Koniec Stonsów i nie tylko

Data: 2010-07-26 09:09:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec Stonsów i nie tylko
Oto jedna z najważniejszych informacji tego lata. The Rolling Stones zamierzają niedługo ogłosić szczegóły nowej trasy koncertowej, trasy, która będzie ostatnią w ich karierze. Tournée, które odbędzie się z okazji 50-lecia zespołu, ma się rozpocząć w przyszłym roku i potrwać do 2012. A potem, by, by boys. Zostanie po nich kilka wielkich rzeczy, jak choćby "Sympathy for the devil".

W każdym razie zmierzam do tego, że koniec Stonsów, to wydarzenie bez porównania istotniejsze i dużo bardziej interesujące niż dajmy na to rozwikłanie pewnej kryminalnej (ponoć) zagadki lotniczej. Czyli dużo bardziej mnie interesuje odpowiedź na pytanie dlaczego Stonsi kończą, niż dlaczego rozwalił się ów ruski aeroplan z antyruskim prezydencikiem. Myślę sobie również, że jest to o niebo ciekawsze od tego że: 1) Kluzik Rostkowska nie została wicemarszałkiem sejmu, ani nawet wiceprzewodniczącym partii, czyli popychadłem na stanowisku (zwykłym popychadłem jest już od dłuższego czasu); 2) znaczna część parlamentarzystów PiS nie weszła do komisji "wypadkowej" Macierewicza, bo to zbyt duży obciach nawet dla takich głąbów jak oni; 3) Kaczyński (teraz nareszcie nie trzeba zaznaczać który) kupił sobie nowe buty, bo te obecne nawet po liftingu w postaci nowych sznurówek do niczego się już nie nadawały. Nowe trzewiki są marki CCC, bo prezes jak wiadomo jest bardzo oszczędny i rozsądnie rządzi się kieszonkowym wydzielanym przez mamusię. A w ogóle to patrząc na PiS odczuwam niekłamaną "Satisfaction".

poniedziałek, 26 lipca 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/07/1865.html

Data: 2010-07-26 11:32:24
Autor: Canucki
Koniec Stonsów i nie tylko
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
[...]

Jesli jest tak jak Pan pisze to nalezy tylko wspolczuc, ze obowiazki zmuszaja Pana aby rozpisywal sie na temat narodowej tragedii zamiast skupic sie na tym co dla Pana wazne i interesujace.
A przyklady zainteresowan jakie Pan tu zaprezentowal nie swiadcza o Panu dobrze. Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-26 14:04:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec Stonsów i nie tylko

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2jro8$pd4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie piszę, a pastuję!
Podzielam poglądy autora.
Ze współczuciem wal do autora. Zadaj sobie trochę trudu otwórz link i viola!

Data: 2010-07-26 11:55:55
Autor: J-23
Koniec Stonsów i nie tylko
On 26 Lip, 09:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Dla mnie jest to wazniejsza informacja niz wszystkie zdarzenia
polityczne razem wziete, lacznie z niedawna katastrofa lotnicza.
Tytulow zadnych nie podam, bo musialbym chyba wszystkie wpisac. Stonsi
to jest kamien milowy w zakresie kultury swiatowej.

J-...

Data: 2010-07-26 20:59:28
Autor: u2
Koniec Stonsów i nie tylko
W dniu 2010-07-26 20:55, J-23 pisze:
Dla mnie jest to wazniejsza informacja niz wszystkie zdarzenia
polityczne razem wziete, lacznie z niedawna katastrofa lotnicza.

Czyli polityką się nie interesujesz.

Tytulow zadnych nie podam, bo musialbym chyba wszystkie wpisac. Stonsi
to jest kamien milowy w zakresie kultury swiatowej.

Bez podania argumentów to jest zwykłe gołosłowie.

Data: 2010-07-26 12:32:16
Autor: J-23
Koniec Stonsów i nie tylko
On 26 Lip, 20:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> to jest kamien milowy w zakresie kultury swiatowej.

Bez podania argumentów to jest zwykłe gołosłowie.

Polityka, a w szczegolnosci politycy lataja mi kolo malego.
Wole posluchac dobrej muzy, niz pierdo.... zasranych politykow.

tu masz argument
CHUCK BERRY "Too Much Monkey Business"
http://www.youtube.com/watch?v=hyipWCVPIeI&feature=related

J-...

Data: 2010-07-26 21:33:19
Autor: u2
Koniec Stonsów i nie tylko
W dniu 2010-07-26 21:32, J-23 pisze:
Polityka, a w szczegolnosci politycy lataja mi kolo malego.
Wole posluchac dobrej muzy, niz pierdo.... zasranych politykow.

To co tutaj jeszcze robisz ?

Data: 2010-07-26 12:40:23
Autor: J-23
Koniec Stonsów i nie tylko
On 26 Lip, 21:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-26 21:32, J-23 pisze:

> Polityka, a w szczegolnosci politycy lataja mi kolo malego.
> Wole posluchac dobrej muzy, niz pierdo.... zasranych politykow.

To co tutaj jeszcze robisz ?

zawsze moge wyrazic swoj indyferentyzm w stosunku do polityki

jeszcze jeden argument:

Stevie Ray Vaughan - Voodoo Chile (Slight Return)
http://www.youtube.com/watch?v=1GSpbuFSr2o&feature=related

J-...

Data: 2010-07-27 00:40:35
Autor: Jaksa
Koniec Stonsów i nie tylko

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:765bb5f6-5019-4a8c-b6f6-31df860daa16j8g2000yqd.googlegroups.com...
> http://revelstein.blox.pl/2010/07/1865.html

Dla mnie jest to wazniejsza informacja niz wszystkie zdarzenia
polityczne razem wziete, lacznie z niedawna katastrofa lotnicza.

To słychać, widać i czuć. Nie wiem tylko po co obnosisz się
publicznie ze swoim umysłowym prymitywizmem?

Jaksa

Data: 2010-07-26 22:43:34
Autor: J-23
Koniec Stonsów i nie tylko
On 27 Lip, 00:40, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:765bb5f6-5019-4a8c-b6f6-31df860daa16j8g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

To słychać, widać i czuć. Nie wiem tylko po co obnosisz się
publicznie ze swoim umysłowym prymitywizmem?

przez ten moj prymitywizm lubie: SEX, DRAG AND ROCK & ROLL...
w odroznieniu od "walenia gruchy", roznych yntelygentow

J-...

Data: 2010-07-26 15:29:03
Autor: u2
Koniec Stonsów i nie tylko
A potem, by, by boys. Zostanie po nich kilka wielkich rzeczy, jak choćby
"Sympathy for the devil".

Widać kto ma do kogo sympatię. Ja wolę ich nostalgiczne Angie :)

Data: 2010-07-26 23:36:01
Autor: jadrys
Koniec Stonsów i nie tylko
[...]

Zaj*sty kawałek - mój ulubiony.. Ale tak na dobrą strawę to nie ma czego żałować - oni skończyli się tak na dobra sprawę jakieś 20 lat temu, płytą "Still Wheels" Później to już tylko  odcinanie kuponów z dawnej sławy.

Data: 2010-07-27 00:37:12
Autor: Jaksa
Koniec Stonsów i nie tylko

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4d34af$1news.home.net.pl...
[...]

Wiesz co Idzikowski? Podejdź no do "judasza" w drzwiach i sprawdź może
kto tam stoi. Tak masz rację, to koniec, tam stoi kostucha i czeka na ciebie,
bezwartościowy emerycki rzęchu PZPR-owsko PRL-owski.

Jaksa

Data: 2010-07-27 07:47:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec Stonsów i nie tylko

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i2l4k1$tnp$3news.eternal-september.org...
Wiesz co Idzikowski? Podejdź no do "judasza" w drzwiach i sprawdź może
kto tam stoi. Tak masz rację, to koniec, tam stoi kostucha i czeka na ciebie,
bezwartościowy emerycki rzęchu PZPR-owsko PRL-owski.

Odpowiem ci po radiomaryjnemu:

Jebał cię pies.

Koniec Stonsów i nie tylko