej grupy - tej, która może najwięcej zyskać na całej kampanii. Składa się na nią kilka części składowych, o przynajmniej częściowo zbieżnych interesach. Są to rząd PO, kreowany przez niego na kandydata na prezesa PZPN Zbigniew Boniek, koncerny medialne na czele z TVN, Polsatem i "Gazetą Wyborczą" oraz skupiająca piłkarskie kluby Ekstraklasa S.A.

Tak, PO, TVN, Polsat, GW, brakuje tylko wojowniczych żółwi ninja. Wszyscy oni z pewnością nie mają nic lepszego do roboty niż wpychanie PZPNowi z zewnątrz swojego prezesa, zwłaszcza takiego jak Boniek, który ma to w dupie.

TVN i Polsat chciałyby z kolei przejąć w przyszłości prawa do transmisji meczów Ekstraklasy, które ma dotąd w swych rękach Canal Plus.

Ten typ się chyba naćpał. Jak C+ wygaśnie umowa, to będzie nowy konkurs ofert. Co te stacje by zyskały na zmianie prezesa PZPN? Że da im prawa za złotówkę bez porównania ofert?

Nasi ładni kibice kontra tamci źli kibole
Ale ową czwartą grupę łączy jeszcze jedno - niechęć do oddolnego, obywatelskiego ruchu kibicowskiego. ITI i "GW" prowadzą kampanię przeciwko złym "kibolom".

No tak,bo napisać że zadymy nie są fajne-to kampania przeciwko kibolom, a oni przecież wózek inwalidzki kupili komuś i gazety nie napisały o tym, spisek, panie, spisek.

Cóż, to i lepiej, bo to przecież nienowoczesne. Niech żyją trybuny zapełnione panami w niebieskich koszulach jedzącymi popcorn, bez rac i bohomazów na płotach, o których pisał niedawno komentator "Gazety Wyborczej"!
Piotr Lisiewicz

Tragiczne jest być dziennikarzem i pisać do gazety, która żeby się utrzymać na rynku, musi pisać dokładnie to, co półmózgi chcą przeczytać i używając tej samej "logiki" chłopka-roztropka.

pzdr
JC

Data: 2009-10-24 18:50:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "JC" <xipetotec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbv80j$gsc$1atena.e-wro.net...

[...]

A przeczytałeś z jakiej gazety ten tekst był?
Prawicowe szmatławce tego pokroju znajdą wiadomego wroga nawet na zdjęciach z teleskopu hubbla.
Taki jest sens ich istnienia - nikt normalny tego nie czyta.

Data: 2009-10-24 19:40:39
Autor: JC

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hbvb82$iv0$1news.onet.pl...
A przeczytałeś z jakiej gazety ten tekst był?
Prawicowe szmatławce tego pokroju znajdą wiadomego wroga nawet na zdjęciach z teleskopu hubbla.
Taki jest sens ich istnienia - nikt normalny tego nie czyta.

Ja wiem, że w tym towarzychu wszystko, co dotyczy "polskojęzycznej prasy" i Michnika Adama, traktowane jest jako złe, podejrzane i wymierzone w polską państwowość, ale ten tekst miejscami naprawdę już brzmi jak autoironia.

pzdr
JC

Data: 2009-10-24 20:03:06
Autor: Robert Gosik
Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko
Liderzy stowarzyszeń mogliby najpierw pomyśleć. Co z tego, że agencja reklamowa obsługuje TVN i GW, np. drukując im ulotki? No tak, z pewnością knują.

Powyzszy fragment przypomnial mi niesmiertelny cytat z kultowego serialu:
"Ja bardzo przepraszam panie profesorze, że się wtrącam, ale ja myślę, że z tymi prowokacjami to trzeba by ostrożnie. Wie pan, to się tak mówi. Na przykład kiedyś w jednej fabryce oddział ZOMO zgłosił się na ochotnika, żeby uporządkować salę na sesję. Wszyscy zaczęli krzyczeć: prowokacja, prowokacja! A oni przyjechali, poustawiali krzesła, posprzątali i poszli. Także chyba trzeba by ostrożnie. Ja tak myślę."

;-)

Data: 2009-10-24 20:59:14
Autor: JC

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:hbvfgr$ufk$1news.onet.pl...
Powyzszy fragment przypomnial mi niesmiertelny cytat z kultowego serialu:

Oglądasz te wszystkie filmy o 9/11, o tym, że steruje nami nacja jaszczurów z kosmosu i nie było lądowania na Księżycu? Bo serio, prędzej bym uwierzył w tamtą argumentację, niż to co w artykule. Firma robi coś dla GW, więc ich pracownik na bank współpracuje z Michnikiem, a skoro pokazali ich w TVN, to na pewno za tym wszystkim siedzi Walter, który jako bogaty właściciel telewizji zna innego właściciela telewizji, a skoro nie mają praw do ekstraklasy, to pewnie chcą mieć, a za tym wszystkim stoi żądna przekrętów Platforma Obywatelska, bo oni stoją za wszystkim i zawsze robią przekręty. No sorry, ten artykuł to argumentacja baby w maglu.

pzdr
JC

Koniec PZPN-u? - Glupi lud kupi wszystko