Koniec "amerykańskiego ZUS"

Data: 2017-01-07 09:28:14
Autor: u2
Koniec "amerykańskiego ZUS"
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

http://wgospodarce.pl/informacje/32380-koniec-amerykanskiego-zus-senat-zadecydowal-o-rozmontowaniu-programu-obamacare

Koniec Obamacare? Wszystko na to wskazuje. Właśnie przegłosowano w Senacie odrzucenie programu Obamacare, czyli obowiązkowych ubezpieczeń zdrowotnych dla każdego. Za było 51 senatorów, przeciw odrzuceniu programu - 48.

Czym jest program Obamacare? Przypomnijmy - jest to wprowadzony przez prezydenta Baracka Obamę program obowiązkowych ubezpieczeń dla obywateli. Zwolennicy wskazywali, iż program ratuje ludzkie życie, przeciwnicy określali go jako rozmontowanie całego systemu w długim okresie.

Wczoraj na rzecz rozmontowania Obamacare lobbował w Senacie wiceprezydent elekt USA Mike Pence. Jego lobbing okazał się skuteczny, bowiem dziś podczas głosowania w Senacie zadecydowano o zakończeniu i rozmontowaniu programu, stosunkiem głosów 51 do 48.

Już w ubiegłym roku napływały dane pokazujące, iż Obamacare kosztuje więcej niż pierwotnie zakładano. Zwiększyły się też koszty leczenia.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-07 07:34:00
Autor: Marek Cz.
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

http://wgospodarce.pl/informacje/32380-koniec-amerykanskiego-zus-senat-zadecydowal-o-rozmontowaniu-programu-obamacare

W Polsce natomiast ostro leci, że emerytury od niższego wieku i pomoc medyczna finansowana z budżetu dla wszystkich składkowych i nie. I kto tu ma narypane?

Data: 2017-01-07 08:18:04
Autor: Vernon L. Pinkley
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

Data: 2017-01-07 17:22:24
Autor: A. Filip
Koniec "amerykańskiego ZUS"
"Vernon L.  Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

A liczysz tylko koryto federalne?
W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-07 08:28:35
Autor: Vernon L. Pinkley
Koniec "amerykańskiego ZUS"
użytkownik A. Filip napisał:

A liczysz tylko koryto federalne?

435+100 usa
460+100 pl

W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

nie wiem

Data: 2017-01-10 15:55:49
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Koniec "amerykańskiego ZUS"
Sat, 7 Jan 2017 08:28:35 -0800 (PST), w
<a28b1dac-39e8-423a-8160-94d6d1ad3db0@googlegroups.com>, "Vernon L.  Pinkley"
<vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał(-a):

użytkownik A. Filip napisał:
 > A liczysz tylko koryto federalne?

435+100 usa
460+100 pl

> W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

nie wiem

Taki np. Texas ma 181 swoich "posłów". Pomnóż sobie przez liczbę stanów, biorąc
korektę że w każdym jest inna.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-10 15:56:15
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

Zalatuje wiedzą pisuarową...

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-07 09:45:11
Autor: A. Filip
Koniec "amerykańskiego ZUS" (NFZ - obamacare)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

O ILE się zwiększyły koszty ze względu na Obamacare a nie tylko
tradycyjną kapitalistyczną chciwość?
Jak się zmieniły "wskaźniki zdrowotności"?
Ilu ludzi będzie teraz "zdychać pod płotem" bez pomocy medycznej?

Jak się czyta Trumpa "po wyborach" to:
1) rozmontowanie ma być rozłożone na kilka lat
2) niektóre znaczące elementy systemu mają być zachowane

Data: 2017-01-07 09:49:15
Autor: u2
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu 2017-01-07 o 09:45, A. Filip pisze:
O ILE się zwiększyły koszty ze względu na Obamacare a nie tylko
tradycyjną kapitalistyczną chciwość?
Jak się zmieniły "wskaźniki zdrowotności"?
Ilu ludzi będzie teraz "zdychać pod płotem" bez pomocy medycznej?

znowu durnia kleisz komuszku:)

Data: 2017-01-07 16:29:47
Autor: u2
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu 2017-01-07 o 16:24, andal pisze:
opieka panstwa nad zdrowiem obywateli nie ma nic wspolnego z komunizmem

wiec twoj komentarz jest durnowaty

nie sadz innych po sobie

obowiązkowe składki na niewydolną służbę zdrowia to już typowa komuna, dzięki temu cwaniaczki się bogacą, a chorzy pozostają chorymi bez dostępu do specjalistów, bo nie stać ich na prywatne leczenie:)

Data: 2017-01-07 16:39:29
Autor: A. Filip
Koniec "amerykańskiego ZUS" (Obamacare ~ NFZ)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czy _według ciebie_ po Obamacare system zdrowia w USA był mniej więcej
tak samo gówniany ale jeszcze droższy?  Bez Obamacare (statystycznie)
"gówno będzie tańsze"? :-)

Data: 2017-01-07 17:32:36
Autor: u2
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu 2017-01-07 o 17:23, zbuku pisze:
To moze Amerykanie beda teraz bez skladek leczyc chorych

a co mnie to obchodzi zbuku ? hameryka to suwerenny kraj, mnie interesuje ZUS i składki zdrowotne, które ja płacę.