Koniec "amerykańskiego ZUS"

Data: 2017-01-07 08:18:04
Autor: Vernon L. Pinkley
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

Data: 2017-01-07 17:22:24
Autor: A. Filip
Koniec "amerykańskiego ZUS"
"Vernon L.  Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

A liczysz tylko koryto federalne?
W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-07 08:28:35
Autor: Vernon L. Pinkley
Koniec "amerykańskiego ZUS"
użytkownik A. Filip napisał:

A liczysz tylko koryto federalne?

435+100 usa
460+100 pl

W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

nie wiem

Data: 2017-01-10 15:55:49
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Koniec "amerykańskiego ZUS"
Sat, 7 Jan 2017 08:28:35 -0800 (PST), w
<a28b1dac-39e8-423a-8160-94d6d1ad3db0@googlegroups.com>, "Vernon L.  Pinkley"
<vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał(-a):

użytkownik A. Filip napisał:
 > A liczysz tylko koryto federalne?

435+100 usa
460+100 pl

> W USA są koryta federalne, stanowe, .... .

nie wiem

Taki np. Texas ma 181 swoich "posłów". Pomnóż sobie przez liczbę stanów, biorąc
korektę że w każdym jest inna.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-10 15:56:15
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Koniec "amerykańskiego ZUS"
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 09:28:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> tak się kończy socjalistyczna utopia, koszty rosną, zysków nie ma:)

Ta, ludność 9x większa od PL a u koryta mniej luda niż w PL.

Zalatuje wiedzą pisuarową...