Koniec Pakietu 600 sms do wszystkich sieci w Orange i jego zniknięcie ?!

Data: 2012-07-10 15:15:51
Autor: Darek
Koniec Pakietu 600 sms do wszystkich sieci w Orange i jego zniknięcie ?!
Witam.
Ostatnio podajże 6 lipca skorzystałem z promocji 600 sms za 6 zł. do wszystkich sieci. Dzisiaj sprawdzając ile jeszcze mi zostało sms otrzymałem odpowiedz że ten pakiet 600 sms do wszystkich sieci od 9.07 nie jest juz dostepny. Na stronie doczytałem ze osoby że osoby które aktywowały pakiet przed tą datą beda mogły dalej z niego skorzystać. Problem w tym ze podczas sprawdzania dzisiaj stanu sms przychodzi mi tylko wiadomosc ze ten pakiet już nie jest dostepny od 09.07, wiec już nie moge spradzic stanu sms i wyglada na tro że mi go juz wyłączyli razem z tą usługą :)
Ma moze ktos podobny problem, jest mozliwosc odzyskania kasy za ten pakiet lub aby Orange przywrócił mi ten pakiet skoro za niego zapłaciłem przed 09.7 i pobrali mi za niego pieniadze ?
Z góry dzięki za odpowiedz.

Data: 2012-07-10 16:30:09
Autor: Krystek