Koniec TVPIS

Data: 2010-08-27 22:55:46
Autor: Cavallino
Koniec TVPIS
Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?
Jednych szkodników się pozbyto - to bardzo dobrze.
Szkoda tylko, że przyjdą następni.

Data: 2010-08-28 00:53:51
Autor: z
Koniec TVPIS
On Fri, 27 Aug 2010 22:55:46 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?
Jednych szkodników się pozbyto - to bardzo dobrze.
Szkoda tylko, że przyjdą następni.

Bedzie TVPSLD

Data: 2010-08-28 10:41:52
Autor: jerzu
Koniec TVPIS
On Fri, 27 Aug 2010 22:55:46 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?

Bo to i tak nic się nie zmieni, biorąc pod uwagę normalnego widza. Jak
był sam syf tak dalej będzie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-28 11:28:38
Autor: Cavallino
Koniec TVPIS
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lsih76l01eoalaq5a5vtfo41qbhetnh2bj4ax.com...
[...]

No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i rozpędu czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

Data: 2010-08-28 12:53:55
Autor: jerzu
Koniec TVPIS
On Sat, 28 Aug 2010 11:28:38 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i rozpędu czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

Ja polityki nie oglądam, nie o tym piszę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-28 13:53:21
Autor: Cavallino
Koniec TVPIS
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ilqh76pc825gl7jj06h2t1kqv5e7t3r5hp4ax.com...
[...]

Ja polityki nie oglądam

Ja też nie, a mimo to co chwila ich widziałem.

Data: 2010-08-28 16:51:02
Autor: z
Koniec TVPIS
Cavallino pisze:

No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i rozpędu czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

Może będzie ładniej, łagodniej po prostu "miłość nastanie" poprawność pełną gębą.
Jak wszyscy mówią to samo i do tego twierdzą że mają 100% racji to mi się czerwona lampka zapala.
Ale nic to trzeba mieć nadzieję. Będą autostrady, stadiony, ci przy żłobie przestaną kraść ...

Data: 2010-08-31 17:34:44
Autor: Szymon Machel
Koniec TVPIS

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ale nic to trzeba mieć nadzieję. Będą autostrady, stadiony, ci przy żłobie przestaną kraść ...

Ooooo, to, to!
Widzę, że już złapałeś fazę :) Ja powoli nadążam ;)
Jeszcze jeden gol i też będę miał różowe okulary...
(przynajmniej przez chwilę :(

z życzeniami spełnienia nierealnego
Szymon

Data: 2010-08-29 16:40:28
Autor: Tomy M.
Koniec TVPIS
W dniu 2010-08-28 11:28, Cavallino pisze:
[...]

Tutina gęba Ci się podoba?
Może transmisje z meczów piłkarskich rządu będą?!

Tomy M.

Koniec TVPIS