Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [PRESS] Koniec Saaba

[PRESS] Koniec Saaba

Data: 2009-12-18 18:10:05
Autor: Grzegorz Prędki
[PRESS] Koniec Saaba
Data: 2009-12-18 18:16:22
Autor: Pan Piskorz
[PRESS] Koniec Saaba
Szkoda.

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
P.

Data: 2009-12-18 17:19:46
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:16:22 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-18 18:51:30
Autor: BeBe
[PRESS] Koniec Saaba
ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Data: 2009-12-18 18:44:09
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a):

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-18 20:04:46
Autor: BeBe
[PRESS] Koniec Saaba

Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli... Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

Data: 2009-12-18 19:13:45
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli... Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-18 20:19:29
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
[PRESS] Koniec Saaba
W dniu 2009-12-18 20:13, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre
konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli...
Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu.

Szczególnie, że Phaeton wygląda identycznie, jak Bora gosposi sąsiada...
To się nazywa faux pas
:)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2009-12-18 20:54:46
Autor: The_EaGle
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a):

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

To troszkę nie takie porównanie. W saabie wszystkie silniki z jednym chyba wyjątkiem to silniki opla. Zawieszenie i prowadzenie tak samo "qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem.

Saab to marka bez pomysłu już od dawna.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-18 21:07:23
Autor: Borys Pogoreło
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:54:46 +0100, The_EaGle napisał(a):

"qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem.

 Za to mają śliczne, szare tapicerki :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-12-18 22:03:07
Autor: BeBe
[PRESS] Koniec Saaba
"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

pozdrawiam.

Data: 2009-12-19 11:01:41
Autor: Przemek V
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "BeBe" <bebe@portal.pl> napisał w wiadomości news:hggqm8$v6i$1achot.icm.edu.pl...
"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

Miałem 9-5 2.0 LPT w 1998 roku i 2.3 LPT w 2002 roku. Wtedy były to ciekawe auta, spokojnie porównywalne np. z A6 mimo, że połowa elementów była taka sama jak w Vectrze B (akurat moja żona taką wtedy jeździła więc mieliśmy porównanie).  Od kilku lat to już poprzednia epoka technicznie w dyskusyjnej estetycznie budzie, produkowana w kraju z najdroższą robocizną na świecie. Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w kolejce stoi Subaru...

Data: 2009-12-20 22:40:02
Autor: Borys Pogoreło
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:01:41 +0100, Przemek V napisał(a):

Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w kolejce stoi Subaru...

 I Alfa Romeo. Lancia już poszła do odstrzału...

 Próbują z dość niszowych marek zrobić produkt masowy w tej samej cenie, a
później zdziwienie, że się nie sprzedaje.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-12-20 10:37:42
Autor: The_EaGle
[PRESS] Koniec Saaba
BeBe pisze:
"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-20 11:28:27
Autor: BeBe
[PRESS] Koniec Saaba
Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;)

Masz widze jakis powazny problem z ta vectra. Mam 'powazne' zrodlo, znajomy rolowal saabem 9-5...otworzyl drzwi ( po malych problemach ale jednak ) i wysiadl. Mysle, ze po takiej rolce vectra stalaby sie jednolita bryla, natomiast ja oberwalem kiedys dosyc mocno w bok.

Data: 2009-12-18 19:28:19
Autor: Jurand
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "BeBe" <bebe@portal.pl> napisał w wiadomości news:hggff0$g9q$1achot.icm.edu.pl...
ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego, jak Twój Passat ;)

Jurand.

Data: 2009-12-18 19:37:49
Autor: BeBe
[PRESS] Koniec Saaba
Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego, jak Twój Passat ;)

Yhmm :-) aczkolwiek jezeli chodzi o komfort to nadal jest znacznie lepiej w Saabie, natomiast usterkowosc..hmm, zdania sa podzielone. - ja sie nie wypowiem, poniewaz nie mialem okazji uzytkowac nowszego modelu przez dluzszy okres.

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-18 20:51:33
Autor: The_EaGle
[PRESS] Koniec Saaba
BeBe pisze:
ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość" saaba to ma problem.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-19 06:27:13
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
The_EaGle wrote:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą podłogową, tylko samochodem.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-20 10:41:41
Autor: The_EaGle
[PRESS] Koniec Saaba
to pisze:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą podłogową, tylko samochodem.

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych wierzy w opowieści że Saab Szwecki to super a fiat Włoski to złom...

Sam dałeś przykład że jest inaczej.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-20 21:54:52
Autor: Przemek V
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "The_EaGle" <the@djd.com> napisał w wiadomości news:hgkrgn$dta$2news.onet.pl...
to pisze:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą podłogową, tylko samochodem.

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów

Może pod wieloma względami ale nie wielkości sprzedaży. Podobnie jak Saab 9000, Lancia Thema czy Alfa 164. Może to i fajne auta były, recenzje miały dobre ale klientela i tak olała je ciepłym sikiem.

Data: 2009-12-23 05:33:52
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
Przemek V wrote:

MoÂże pod wieloma wzglĂŞdami ale nie wielkoÂści sprzedaÂży. Podobnie jak
Saab 9000, Lancia Thema czy Alfa 164. MoÂże to i fajne auta byÂły,
recenzje miaÂły dobre ale klientela i tak olaÂła je ciepÂłym sikiem.

Croma, Thema i 164 dobrze sprzedawały się głównie we Włoszech, w latach 90-tych królowały na tamtejszych autostradach wraz z tańszymi braćmi -- Temprą i 155.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-23 05:32:49
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
The_EaGle wrote:

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem
dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych
wierzy w opowieści że Saab Szwecki to super a fiat Włoski to złom...

To raczej Ty i Tobie podobni sądzą, że jeśli auta mają wspólną płytę podłogową i kilka elementów konstrukcyjnych, to są takie same.

A co do Fiata Cromy to w którym miejscu twierdze, że to złom?

--
cokolwiek

Data: 2009-12-19 06:25:08
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
BeBe wrote:

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za
kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez
porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa
benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ojciec zmienił kiedyś Saaba 9000 z przebiegiem już ok. 350 tys. km na nowego Passata B5 FL. Wrażenie było bardzo niejednoznaczne... Niby nowy, szybszy, ale jednak mniej miejsca, gorsza tapicerka, niższy komfort jazdy i ogólne wrażenie, że Passat jest jednak samochodem niższej klasy (zresztą zgodne z prawdą).

--
cokolwiek

Data: 2009-12-19 06:18:51
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel wrote:

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

JeĹşdzisz Saabem?

--
cokolwiek

Data: 2009-12-19 09:58:15
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia 19 Dec 2009 07:18:51 +0100, to napisał(a):

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Jeździsz Saabem?

Nie, nie cierpię Vectry. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-21 19:41:04
Autor: Adam Płaszczyca
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 17:19:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):


Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Znaczy Citroen z Oplem? :.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2009-12-18 18:23:40
Autor: Karolek
[PRESS] Koniec Saaba
Pan Piskorz pisze:
Szkoda.

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
P.


Bo te saaby to takie cudowne byly?
Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie, te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac.

--
Karolek

Data: 2009-12-18 18:58:09
Autor: Pan Piskorz
[PRESS] Koniec Saaba
Bo te saaby to takie cudowne byly?

nie,
ale miały charakter

Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie

wyglądały zajebiście właśnie  :-)
miały coś nieulotnego w sobie

, te nowe juz z saabem to chyba
malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac.


właśnie, w dodatku, za przeproszeniem, sedan był w ofercie

P.

Data: 2009-12-18 18:45:13
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:58:09 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

wyglądały zajebiście właśnie  :-)
miały coś nieulotnego w sobie

Zgadza się, choć ciasne były. Ale od dawna nie ma już Saaba, to Vectra w
nieco innym kształcie i w dużo innej cenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-19 06:28:33
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel wrote:

Zgadza się, choć ciasne były.

Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

--
cokolwiek

Data: 2009-12-19 09:59:12
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a):

Zgadza się, choć ciasne były.

Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego
okresu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-19 11:26:22
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel wrote:

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-19 11:32:46
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia 19 Dec 2009 12:26:22 +0100, to napisał(a):

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-21 01:13:05
Autor: to
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel wrote:

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem?

Mhm, czyli tak jak sądziłem, nie masz nic sensownego do napisania, tylko tak sobie bzdurzysz...

--
cokolwiek

Data: 2009-12-20 21:44:37
Autor: rafulec
[PRESS] Koniec Saaba
Waldek Godel pisze:
Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a):

Zgadza się, choć ciasne były.
Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego
okresu.


wiesz o czym piszesz ???

Data: 2009-12-18 20:17:52
Autor: elmer radi radisson
[PRESS] Koniec Saaba
On 2009-12-18 18:58, Pan Piskorz wrote:


wyglądały zajebiście właśnie :-)
miały coś nieulotnego w sobie

Slaba rekomendacja jak na dzielo firmy z przemyslu lotniczego
i dostarczajaca rowniez egzemplarze ze znaczkiem 'Aero' ;)



--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-18 18:41:29
Autor: Abecadło
[PRESS] Koniec Saaba
Szkoda.

Czego?
Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę lał, że pijak i złodziej ...
Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać.

Data: 2009-12-18 19:29:19
Autor: Jurand
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:hggesa$l3s$1news.onet.pl...
Szkoda.

Czego?
Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę lał, że pijak i złodziej ...
Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać.

No bo płacenie jakichś niewiarygodnych pieniędzy za Vectrę w szwedzkich "ciuchach" to jest lekka przesada ;) Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę jakościowo to nie jest żadna rewelacja.

Jurand.

Data: 2009-12-18 12:58:24
Autor: Karthoon
Koniec Saaba
On 18 Gru, 19:29, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Abecadło" <al...@hinskiezeki.com> napisał w wiadomościnews:hggesa$l3s$1news.onet.pl...


[...]
 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

Data: 2009-12-19 22:40:42
Autor: Abecadło
Koniec Saaba
 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać.
Albo sprzedawać to co ludzie chcą kupić.
Żałowania że był super, ale nikt go nie chciał jest niepoważne.

Data: 2009-12-19 23:31:46
Autor: Cavallino
Koniec Saaba
Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:hgjh8s$98t$1news.onet.pl...
 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać.

I to jest największa porażka tego systemu.
"Lepsze" jest wyprodukowane gówno posiadające dobry dział sprzedaży, niż coś porządnie zrobionego.

Data: 2009-12-19 23:56:46
Autor: Pab_lo
Koniec Saaba

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjk8g$g33$1news.onet.pl...

I to jest największa porażka tego systemu.


Jakiego systemu?

Najwidoczniej byli za ciency zeby podkupic odpowiednich specjalistow...  z innej strony, dobry towar sam sie obroni...

Picass

Data: 2009-12-20 00:00:23
Autor: Cavallino
Koniec Saaba
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgjmc8$eki$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjk8g$g33$1news.onet.pl...

I to jest największa porażka tego systemu.


Jakiego systemu?

Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

Data: 2009-12-20 11:58:35
Autor: Pab_lo
Koniec Saaba

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjlu5$jms$1news.onet.pl...


Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna sprawa.
IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde zabraknie rynkow do pochloniecia.
Nie ma co zwalac winy na system, jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku, to juz wina wlasciciela a jak widac GM ma wszedzie klopoty. Procz tego, jak mozna do takiego samochodu ladowac elementy od opla?! To jakby wstawic do luksusowej knajpy stoliki z baru mlecznego lub ubrac modelke w szmatex z WGO...   Saab, przynajmniej dla mnie byl synonimem bezpieczenstwa i luksusu a ze mi (i nie tylko) nigdy sie nie podobaly to juz inna kwestia.

Picasso

Data: 2009-12-20 12:23:45
Autor: Cavallino
Koniec Saaba
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgl0lh$3mn$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgjlu5$jms$1news.onet.pl...


Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna sprawa.
IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde zabraknie rynkow do pochloniecia.
Nie ma co zwalac winy na system,

Nie pisałem akurat tylko w kontekście Saaba, ale tak ogólnie raczej.


jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku

Sprzedaży, a nie kierunku.
Właśnie gardłuję PRZECIW określaniu sprzedaży jako clou firmy.

Data: 2009-12-18 23:52:54
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:hggdlu$j42$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

Czego?

W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso

Data: 2009-12-20 22:00:06
Autor: melon
[PRESS] Koniec Saaba
Pab_lo pisze:


W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso

Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany?

Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut. Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.

--
pozdrawiam,
mel

Data: 2009-12-21 01:39:50
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgm38n$k5a$1news.onet.pl...
Pab_lo pisze:


W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso


Pominales w cytacie dosc istotny element...

Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany?


A wiesz co to dygresja ?

Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut.

To znaczy z jakiego okresu?

Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach?
Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa.  Dobra a teraz poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab"

Picasso

Data: 2009-12-21 20:53:05
Autor: melon
[PRESS] Koniec Saaba
Pab_lo pisze:
  Czy chodzi tylko o bicie piany?


A wiesz co to dygresja ?


Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w dluzsza trase ossssstrym Aero. Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.




Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach?
Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa.  Dobra a teraz poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab"


Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz.

--
pozdrawiam,
melon

Data: 2009-12-22 18:44:21
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgojn3$i5l$1news.onet.pl...


Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w dluzsza trase ossssstrym Aero.

Dobra, niech bedzie, troche zaczepialem :P

Niech sobie go tluka nawet na lini produkcyjnej skody, byle bylo _inne_. Nie po to kupujesz drozeszego Saaba zeby wygladal jak Opel dla przedstawicieli handlowych. I nie mam na mysli wcale jakosci wykonania.


Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.


Zawsze wszyscy twierdzili, ze do tego trzeba kupic Subaru...
BTW wydaje mi sie, ze ludzie ktorzy zawsze kupowali Saaba teraz beda kupowac wlasnie Subaru.




Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz.


Mnie sie nie podoba i nie szkoda mi ze odchodzi - totalnie mi to wisi

Picasso

Data: 2009-12-21 01:53:29
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgm38n$k5a$1news.onet.pl...

dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti)
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg

Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta!

Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG

Picasso

Data: 2009-12-21 09:00:20
Autor: Przemek V
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hgmhj3$36j$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "melon" <melNOSPAMvx800@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgm38n$k5a$1news.onet.pl...

dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti)
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg

Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta!

Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego szwabskiego dupska z drugiego linka. Dramat w Saabie to te okulary, któe mu założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny.

Data: 2009-12-22 18:15:20
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:hgnaj7$a13$1nemesis.news.neostrada.pl...


Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego szwabskiego dupska z drugiego linka.

Niemiecki nie niemiecki, w innych markach sa podobne - np w XKR

Dramat w Saabie to te okulary, któe mu
założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny.

Przod jest conajmniej dyskusyjny ale przynajmniej ma charakter i czuc ga Saabem. Tyl jest mocno "oklepany" w innyc modelach.

Jak widac, jeden woli blondynki, drugi brunetki - i bardzo dobrze...

Picasso

Data: 2009-12-21 20:46:02
Autor: masti
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia pięknego Mon, 21 Dec 2009 01:53:29 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG

to jest gruba dupa, a nie Porsche




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-12-22 18:16:33
Autor: Pab_lo
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:92f4600e41a4043ef23b8c1f32550e53f650.pl.eu.org...


to jest gruba dupa, a nie Porsche


Zmienisz podejscie kiedy przypadkiem Twoja kobieta nabawi sie nadczynnosci tarczycy ;)

Picasso

Data: 2009-12-21 21:12:00
Autor: melon
[PRESS] Koniec Saaba
Pab_lo pisze:


Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG



A tak
swietny zad


--
pozdrawiam,
melon

Data: 2009-12-21 09:35:32
Autor: AL
[PRESS] Koniec Saaba
Grzegorz Prędki pisze:
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

walka trwa nadal:
http://logistyka.pb.pl/2013494,71308,spyker-sklada-nowa-oferte-na-saaba?ref=col4

i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry",
ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie znaczy to, ze bedzie bazowal nadal

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2009-12-21 08:39:47
Autor: Waldek Godel
[PRESS] Koniec Saaba
Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:35:32 +0100, AL napisał(a):

i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry",
ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie znaczy to, ze bedzie bazowal nadal

Od paru czyli od 1989 roku :-)
Oczywiście nie od razu wymienili wszystko, można spokojnie założyć, że od
końca lat 90 to są Vectry. I pal licho płytę podłogową, bo to problem
technologiczny a nie kierowcy, ale większość silników, zawieszenie,
hamulce, przekładnie kierownicze i sporo elementów wnętrza to Vectra. Z
wszelkimi tego konsekwencjami. O przepraszam, zagalopowałem się. Diesle to
to Fiat Bravo a nie Vectra :-) Co akurat jest dobrą stroną tego mariażu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-12-21 10:31:16
Autor: Vlad The Ripper
[PRESS] Koniec Saaba

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:hggdlu$j42$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

Kiedyś to były fajne bryki, ale na "krokodylu" się skończyło. Teraz to tylko taki lepszy opel, więc żal tego, że nie sprzedali go chińczykom (żeby mogli zrobić konkurencję cenową na rynku europejskim) i pewnie kilka fajnych patentów z silnikami na benzynę z etanolem w dowolnych proporcjach pójdzie do piachu.

[PRESS] Koniec Saaba

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona