Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu

Data: 2012-02-15 15:43:00
Autor: PesTYcyD
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
W dniu 2012-02-15 15:11, Maciek pisze:

Czesc,

Dalem ciala i przegapilem termin badania technicznego - uplywa jutro.
Warunki sa takie, ze akurat tym samochodem nie moge wygrzebac sie z
miejsca, gdzie stoi. Zero szans na dojechanie do stacji diagnostycznej.

Jest jakas procedura na te okolicznosc, czy mozna tylko odczekac do
roztopow i wtedy liczyc, ze mnie nie dziabna przez te 3 km, jakie bede
musial przejechac?

Nic ci nie grozi. Nie masz obowiązku jeździć na przeglądy jeżeli nie używasz samochodu to nie OC. Spokojnie sobie przeczekasz i jak wygrzebiesz auto to pojedziesz zrobić przegląd. Nawet jeżeli zatrzyma ciebie policja to nic ci nie grozi po za odebraniem dowodu rejestracyjnego, który zwracają po wykonanym przeglądzie. Nie ma za to mandatu. Przerabiałem już temat raz. Po za tym co mają robić ludzie którzy mają samochód w PL a nie mieszkają tutaj musieli by przyjeżdżać co roku? Wyluzuj.

Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu