Koniec Rzepy i Uwazam Rze ?

Data: 2011-07-01 13:19:03
Autor: Marek Czaplicki
Koniec Rzepy i Uwazam Rze ?
raff pisze w wiadomości iuk24r$p1m$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 01 lipiec 2011 10:56:

- O mój Boże - zareagowała na wieść o sprzedaży "Rzeczpospolitej" Janina
Jankowska, wieloletnia dziennikarka radiowa, obecnie członek zarządu
Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Ja jestem przerażona. To jest
burzenie pluralizmu w polskich mediach. Będziemy mieć bardzo podobne
dzienniki, w których wszystko informacje będą takie same. Boję się, że
skończy się jak z tygodnikami gdzie "Polityka", "Newsweek" i "Wprost" są
niemal identyczne - dodaje dziennikarka, która od Wirtualnej Polski
dowiedziała się o transakcji.

Wg mnie wymienione tygodniki są niemal identyczne w treści, bo są skierowane do podobnych grup czytelniczych. Nastąpiła bowiem homogenizacja kultury wydawania gazet w kierunku grup tzw "opiniotwórczych". Szarzy ludzie kupują i czytają "Fakt", "Superexpress".

Koniec Rzepy i Uwazam Rze ?