Koniec Polsatu Futbol

Data: 2012-02-02 13:29:42
Autor: Robert_J
Koniec Polsatu Futbol
Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój trudny żywot Polsat Futbol :-).

Robert J

Data: 2012-02-02 14:04:16
Autor: fluffy
Koniec Polsatu Futbol
Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój trudny żywot Polsat Futbol :-).

Tego i tak sie nie dalo ogladac.
Zupa pixeli.
Bitrate kanalow sportowych powinien byc
minimum na poziomie Polsatu Sport lub Polsatu Sport Extra.
To samo jest z TVP Sport nadawanego z Cyfrowego Polsatu.
Lepiej wyglada rownolegle nadawany mecz na TVP1 lub TVP2.

fluffy

Data: 2012-02-02 14:27:35
Autor: Arek.
Koniec Polsatu Futbol
Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój trudny żywot Polsat Futbol :-).

ale ma być za to Polsat Sport Extra HD

"Grupa Polsat wkrótce uruchomi kolejny kanał sportowy w jakości HD, Polsat Sport Extra HD i tym samym wzmocni swoją ofertę sportową. Nowa stacja wkrótce pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu i wejdzie w skład pakietu Sport HD. Natomiast w maju 2012 roku swój krótki żywot zakończy piłkarski kanał Polsat Futbol."

link http://cyfrowypolsat.cba.pl/news.php

Arek.

Data: 2012-02-02 15:28:24
Autor: Robert_J
Koniec Polsatu Futbol
"Grupa Polsat wkrótce uruchomi kolejny kanał sportowy w jakości HD, Polsat Sport Extra HD

Kurde, akurat Polsaty Sport są w tak dobrej jakości, że MZ nie potrzeba nawet HD ;-).

Data: 2012-02-02 15:49:18
Autor: bufi
Koniec Polsatu Futbol
Robert_J wrote:

> "Grupa Polsat wkrótce uruchomi kolejny kanał sportowy w  jakości
> HD, Polsat Sport Extra HD

Kurde, akurat Polsaty Sport są w tak dobrej jakości, że MZ nie
potrzeba nawet HD ;-).

Ale jednak różnica jest spora. łapałem się na tym, że np.
wyścigi i kwalifikacje F1 wolałem oglądać na PolsatHD niż
na PSE. Szkoda, że nie ma już treningów w HD. No ale skoro
będzie PolsatSport Extra HD, to wrócą tam z pewnością.
Poza tym to bardzo dobra wiadomość. PSE to jeden z moich ulubionych
kanałów, a jak ma być jeszcze w HD, to po prostu gra melodia.

P.

Data: 2012-02-02 16:30:09
Autor: Jingiel
Koniec Polsatu Futbol
W dniu 2012-02-02 14:04, fluffy pisze:
[...]

Bitrate Polsatu Futbol jest podobna do Polsat Sport, ale dosył jest cienki.

--

Jingiel

Koniec Polsatu Futbol