Data: 2009-12-18 18:10:05 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Data: 2009-12-18 18:16:22 | |
Autor: Pan Piskorz | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Szkoda. ano szkoda, tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża P. |
|
Data: 2009-12-18 17:19:46 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:16:22 +0100, Pan Piskorz napisał(a):
ano szkoda, Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-18 18:51:30 | |
Autor: BeBe | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
ano szkoda, Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo... |
|
Data: 2009-12-18 18:44:09 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a):
Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo... Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką. Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-18 20:04:46 | |
Autor: BeBe | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką. Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli... Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :) |
|
Data: 2009-12-18 19:13:45 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):
Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli... Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :) Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-18 20:19:29 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
W dniu 2009-12-18 20:13, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):Szczególnie, że Phaeton wygląda identycznie, jak Bora gosposi sąsiada... To się nazywa faux pas :) -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2009-12-18 20:54:46 | |
Autor: The_EaGle | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a): To troszkę nie takie porównanie. W saabie wszystkie silniki z jednym chyba wyjątkiem to silniki opla. Zawieszenie i prowadzenie tak samo "qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem. Saab to marka bez pomysłu już od dawna. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2009-12-18 21:07:23 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:54:46 +0100, The_EaGle napisał(a):
"qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem. Za to mają śliczne, szare tapicerki :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2009-12-18 22:03:07 | |
Autor: BeBe | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla" 2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :) pozdrawiam. |
|
Data: 2009-12-19 11:01:41 | |
Autor: Przemek V | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "BeBe" <bebe@portal.pl> napisał w wiadomości news:hggqm8$v6i$1achot.icm.edu.pl... "W saabie wszystkie silniki z jednymMiałem 9-5 2.0 LPT w 1998 roku i 2.3 LPT w 2002 roku. Wtedy były to ciekawe auta, spokojnie porównywalne np. z A6 mimo, że połowa elementów była taka sama jak w Vectrze B (akurat moja żona taką wtedy jeździła więc mieliśmy porównanie). Od kilku lat to już poprzednia epoka technicznie w dyskusyjnej estetycznie budzie, produkowana w kraju z najdroższą robocizną na świecie. Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w kolejce stoi Subaru... |
|
Data: 2009-12-20 22:40:02 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:01:41 +0100, Przemek V napisał(a):
Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w kolejce stoi Subaru... I Alfa Romeo. Lancia już poszła do odstrzału... Próbują z dość niszowych marek zrobić produkt masowy w tej samej cenie, a później zdziwienie, że się nie sprzedaje. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2009-12-20 10:37:42 | |
Autor: The_EaGle | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
BeBe pisze:
"W saabie wszystkie silniki z jednym Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;) Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2009-12-20 11:28:27 | |
Autor: BeBe | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;) Masz widze jakis powazny problem z ta vectra. Mam 'powazne' zrodlo, znajomy rolowal saabem 9-5...otworzyl drzwi ( po malych problemach ale jednak ) i wysiadl. Mysle, ze po takiej rolce vectra stalaby sie jednolita bryla, natomiast ja oberwalem kiedys dosyc mocno w bok. |
|
Data: 2009-12-18 19:28:19 | |
Autor: Jurand | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "BeBe" <bebe@portal.pl> napisał w wiadomości news:hggff0$g9q$1achot.icm.edu.pl... ano szkoda, Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego, jak Twój Passat ;) Jurand. |
|
Data: 2009-12-18 19:37:49 | |
Autor: BeBe | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego, jak Twój Passat ;) Yhmm :-) aczkolwiek jezeli chodzi o komfort to nadal jest znacznie lepiej w Saabie, natomiast usterkowosc..hmm, zdania sa podzielone. - ja sie nie wypowiem, poniewaz nie mialem okazji uzytkowac nowszego modelu przez dluzszy okres. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-12-18 20:51:33 | |
Autor: The_EaGle | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
BeBe pisze:
ano szkoda,Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość" saaba to ma problem. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2009-12-19 06:27:13 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
The_EaGle wrote:
DziĹ (kiedyĹ byĹo inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople A Saab 9000 miaĹ bardzo duĹźo wspĂłlnego (m.in. pĹytÄ podĹogowÄ , ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikaÄ? Nie jeĹşdzi siÄ pĹytÄ podĹogowÄ , tylko samochodem. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-20 10:41:41 | |
Autor: The_EaGle | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
to pisze:
DziĹ (kiedyĹ byĹo inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople Akurat fiat croma naleĹźaĹ do najbardziej udanych fiatĂłw wiec to caĹkiem dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych wierzy w opowieĹci Ĺźe Saab Szwecki to super a fiat WĹoski to zĹom... Sam daĹeĹ przykĹad Ĺźe jest inaczej. Pozdrawiam RafaĹ |
|
Data: 2009-12-20 21:54:52 | |
Autor: Przemek V | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "The_EaGle" <the@djd.com> napisał w wiadomości news:hgkrgn$dta$2news.onet.pl... to pisze: Może pod wieloma względami ale nie wielkości sprzedaży. Podobnie jak Saab 9000, Lancia Thema czy Alfa 164. Może to i fajne auta były, recenzje miały dobre ale klientela i tak olała je ciepłym sikiem. |
|
Data: 2009-12-23 05:33:52 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Przemek V wrote:
MoÂże pod wieloma wzglĂŞdami ale nie wielkoÂści sprzedaÂży. Podobnie jak Croma, Thema i 164 dobrze sprzedawaĹy siÄ gĹĂłwnie we WĹoszech, w latach 90-tych krĂłlowaĹy na tamtejszych autostradach wraz z taĹszymi braÄmi -- TemprÄ i 155. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-23 05:32:49 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
The_EaGle wrote:
Akurat fiat croma naleĹźaĹ do najbardziej udanych fiatĂłw wiec to caĹkiem To raczej Ty i Tobie podobni sÄ dzÄ , Ĺźe jeĹli auta majÄ wspĂłlnÄ pĹytÄ podĹogowÄ i kilka elementĂłw konstrukcyjnych, to sÄ takie same. A co do Fiata Cromy to w ktĂłrym miejscu twierdze, Ĺźe to zĹom? -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-19 06:25:08 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
BeBe wrote:
Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za Ojciec zmieniĹ kiedyĹ Saaba 9000 z przebiegiem juĹź ok. 350 tys. km na nowego Passata B5 FL. WraĹźenie byĹo bardzo niejednoznaczne... Niby nowy, szybszy, ale jednak mniej miejsca, gorsza tapicerka, niĹźszy komfort jazdy i ogĂłlne wraĹźenie, Ĺźe Passat jest jednak samochodem niĹźszej klasy (zresztÄ zgodne z prawdÄ ). -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-19 06:18:51 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel wrote:
Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. JeĹşdzisz Saabem? -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-19 09:58:15 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia 19 Dec 2009 07:18:51 +0100, to napisał(a):
Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. Nie, nie cierpię Vectry. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-21 19:41:04 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 17:19:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Znaczy Citroen z Oplem? :. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-12-18 18:23:40 | |
Autor: Karolek | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Pan Piskorz pisze:
Szkoda. Bo te saaby to takie cudowne byly? Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie, te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac. -- Karolek |
|
Data: 2009-12-18 18:58:09 | |
Autor: Pan Piskorz | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Bo te saaby to takie cudowne byly? nie, ale miały charakter Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie wyglądały zajebiście właśnie :-) miały coś nieulotnego w sobie , te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac. właśnie, w dodatku, za przeproszeniem, sedan był w ofercie P. |
|
Data: 2009-12-18 18:45:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:58:09 +0100, Pan Piskorz napisał(a):
wyglądały zajebiście właśnie :-) Zgadza się, choć ciasne były. Ale od dawna nie ma już Saaba, to Vectra w nieco innym kształcie i w dużo innej cenie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-19 06:28:33 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel wrote:
Zgadza siÄ, choÄ ciasne byĹy. OczywiĹcie masz na myĹli mniejszy model? -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-19 09:59:12 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a):
Zgadza się, choć ciasne były. Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego okresu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-19 11:26:22 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel wrote:
Nie, mam na myĹli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby byĹy bardzo ciasne - Stare tzn. jakie? Konkretnie. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-19 11:32:46 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia 19 Dec 2009 12:26:22 +0100, to napisał(a):
Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-21 01:13:05 | |
Autor: to | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel wrote:
Nie, mam na myĹli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby byĹy bardzo ciasne - Mhm, czyli tak jak sÄ dziĹem, nie masz nic sensownego do napisania, tylko tak sobie bzdurzysz... -- cokolwiek |
|
Data: 2009-12-20 21:44:37 | |
Autor: rafulec | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Waldek Godel pisze:
Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a): wiesz o czym piszesz ??? |
|
Data: 2009-12-18 20:17:52 | |
Autor: elmer radi radisson | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
On 2009-12-18 18:58, Pan Piskorz wrote:
wyglądały zajebiście właśnie :-) Slaba rekomendacja jak na dzielo firmy z przemyslu lotniczego i dostarczajaca rowniez egzemplarze ze znaczkiem 'Aero' ;) -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2009-12-18 18:41:29 | |
Autor: Abecadło | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Szkoda. Czego? Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę lał, że pijak i złodziej ... Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać. |
|
Data: 2009-12-18 19:29:19 | |
Autor: Jurand | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:hggesa$l3s$1news.onet.pl... Szkoda. No bo płacenie jakichś niewiarygodnych pieniędzy za Vectrę w szwedzkich "ciuchach" to jest lekka przesada ;) Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę jakościowo to nie jest żadna rewelacja. Jurand. |
|
Data: 2009-12-18 12:58:24 | |
Autor: Karthoon | |
Koniec Saaba | |
On 18 Gru, 19:29, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Abecadło" <al...@hinskiezeki.com> napisał w wiadomościnews:hggesa$l3s$1news.onet.pl... [...] Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę DEKRA twierdzi co innego: http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html |
|
Data: 2009-12-19 22:40:42 | |
Autor: Abecadło | |
Koniec Saaba | |
Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę DEKRA twierdzi co innego: Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać. Albo sprzedawać to co ludzie chcą kupić. Żałowania że był super, ale nikt go nie chciał jest niepoważne. |
|
Data: 2009-12-19 23:31:46 | |
Autor: Cavallino | |
Koniec Saaba | |
Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:hgjh8s$98t$1news.onet.pl...
Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę I to jest największa porażka tego systemu. "Lepsze" jest wyprodukowane gówno posiadające dobry dział sprzedaży, niż coś porządnie zrobionego. |
|
Data: 2009-12-19 23:56:46 | |
Autor: Pab_lo | |
Koniec Saaba | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjk8g$g33$1news.onet.pl...
Jakiego systemu? Najwidoczniej byli za ciency zeby podkupic odpowiednich specjalistow... z innej strony, dobry towar sam sie obroni... Picass |
|
Data: 2009-12-20 00:00:23 | |
Autor: Cavallino | |
Koniec Saaba | |
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgjmc8$eki$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tego obecnego. Pseudokapitalizmu. |
|
Data: 2009-12-20 11:58:35 | |
Autor: Pab_lo | |
Koniec Saaba | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjlu5$jms$1news.onet.pl...
Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna sprawa. IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde zabraknie rynkow do pochloniecia. Nie ma co zwalac winy na system, jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku, to juz wina wlasciciela a jak widac GM ma wszedzie klopoty. Procz tego, jak mozna do takiego samochodu ladowac elementy od opla?! To jakby wstawic do luksusowej knajpy stoliki z baru mlecznego lub ubrac modelke w szmatex z WGO... Saab, przynajmniej dla mnie byl synonimem bezpieczenstwa i luksusu a ze mi (i nie tylko) nigdy sie nie podobaly to juz inna kwestia. Picasso |
|
Data: 2009-12-20 12:23:45 | |
Autor: Cavallino | |
Koniec Saaba | |
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgl0lh$3mn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie pisałem akurat tylko w kontekście Saaba, ale tak ogólnie raczej. jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku Sprzedaży, a nie kierunku. Właśnie gardłuję PRZECIW określaniu sprzedaży jako clou firmy. |
|
Data: 2009-12-18 23:52:54 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:hggdlu$j42$1nemesis.news.neostrada.pl... http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 Czego? W koncu te szkarady znikna z ulic.. Picasso |
|
Data: 2009-12-20 22:00:06 | |
Autor: melon | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Pab_lo pisze:
Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany? Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut. Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz. -- pozdrawiam, mel |
|
Data: 2009-12-21 01:39:50 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgm38n$k5a$1news.onet.pl... Pab_lo pisze: Pominales w cytacie dosc istotny element... Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany? A wiesz co to dygresja ? Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut. To znaczy z jakiego okresu? Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz. Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach? Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa. Dobra a teraz poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab" Picasso |
|
Data: 2009-12-21 20:53:05 | |
Autor: melon | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Pab_lo pisze:
Czy chodzi tylko o bicie piany?
Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w dluzsza trase ossssstrym Aero. Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.
Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz. -- pozdrawiam, melon |
|
Data: 2009-12-22 18:44:21 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgojn3$i5l$1news.onet.pl...
Dobra, niech bedzie, troche zaczepialem :P Niech sobie go tluka nawet na lini produkcyjnej skody, byle bylo _inne_. Nie po to kupujesz drozeszego Saaba zeby wygladal jak Opel dla przedstawicieli handlowych. I nie mam na mysli wcale jakosci wykonania.
Zawsze wszyscy twierdzili, ze do tego trzeba kupic Subaru... BTW wydaje mi sie, ze ludzie ktorzy zawsze kupowali Saaba teraz beda kupowac wlasnie Subaru.
Mnie sie nie podoba i nie szkoda mi ze odchodzi - totalnie mi to wisi Picasso |
|
Data: 2009-12-21 01:53:29 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgm38n$k5a$1news.onet.pl...
Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti) http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta! Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami: http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG Picasso |
|
Data: 2009-12-21 09:00:20 | |
Autor: Przemek V | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgmhj3$36j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego szwabskiego dupska z drugiego linka. Dramat w Saabie to te okulary, któe mu założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny. |
|
Data: 2009-12-22 18:15:20 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:hgnaj7$a13$1nemesis.news.neostrada.pl...
Niemiecki nie niemiecki, w innych markach sa podobne - np w XKR Dramat w Saabie to te okulary, któe mu założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny. Przod jest conajmniej dyskusyjny ale przynajmniej ma charakter i czuc ga Saabem. Tyl jest mocno "oklepany" w innyc modelach. Jak widac, jeden woli blondynki, drugi brunetki - i bardzo dobrze... Picasso |
|
Data: 2009-12-21 20:46:02 | |
Autor: masti | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia piÄknego Mon, 21 Dec 2009 01:53:29 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukaĹ: Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami: to jest gruba dupa, a nie Porsche -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-12-22 18:16:33 | |
Autor: Pab_lo | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:92f4600e41a4043ef23b8c1f32550e53f650.pl.eu.org...
Zmienisz podejscie kiedy przypadkiem Twoja kobieta nabawi sie nadczynnosci tarczycy ;) Picasso |
|
Data: 2009-12-21 21:12:00 | |
Autor: melon | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Pab_lo pisze:
A tak swietny zad -- pozdrawiam, melon |
|
Data: 2009-12-21 09:35:32 | |
Autor: AL | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Grzegorz Prędki pisze:
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 walka trwa nadal: http://logistyka.pb.pl/2013494,71308,spyker-sklada-nowa-oferte-na-saaba?ref=col4 i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry", ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie znaczy to, ze bedzie bazowal nadal -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2009-12-21 08:39:47 | |
Autor: Waldek Godel | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:35:32 +0100, AL napisał(a):
i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry", Od paru czyli od 1989 roku :-) Oczywiście nie od razu wymienili wszystko, można spokojnie założyć, że od końca lat 90 to są Vectry. I pal licho płytę podłogową, bo to problem technologiczny a nie kierowcy, ale większość silników, zawieszenie, hamulce, przekładnie kierownicze i sporo elementów wnętrza to Vectra. Z wszelkimi tego konsekwencjami. O przepraszam, zagalopowałem się. Diesle to to Fiat Bravo a nie Vectra :-) Co akurat jest dobrą stroną tego mariażu -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-12-21 10:31:16 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
[PRESS] Koniec Saaba | |
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:hggdlu$j42$1nemesis.news.neostrada.pl... http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 Kiedyś to były fajne bryki, ale na "krokodylu" się skończyło. Teraz to tylko taki lepszy opel, więc żal tego, że nie sprzedali go chińczykom (żeby mogli zrobić konkurencję cenową na rynku europejskim) i pewnie kilka fajnych patentów z silnikami na benzynę z etanolem w dowolnych proporcjach pójdzie do piachu. |