Koniec aut z kratką - to może z kasetką ?

Data: 2009-07-08 10:06:49
Autor: WW
Koniec aut z kratką - to może z kasetką ?

To może z kasetką ?.
Zastrzegam, że nie jestem na bieżąco, ale jak pracowałem w spółce, to właściciel do swojego Jaguara zainstalował kasetę metalową i tak samochód stał się "samochodem przystosowanym do przewożenia gotówki".
Kasetka była z tych najmniejszych na pieniądze z  Praktikera, a przykręcona 1 - słownie jedną śrubką do podłogi bagażnika (tak naprawdę do plastikowej zaślepki, co by blachy nie dziurawić).

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Koniec aut z kratką - to może z kasetką ?